Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 02:01
state_of_mind
state_of_mind is offline
Okay, dus je hebt met veel moeite een gesprek op gang kunnen laten komen, dat was gisteren het geval bij mij. Alles leuk en aardig, maar dat zoenen kwam er niet van. Tips?
Oud 07-06-2004, 06:05
lso
lso is offline
Citaat:
state_of_mind schreef op 07-06-2004 @ 03:01 :
Okay, dus je hebt met veel moeite een gesprek op gang kunnen laten komen, dat was gisteren het geval bij mij. Alles leuk en aardig, maar dat zoenen kwam er niet van. Tips?
NIet forceren.. tussen een gesprek en zoenen zit nog een stukje weg..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 06:43
leucomelas
leucomelas is offline
jeetje.. bouw het rustig op ofsow..... zouk persoonlijk ook veel leuker vinden... en btw, je merkt het wel als zij wil....
Oud 07-06-2004, 07:12
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Met flappen zwaaien helpt wel, als je het meteen wilt
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 07:19
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-06-2004 @ 08:12 :
Met flappen zwaaien helpt wel, als je het meteen wilt
Oud 07-06-2004, 13:17
cyntha
cyntha is offline
Rustig aan doen. Die tweede stap zal niet lang meer duren en komt vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:54
Nyai
Nyai is offline
Citaat:
state_of_mind schreef op 07-06-2004 @ 03:01 :
Ik neem aan dat jullie nog niks hebben?

Wij hadden afgesproken dat ik daar een filmpje kwam kijken, en we eindigde languit op de bank, tegen elkaar liggend. Hij nam verder totaal geen initiatief, dus heb ik hem maar gezoent.
Je zou tuurlijk gewoon wat dichter bij dr kunnen gaan zitten, arm om dr heen. Als ze dat niet wil merk je dat vanzelf. Vind ze het fijn, dan komt ze waarschijnlijk wel wat dichter bij jou zitten.. En de rest merk je vanzelf wel

Of je begint dr gewoon te kietelen. Dat eindigd bij ons ook altijd in geknuffel en wat zoenen
alleen niet te lang achter elkaar en te hard. Af en toe even pauze nemen voor een paar seconde kan geen kwaad, anders word ik ook alleen maar geirriteert en boos-ig, en dat is vast niet je bedoeling

Ik weet niet hoe lang je haar al kent, maar misschien wil ze het wel wat rustiger aan doen, en je niet gelijk bespringen. Ook al wil ze dat stiekem wel.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 15:18
Dzjes
Dzjes is offline
Als het moment er is, moet je maar je kans wagen, je voelt dit normaalgezien zelf toch wel aan..?

Je kan idd samen een film bekijken, naar de bioscoop gaan, gewoon iets leuks gaan doen dus
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 19:22
Weylyn
Weylyn is offline
De bios is een sleht idee, de grootste flop van mijn leven, je kunt/durft daar niets. Thuis kijken is zooo veel leuker. Goeie film, lekker glaasje wijn erbij...*droomt weg*
Oud 07-06-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Weylyn schreef op 07-06-2004 @ 20:22 :
De bios is een sleht idee, de grootste flop van mijn leven, je kunt/durft daar niets. Thuis kijken is zooo veel leuker. Goeie film, lekker glaasje wijn erbij...*droomt weg*
Dus omdat het bij jou een keer niet goed is gegaan is het meteen een slecht idee?
Ik denk dat het zeker wel kan, desnoods praat je buiten wat verder over de film.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:05
state_of_mind
state_of_mind is offline
Dat is zo irritant, als mensen commentaar hebben op te snelle conclusies die je trekt. kijk, als het nou discriminerend was..
Oud 08-06-2004, 10:32
Verwijderd
onze eerste zoen was na de bios...

18 december 2003, na LotR III

hij wandelde me naar huis, en voor de poort hebben we nog zo'n twee uur staan praten over vanalles en nog wat. dat was de tweede keer dat we elkaar zagen, dus de zenuwen zaten er wel een beetje in hoor
om half drie ongeveer was het toch wel tijd om naar m'n bedje te gaan (alleen hé) en kwam het afscheid eraan, en toen kusten we elkaar eerst heel zachtjes op de wang, om af te zakken naar die mond en door te blijven hangen... ik denk dat ik uiteindelijk om half vijf in m'n bed zat... (alleen )

verder heb ik niet echt tips ofzo, maar misschien is 't wel nuttig om ervaringen te horen...

eerste kussen zijn zalig <3

xxx
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
state_of_mind schreef op 07-06-2004 @ 21:05 :
Dat is zo irritant, als mensen commentaar hebben op te snelle conclusies die je trekt. kijk, als het nou discriminerend was..
:konfjoesd:
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 10:38
Verwijderd
je had haar ook meteen op de bek moeten pakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten