Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik heb dat niet. @ Milk, zeg dat nou niet, nu wil ik ook chocola. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ondanks dat ik geen vrouw ben vind ik kleinere kinderen ook best schattig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik houd absoluut niet van baby's. Ik kan er ook niet tegen als we bij kennis met een baby zijn dat ze dan die baby bij mij op schoot planten. ![]()
||
Citaat:
![]() Baby's zijn trouwens irritant maar die fase gaat snel voorbij. Ik wil later wel kinderen iig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kwestie van onder de duim houden die knulletjes. Als ze jong zijn zijn ze heel vormbaar, dus ik zou me als ouder diep schamen als het Breezah's worden. Dan nog liever Nerds ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw, het zou teveel verplichtingen geven...En ik en verplichtingen gaan niet samen, daar ben ik te lui voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is voor heel veel mensen het krijgen van kinderen, het voortzetten van jouw opvattingen en ideeën in je eigen vlees en bloed, zo ongeveer de zin van het leven. Waarom denk je dat onvrijwillig kinderloze paren zo in de put zitten? Kinderen krijgen is fundamenteler dan je denkt, maar dat ontdek je vaak pas als je wat ouder bent dan twintig. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik durf er best een kratje bier onder te verwedden dat veel van de mensen (vooral meisjes) hier die roepen dat ze nooit kinderen zullen nemen, op hun zesentwintigste allemaal achter de kinderwagen lopen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@nare man: ik acht de kans zeer klein dat ik ooit achter de kinderwagen loop (die van mezelf dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik smelt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|