![]() |
|
Verwijderd
|
hallo ik zou graag willen weten hoe ik mijn frans het best makkelijk kan leren(werkwoorden in alle vormen)..
want ik vergeet het telkens MIJN EMAILADRES IS salaam_14@hotmail.com...stuur een mail zo snel mogelijk alvast bedankt.. ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ze antwoorde netjes op de vraag (stampen) en vroeg of je iets specifieks in gedachte hebt. En ook al zou dat sceptisch bedoeld zijn, dan nog is het niet zo erg volgens mij. Verder zou ik je aanraden om per werkwoord te werken en het vaak door te lezen. Vervolgens het werkwoord heel vaak uitschrijven en steeds bekijken wat je fout doet. Dus niet alleen maar lezen, ook opschrijven wat je onthouden hebt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb je gelijk in.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus dat je bijvoorbeeld wel onthoudt hoe je de woorden uitspreekt maar dat je vergeet hoe je ze schrijft ![]() ---- Belangrijk is dat je ook de algemene regels voor regelmatige werkwoorden leert. dus bij bijv. regelmatige ww. op -er is dat hele werkwoord min -er (stam) + : je : -e tu: -es il/elle/on: -e nous: -ons vous: -ez ils: -ent Voltooid deelwoord: -é |
![]() |
||
Citaat:
Welke tijden moet je kennen? Probeer ze op meerdere manieren te leren: met een overhoorprogramma, opschrijven, hardop uitspreken, enz. Sommige mensen hebben een beter visueel geheugen en anderen moeten het meer van hun gehoor hebben. Of je kunt de werkwoorden misschien in groepen opdelen aan de hand van hoe ze vervoegd worden. Leer elke keer een paar werkwoorden en niet alles tegelijk. En veel herhaling.
Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 11:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik zie overigens niet in waarom jij wél uitgangen uit je hoofd zou kunnen leren en géén werkwoorden. Maar goed, over hoe je ze zou kunnen leren heeft songeur denk ik 't meeste al gezegd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Ned.help Me Met Controleren. Zarife | 5 | 09-01-2008 18:20 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde A12 Normale verdeling! (HELP!!!) mrmateja | 38 | 22-05-2004 11:35 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Algemene schoolzaken |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 1 | 04-01-2002 18:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 |