Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan zou ik de eerste 4 regels ook herschrijven. Daar had ik eigenlijk naar gekeken bij het veranderen en die lopen wel min of meer natuurlijk. Ik word zelf altijd helemaal gek van die half afgebroken zinnen. ![]() ![]() Is het dan *durft bijna niets meer aan te dragen* een idee om de woordvolgorde in de laatste zin te veranderen? Bijvoorbeeld: en zonder vleugels zit ik
||
Citaat:
![]() "en zonder vleugels zit ik" vind ik ook kunnen ja, maar net weer niet... ![]() Bedankt lovertear, en inderdaad, dichterbij is een woord.. doe ik altijd fout ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Sue1 schreef op 23-05-2004 @ 13:39 :
[B]Zonder vleugels Hard gegil, ergens achter mij lijkt iets dichter bij te komen maar als ik omkijk, verschrikt vliegt het weg, ergens heen waar ik hem wel wil volgen of haar, dat is nog niet bekend, bij bosjes lijken ze te vliegen en ik zit hier zonder vleugels. Dit gedicht net voor een eerste keer gelezen en ik vind het heel erg goed. Er wordt veel in het midden gelaten, waardoor er genoeg ruimte is om opgevuld te worden door de fantasie van de lezer. Leuk gedaan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Het gebrek aan rust vind ik niet zo erg, zeker omdat dat juist met de laatste zin weer goed komt, maar het moet zeker wel goed lopen! Ik vind het erg jammer dat er veel raar afgebroken, geforceerde zinnen in voorkomen. Ik ga mn best doen dat te veranderen! Tnx voor de tips ![]()
||
Citaat:
'Geschreeuw, en dan de val.' Zoiets?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
zonder kans op werkelijk bestaan Sleepingsun | 1 | 12-05-2005 10:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vliegende schotel. Upke | 24 | 08-01-2004 09:18 | |
Lifestyle |
Elf Fantasy Fair Horror Kitty | 133 | 01-05-2003 11:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Ovidius spunky | 6 | 15-11-2002 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder Jou The one who I am | 0 | 28-12-2001 18:23 |