Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2006, 00:54
Verwijderd
mja zoals de topictitel al verraad, vraag ik me af of mensen 't met me eens zijn:

Ik vind dat TV van tegenwoordig echt heel erg saai geworden is.

Als ik mezelf ertoe gezet heb om de TV 'n keer aan te zetten , zie ik alleen maar reclames, steeds meer en steeds irritanter...

verder steeds meer slechte programma's die er alleen maar voor 't geld neer worden gezet, en vaak na 'n tijdje al niet meer boeiend zijn of vanaf het begin al niet boeiend zijn...

en ALS er 'n keer 'n goeie film komt, heb ik 'm toch al te vaak gezien, want ja, 't is niet voor niks 'n goeie film...

anyway

meningen iemand?( en let's keep it friendly )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2006, 09:48
HeS-VdW
HeS-VdW is offline
je hebt groot gelijk,meer reclames,minder leuke programma's

ik kijk eigenlijk alleen maar tv als er leuke films/programma's op zijn,voor de rest heb ik mijn tv uitstaan en ben ik meer muziek gaan luisteren,
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 10:32
Uice
Uice is offline
Nee. TV was altijd al saai.
Oud 26-03-2006, 12:25
Nebula
Nebula is offline
En het goede spul wordt gecancelled.

*zie sig*
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 12:25
Verwijderd
Het aanbod van de gemiddelde kabelexploitant is gericht op de gemiddelde domme Nederlander, dus dan ligt het voor de hand dat het saai dan wel tenenkrommend is .
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 13:23
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik vind het wel meevallen. Er is inderdaad een hoop zooi op de televisie, maar ik vind dat er genoeg leuke programma's worden uitgezonden. En aangezien ik de tv vaak aanzet ter ontspanning en dan graag dom vermaakt wil worden, vind ik het prima.

Maar ik vind wel dat er een ruim aanbod is; er zijn ook wel genoeg serieuze programma's te vinden. En Discovery en National Geographic hebben ook altijd genoeg interessante documentaires.

Ik vind het zo'n gezeur. Net of het vroeger allemaal maar weer beter was.
Oud 26-03-2006, 13:35
yavanna
yavanna is offline
Heel veel rotzooi op tv... echt van die programma's waar ik nooit naar zou kijken. Ik kijk haast nooit tv, alleen soms naar een film of naar het nieuws/Discovery/National Geographic (hoewel ik het wel vervelend vind dat ze bij Discovery haast alleen nog maar misdaad/oorlog/techniek/vis-programma's hebben), en dan nog naar LOST. Verder niet eigenlijk.
Maar vroeger waren er ook allemaal flutprogramma's hoor
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 14:15
dingkie2
dingkie2 is offline
Meeste t.v vond ik altijd al saai eigenlijk.
Thank God voor uitzonderingen.

Morse, Carnivale, sommige afleveringen van de 'Lama's' en het buitengewoon geniale 'New Tricks' kunne mij nog wel eens boeien.
Oud 26-03-2006, 14:21
DanielC
DanielC is offline
T.V. kijken zuigt, je kan veel beter buiten een balletje gaan trappen ofzo.
Oud 26-03-2006, 14:29
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
DanielC schreef op 26-03-2006 @ 15:21 :
Het een sluit het ander absoluut niet uit, vriend.

Ontopic : De programma's van bijvoorbeeld SBS zijn wat mij betreft inderdaad niet echt boeiend.

Maar een programma als 'dancing with the stars' is voor mensen als mn moeder bijvoorbeeld gewoon hartstikke leuk, dus hoewel t mij weinig doet, stoor ik me er ook niet aan.

Op zich is er genoeg leuks op televisie : Mythbusters (maar goed, herhalingen zijn wel saai natuurlijk), Wheeler dealers (nu ff niet), Inspector Morse, af en toe een nieuwe baantjer (ja, ik vind t leuk), 'Jouw baan mijn baan' en 'terug op de werkvloer' zijn wel leuk.

Maar waarom programma's als 'shownieuws', 'idols', 'de pfafs', 'groeten terug', 'kijk mij ik ben belachelijk maar wel op tv' (die laatste komt vast snel) uitgezonden worden ontgaat me volledig.

mijn grootste ergernis gaat overigens over 'muziek'-zenders. Die zenden dus de laatste tijd amper muziek uit.

maar goed, in de zomer kijk ik amper tv. hooguit een goeie film of zo. (maar daar is de bios voor, of daarvoor ga je een avondje naar vrienden, wat mij betreft.)
Oud 26-03-2006, 14:34
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-03-2006 @ 15:29 :
Het een sluit het ander absoluut niet uit, vriend.
Weet ik toch.
Oud 26-03-2006, 14:38
Floris_22
Floris_22 is offline
Niet saaier, er komt steeds meer op en steeds weer andere programma's. Maar zoals met alles went het en na een tijdje vind je dat ook weer saai.
Oud 26-03-2006, 14:46
Welgemeend
Welgemeend is offline
Hangt denk ik af van wat je leuk vindt. Ik vind t de laatste tijd juist leuker worden, series als Prison Break, Lost, Wie is de Mol, hmm, dan houdt t eigenlijk wel op. Misschien heb je wel gelijk . Het is gewoon jammer dat we in Nederland niet een zender als HBO hebben, vol met kwaliteitsseries, maar daar is ook geen geld voor. Entourage, curb your enthusiasm, en bovengenoemde series houden mij wel bezig.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 14:51
DanielC
DanielC is offline
The Curb is erg cool inderdaad. Ik vind dat het wel meevalt met alle rommel enzo. Het is natuurlijk erg makkelijk om er een paar programma's uit te pikken en daar dan over te gaan klagen en de rest maar te vergeten. Er zijn namelijk genoeg goede series en andere programma's op de buis. Misschien wel meer dan de 'slechte'.
Oud 26-03-2006, 15:35
Dexter_M
Dexter_M is offline
Valt wel mee, zitten wel paar leuke series tussen.
Maar allemaal van amerikaanse bodem.
En een zender als Hbo/Showtime/Fx zouden wij ook moeten hebben. Of in ieder geval meer series ervan uitzenden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:26
Verwijderd
De kwaliteit van de Nederlandse commerciële zenders vind ik echt beroerd, de (veelal Amerikaanse) programma's zijn vaak van zeer laag niveau. Ik kijk dan ook nauwelijks naar deze zenders, behalve voor de Formule 1 en Lost (niveau daarvan wisselt ook).

De publieke omroep vind ik hier echter van uitstekende kwaliteit: prachtige documentaires, reportages, actualiteitenprogramma's, etc.

Ik kijk verder ook vooral naar buitenlandse zenders (de verschillende discovery-zenders zie ik ook als buitenlandse zenders).
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Commendatore schreef op 26-03-2006 @ 19:26 :
De kwaliteit van de Nederlandse commerciële zenders vind ik echt beroerd, de (veelal Amerikaanse) programma's zijn vaak van zeer laag niveau. Ik kijk dan ook nauwelijks naar deze zenders, behalve voor de Formule 1 en Lost (niveau daarvan wisselt ook).

De publieke omroep vind ik hier echter van uitstekende kwaliteit: prachtige documentaires, reportages, actualiteitenprogramma's, etc.

Ik kijk verder ook vooral naar buitenlandse zenders (de verschillende discovery-zenders zie ik ook als buitenlandse zenders).
Nou nou. Veel van wat de publieken uitzenden is vaak ook regelrechte ongeinspireerde troep. Zit wel wat leuks tussen soms maar dit is wel erg veel lof.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:43
Verwijderd
Citaat:
G-Lo schreef op 26-03-2006 @ 19:33 :
Nou nou. Veel van wat de publieken uitzenden is vaak ook regelrechte ongeinspireerde troep. Zit wel wat leuks tussen soms maar dit is wel erg veel lof.
Er zit inderdaad ook weleens troep tussen, daar heb je gelijk in.

(Denkt aan Boer zoekt vrouw)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-03-2006 @ 15:29 :
Maar waarom programma's als 'shownieuws', 'idols', 'de pfafs', 'groeten terug', 'kijk mij ik ben belachelijk maar wel op tv' (die laatste komt vast snel) uitgezonden worden ontgaat me volledig.

mijn grootste ergernis gaat overigens over 'muziek'-zenders. Die zenden dus de laatste tijd amper muziek uit.
Hulde
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 19:02
innogen
innogen is offline
Ja en nee.

Bepaalde zenders zenden gewoon niets goeds uit, behalve op het niveau van boer zoekt vrouw of big brother of iets dergelijks.
Maar ik vind dat er soms nog best leuke programma's worden uitgezonden. Heb ook niet altijd behoefte aan moeilijke en intelligente en cultureel verantwoorde programma's, soms is een beetje hersenloos (met mate ) vermaak ook wel ok.

Series als Six Feet Under, Prisonbreak, Lost en sommige discovery programma's vind ik cool, maar 'girlie' dingen zoals Gilmore Girls, Grey's Anaytomy, SATC etc. vind ik ook leuk.

Hoewel het meeste op tv gewoon troep is.
Oud 26-03-2006, 19:04
Vice
Vice is offline
Ach, dit doet me al jaren niks meer.
Oud 26-03-2006, 19:41
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
Juice schreef op 26-03-2006 @ 11:32 :
Nee. TV was altijd al saai.
Oud 26-03-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Commendatore schreef op 26-03-2006 @ 19:43 :
Er zit inderdaad ook weleens troep tussen, daar heb je gelijk in.

(Denkt aan Boer zoekt vrouw)
Ik zou graag 90% van de Tros programma's willen nomineren. Dit Was Het Nieuws is natuurlijk erg ok, maar dat is dan helaas weer gejat van de BBC.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 21:00
BCR
BCR is offline
Nou, wat mij opvalt is dat er 's avonds/'s nachts echt nooit meer wat op TV is behalve die irritante sexdatereclames. Op RTL4, RTL5, RTL7, SBS6, Net5, Veronica.. allemaal hetzelfde gezeik. Ga gewoon herhalingen of slechte films uitzenden 's nachts, dan heb ik ook wat te zien
Oud 26-03-2006, 23:28
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
BCR schreef op 26-03-2006 @ 22:00 :
Nou, wat mij opvalt is dat er 's avonds/'s nachts echt nooit meer wat op TV is behalve die irritante sexdatereclames. Op RTL4, RTL5, RTL7, SBS6, Net5, Veronica.. allemaal hetzelfde gezeik. Ga gewoon herhalingen of slechte films uitzenden 's nachts, dan heb ik ook wat te zien
Wanneer moeten ze dan de sexdate reclames uitzenden? Misschien moeten ze daar anders ook een aparte zender voor hebben, net als het TellSell kanaal! Wat ben ik toch geniaal.
Oud 26-03-2006, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ja tering, wie heeft ooit de slechte jaren 80 b soft pr0n van de buis gehaald.

Drama!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 23:37
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
DanielC schreef op 26-03-2006 @ 15:21 :
edit: dat kan ook 's nachts

Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 23:48
Carn
Carn is offline
ik kijk nog maar amper tv. Koop liever een DVD / boxset zodat ik kan kijken wanneer ik wil. Of downloaden natuurlijk.
Oud 27-03-2006, 00:12
Verwijderd
Ik kijk amper tv meer. Alleen nog een film, zo nu en dan. Of een enkel programma.

Eigenlijk is tv altijd al saai geweest. Dat wil zeggen: vol pulp. Nu ben ik echter ook kritischer geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 00:18
Verwijderd
Welja, vroeger vond ik tv ook leuker. Maar toen was ik ook jonger en vond ik andere dingen leuk dan tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 00:32
Dmnq
Dmnq is offline
Citaat:
Die reclames zijn toch ook herhalingen? En je noemt ook niet bepaald de meest kwalitatieve zenders vind je niet? Nederland 1 zendt nog altijd de herhaling van man bijt hond en netwerk uit, Nederland 2 alle journaals. MTV heeft Insomnia waar 's nachts opeens goede video's voorbij komen.

Begin van de nacht worden er meestal nog wel een paar films uitgezonden, al dan niet op de Belgische / Engelse kanalen. Duitse zenders hebben af en toe aardige concerten van hippe bands.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 04:31
Thunder Child
Thunder Child is offline
We krijgen de goeie Amerikaanse series hier niet. We hebben dan Lost. Maar er is nog zoveel. House, My Name Is Earl, How I Met Your Mother...
En ik vind het vrij storend dat we altijd zo achterlopen als we die series dan eindelijk krijgen. Dan zit het hele internet vol met spoilers al. Daarom ga ik altijd samen met een paar vrienden elke week een avondje alle series uit de US van die week kijken. Verder kijk ik dan amper TV.
Oud 27-03-2006, 05:01
Lugosi
Lugosi is offline
ik kijk alleen elke dag het journaal met soms netwerk er achteraan. soms kijk ik een leuk programma of een uurtje mtv of een film. en desperate housewives als ik eraan denk.
verder is tv gewoon saai.
Oud 27-03-2006, 08:48
BCR
BCR is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 27-03-2006 @ 00:28 :
Wanneer moeten ze dan de sexdate reclames uitzenden? Misschien moeten ze daar anders ook een aparte zender voor hebben, net als het TellSell kanaal! Wat ben ik toch geniaal.
Haha, of anders gewoon nooit.
Oud 27-03-2006, 08:52
BCR
BCR is offline
Citaat:
Dmnq schreef op 27-03-2006 @ 01:32 :
Die reclames zijn toch ook herhalingen? En je noemt ook niet bepaald de meest kwalitatieve zenders vind je niet? Nederland 1 zendt nog altijd de herhaling van man bijt hond en netwerk uit, Nederland 2 alle journaals. MTV heeft Insomnia waar 's nachts opeens goede video's voorbij komen.

Begin van de nacht worden er meestal nog wel een paar films uitgezonden, al dan niet op de Belgische / Engelse kanalen. Duitse zenders hebben af en toe aardige concerten van hippe bands.
Ja, maar ik bedoel herhalingen van de programma's van overdag En nee, ik noem idd niet de meest kwalitatieve zenders omdat ze op Ned1, 2 en 3 idd altijd nieuws uitzenden 's avonds. Dat wil ik ook niet zien als ik in mn bed lig Man bijt hond ben ik nog nooit tegengekomen. En MTV heb ik niet Aardige concerten kom ik ook nooit tegen. Blijkbaar doe ik iets fout
Oud 27-03-2006, 14:18
Verwijderd
die reclames en belspelletjes tussen door zijn echt irritant, maar er zijn zat leuke series vind ik.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 01:39
Rob
Rob is offline
TV is inderdaad saai. Af en toe kijkik wel 's een film die ik al zat keer gezien heb maar verder...

Ach, gelukkig is er Discovery. Die heeft meestal wel wat leuks als de rest niets heeft.
Reageren

Regels voor berichten