Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic : De programma's van bijvoorbeeld SBS zijn wat mij betreft inderdaad niet echt boeiend. Maar een programma als 'dancing with the stars' is voor mensen als mn moeder bijvoorbeeld gewoon hartstikke leuk, dus hoewel t mij weinig doet, stoor ik me er ook niet aan. Op zich is er genoeg leuks op televisie : Mythbusters (maar goed, herhalingen zijn wel saai natuurlijk), Wheeler dealers (nu ff niet), Inspector Morse, af en toe een nieuwe baantjer (ja, ik vind t leuk), 'Jouw baan mijn baan' en 'terug op de werkvloer' zijn wel leuk. Maar waarom programma's als 'shownieuws', 'idols', 'de pfafs', 'groeten terug', 'kijk mij ik ben belachelijk maar wel op tv' (die laatste komt vast snel) uitgezonden worden ontgaat me volledig. mijn grootste ergernis gaat overigens over 'muziek'-zenders. Die zenden dus de laatste tijd amper muziek uit. maar goed, in de zomer kijk ik amper tv. hooguit een goeie film of zo. (maar daar is de bios voor, of daarvoor ga je een avondje naar vrienden, wat mij betreft.)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Denkt aan Boer zoekt vrouw) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Drama! |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 23:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Begin van de nacht worden er meestal nog wel een paar films uitgezonden, al dan niet op de Belgische / Engelse kanalen. Duitse zenders hebben af en toe aardige concerten van hippe bands. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vroeger woont in een hoofd. Verwijderd | 10 | 21-09-2005 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Poll] Wat was de beste column? Verwijderd | 89 | 28-06-2005 18:41 |