Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 22:52
G.T.C.
G.T.C. is offline
We hebben zo'n radio voor in de douche weet je wel. Zo'n heel simpel ding maar ach....dan heb je tenminste wat muziek tijdens het badderen. Alleen wat is nou een goede zender om daar op in te stellen?

Ik heb even een frequentie nodig waar een beetje leuke muziek wordt gedraaid en het liefst non-stop. Zijn er zulke zenders?
Oud 01-06-2004, 22:58
Agamemnon
Agamemnon is offline
Skyradio heeft (bijna) non-stop muziek (wel reclame + nieuws maar geen DJ's) maar dan moet je wel van muziek houden van minstens 10 jaar oud...
lovetear
lovetear is offline
sky radio?
LaGoon
LaGoon is offline
mijn ouders luisteren skyradio en das geen leuke muziek
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 07:53
Verwijderd
Ik houd wel van muziek van minstens 10 jaar oud maar absoluut niet van skyradio.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 07:59
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-06-2004 @ 08:53 :
Ik houd wel van muziek van minstens 10 jaar oud maar absoluut niet van skyradio.
hmm, tot nu toe hoor ik alleen skyradio alleen de muziek is blijkbaar bagger . Wat is er zo erg aan skyradio dan? Een beetje oude muziek vind ik zelf ook wel leuk. Beter dan al die zooi van de huidige top40
Oud 02-06-2004, 08:12
ESCO
ESCO is offline
Het gaat wel, beter als radio 538 waar om het uur 3keer hetzelfde nummer wordt gedraaid.
Oud 02-06-2004, 08:20
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 02-06-2004 @ 08:59 :
hmm, tot nu toe hoor ik alleen skyradio alleen de muziek is blijkbaar bagger . Wat is er zo erg aan skyradio dan? Een beetje oude muziek vind ik zelf ook wel leuk. Beter dan al die zooi van de huidige top40
Ze presteren het gewoon om niet alleen de allersaaiste 80s uit de zenden, maar ook nog es een keer de meest zouteloze 90s, afgewisselde met de vervelendste 70s en irritantste muziek van dit decennium.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:56
Mabo
Mabo is offline
Arrow Classic Rock Radio draait veel muziek zonder presentatie, alleen om het uur het nieuws of anders tijdssein (piep piep piep)
Verder belooft RTL FM geen lange nieuwsuitzendingen meer te maken in de spits dus ook bijna non-stop muziek. En Sky Radio blijft haar naam houden uiteraard.
Oud 02-06-2004, 11:05
Verwijderd
En daarbij presteert Sky Radio het om je het gevoel te geven dat ze gewoon elk uur hetzelfde bandje aanzetten. Oftewel, veel nummers die erg vaak voorbij komen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:08
Mabo
Mabo is offline
RTL FM geeft dat gevoel nog meer. Echt elk uur dezelfde hits en evergreens.
Oud 02-06-2004, 11:38
Gruppie
Gruppie is offline
ik ga blijkbaar altijd 2 minuten voor het hele uur douchen... en krijg ik alleen het nieuws te horen..

Als ik in bad zit draai ik constant aan de frequentie knop en kom wel steeds weer bij skyradio uit...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:22
cyntha
cyntha is offline
Ik luister meestal naar 3 FM. Veel muziek en als ze tussendoor praten zijn het meestal wel leuke dingen die ze zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 17:58
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Tja, Skyradio is zonder DJ's, maar je wordt wel gek van de reclame.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:22
Master_Freak
Master_Freak is offline
Skyradio is zonder dj's
maar er is wel om de drie liedjes een reclame
en ze zenden altijd dezelfde liedjes uit.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:24
Verwijderd
Arrow
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 12:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sky Radio
Oud 03-06-2004, 12:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dungeon Keeper schreef op 01-06-2004 @ 23:58 :
Skyradio heeft (bijna) non-stop muziek (wel reclame + nieuws maar geen DJ's) maar dan moet je wel van muziek houden van minstens 10 jaar oud...
en veel Nederlandstalig (Marco Borsato enzo)
Oud 03-06-2004, 14:23
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik vind RTL fm heerlijk... het concept is van Sky 'nage-aapt', maar ik vind de muziek die ze draaien leuker.
Klopt trouwens wel dat ze vaak dezelfde muziek draaien...
Oud 04-06-2004, 10:56
Mabo
Mabo is offline
Citaat:
Jetteke schreef op 02-06-2004 @ 18:58 :
Tja, Skyradio is zonder DJ's, maar je wordt wel gek van de reclame.
Die is er toch maar 4x per uur.

programma is:

:00 Nieuws
:03 Reclame
:05 Muziek
:15 Reclame
:20 Muziek
:30 Reclame
:35 Muziek
:45 Reclame
:50 Muziek
:57 Reclame

Althans zoiets, het valt qua aantal blokken mee, maar uiteindelijk is wel de helft van het uur gevuld met reclame (maar dat zie je steeds meer, ook op TV: meer dan de helft van het halfuur van GTST gaat op aan reclame, terug- en vooruitblikken en tune)
Oud 04-06-2004, 10:56
Mabo
Mabo is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 03-06-2004 @ 13:41 :
en veel Nederlandstalig (Marco Borsato enzo)
En Marco is OK!
Oud 04-06-2004, 11:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mabo schreef op 04-06-2004 @ 11:56 :
En Marco is OK!
Je hoort mij het tegendeel niet zeggen
Reageren

Regels voor berichten