Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel Bam wel het ideale leven heeft, in een bepaald opzicht. Bedenk eens, hij krijgt geld, een hele hoop geld, om dingen stuk te maken, te feesten, om mensen te slaan en geniale grappen uit te halen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hier ben ik het ook mee eens... heel veel sk8parkjes staan ook ondergekliederd met van die him tekens kappe nou.. en al die kut la bam dingen als jack ass en sanchez het is echt niet cool ofzo rembo en rembo is veel leuker of waskracht! waar ik me ook dood aan erger is bandjes als direct die zich helemaal geweldig vinden maar als je ze vergelijkt met andere bandjes gewoon slecht zijn... maar ja ze worden nou eenmaal geil gevonden... ook mensen die de muziek van een artiest leuk vinden alleen omdat hij of zij er geil uitziet... en mensen die bandjes helemaal geweldig vinden die ik zomaar ken en dan heb je het over een nummer van dat bandje en dan kennen ze het niet.. kappe nou.. en al dat ge huuh in liedjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in dat geval heb ik een hekel aan een paar van mijn vrienden, want die luisteren ook naar kutmuziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik wil meer van dit soort dingen lezen!!! ![]() en ik heb zelf ook nog weer een gevonden: pennywise met bro hymn wat een kutlied, en wat kut dat iedereen het wel een leuk lied vindt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dude, je loopt ook echt te zeiken op vanalles en nog wat |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Waar ik echt een schurfthekel aan heb als het om muziek gaat is wel de arrogantie van veel mensen: 'die band kan niet cool zijn, want ik ken het niet, en vertel me er niets over want ik weet er toch meer van' Ik kan me verder niet zo heel druk maken om skatepunkkids... om good clean fun maar even te quoten: "stupid kids grow, and might get smart. don't be negative thats a start". Ik heb de laatste tijd veel jonge kids gezien, aan wie ik me altijd nogal ergerde, die nu goed aan de weg timmeren. Daarbij komt dat ze nog erg beïnvloedbaar zijn. Iedereen is ooit in aanraking gekomen met hardcore, en jij kunt voor die kids degene zijn die ze wel positief benaderd, en ze kennis laat maken met deze shit. Luisteren ze naar (pop/skate)punk? Raad ze eens aan om Good Riddance of Strike Anywhere te checken. Grote kans dat ze het diggen, en vanaf daar vinden ze zelf hun weg wel naar de hardcore (GR -> Kid Dynamite -> Oldschool?).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|