Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je moet 3 modules leren:
Politiek en ruimte Mens en milieu Vervoer en ruimtelijke inrichting. Link naar de examenbundel, waar ook in staat wat je moet kennen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Niet om dingen te leren over migratie, transport, mainports etc etc Actieve aarde / mens en milieu sluit ook beter aan bij mn N&G profiel. Maar ik vind de onderwerpen niet zo moeilijk. Mens en milieu is denk het pittigs, maar dat ligt me wel meer dan de andere onderwerpen. Vergeet niet je altas te checken op de speciale bijlages die achterin zitten! In sommige oudere versies van 51 zitten ze er niet in namelijk!! Je hebt ze wel nodig!! )
||
Citaat:
natuur en milieu. migratie en vervoer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
- vervoer en ruimtelijke inrichting - mens en milieu - politiek en ruimte moet kennen ![]() maar 't blijft een vaaaag vak |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wij krijgen ook atlassen van school, volgens mij. ![]() Maar Mens en Milieu is echt een verrot onderwerp. Ik snap er niets van ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() vind ik wel verrot, want van 1/3 van het examen kan je dus gewoon niks oefenen... (of heeft iemand nog een proefexamen Vervoer en Ruimtelijke inrichting liggen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je hoeft dus het domein Ruimtelijk gedrag en politiek- ruimtelijk organisatie niet te kennen, maar is dat zeker dat we er geen vragen over krijgen, mijn leraar zei dat het onzin was. Weet iemand dit? En welke hoofdstukken uit de geo (als iemand ook deze methode heeft) hoef je dan niet te kennen? (ik denk zelf hfd 2,3,4) alvast bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zal ik t even mailen anders?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() email staat in m'n profiel ![]() Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 19:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de atlassen (bosatlas 52) worden bij ons op school gewoon uitgedeeld. Verder is er bij ons op school niet gezegd dat we een hoofdstuk [uit politiek en ruimte) niet hoeven te leren. En dat lees ik hier net wel ? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En je kan idd bij de inhoudsopgave zoeken, "nederlens" "europa" of "de wereld", en als je dr daar niet uitkomt staat achterin, voor het register met alle plaatsnamen ergens een "zaakregister", met allemaal termen en waar je daar wat over kan vinden in in de atlas. Denk dat ik mn best maar ga doen voor wiskunde,want ak zie ik niet meer zitten ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Aardrijkskunde :S LauraJansen | 1 | 21-05-2013 20:37 | |
Algemene schoolzaken |
Aardrijkskunde, profielkeuze Verwijderd | 20 | 24-11-2011 14:32 | |
Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 17:38 | |
VMBO |
Examen aardrijkskunde brands | 9 | 01-06-2006 13:00 | |
Eindexamens 2003 |
[aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! Verwijderd | 220 | 26-05-2003 09:46 |