Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De laatste keer naast hem in bed liggen. De laatste keer in zijn ogen kijken toen ie net wakker was. De laatste keer muziek draaien op zijn computer. De laatste keer gefrituurd bij hem. De laatste keer mijn jas pakken en mijn tas meenemen. De laatste keer de deur dichtslaan en de laatste keer de weg naar het station ![]() ![]() Hem voor de laatste keer zien.. En dan het afscheid. De tranen in zijn ogen. Mijn ogen die prikkelden, maar de tranen probeerde ik in te houden. De laatste keer horen dat ie van me houdt, dat ie me gaat missen, dat ie het fijn vond, de tijd die we samen hadden. Dat ie er geen spijt van zou krijgen. Dat ik hem al die tijd voor mezelf had gehad. De laatste keer een knuffel van iemand van wie je zoveel houdt ![]() ![]() ![]() In de trein zitten, wetend dat dit de laatste keer was. Niet kunnen denken aan de "volgende keer dat je elkaar ziet". Niet kunnen weten dat ie "thuis op je zit te wachten" . Weten dat ie niet meer aan je denkt tijdens zijn werk ![]() Wetend dat ie niet meer met je zal delen wat ie ooit wel deed... Weten dat je alles kwijt bent.. en er nog lang niet van af zal zijn.. van de pijn, van het verdriet. Maar ook de hoop die je nog steeds hebt. Die je door alles heen haalt. Die je vrolijk laat blijven.. Maar ook de hoop, die je uiteindelijk zoveel pijn kan gaan doen. De drang om niet op te geven. Het geloof in zijn liefde voor jou. Het geloof dat het supergoed kan komen en dat het ooit weer goedkomt. het geloof dat ie je wel nodig heeft (ook al heeft ie het niet door..). Het geloof dat ie je echt wel gaat missen en dat ie je uiteindleijk terug wil.. Je mist alles, terwijl het pas 2 dagen geleden is.. Ik mis het niet.. Nog niet, dat komt dit weekend wel want normaal gesproken zie ik hem alleen in het weekend. (ik mis wel aan de telefoon hangen, een smsje, een meeltje, gesprekken over msn waarin hij vertelt dat ie van me houdt enzow..) Dit weekend wordt het ergst ![]() Ik mis het wel.. omdat ik nu al denk aan het feit.. dat ie me niet meer wil ![]() ![]() naja ik ben echt overgevoelig op dit moment.. ik ben zo emotioneel.. En ik moest even al mijn gevoel van me afschrijven, het spijt me ![]() Kus. Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:48. |
![]() |
|
Je hoeft je helemaal niet te excuseren hoor! Ik ken dat gevoel en ik zit er nu ook erg mee. Mijn ex, ik zie hem nog steeds graag hoewel ik weet dat hij geen jongen is voor mij en daarom heb ik afstand genomen maar het is zo pijnlijk. Ook de gedachte dat er nu een ander meisje naast hem kan liggen, een ander meisje met wie hij lol maakt en uitgaat, iemand die mijn plaats heeft ingenomen enzo, aaarhh het is verschrikkelijk!
En nu het definitief uit is, besef je pas wat je mist en hoe mooi alles was. Op het moment zelf vond ik het normaal en niet zo bijzonder maar nu doet het zo'n pijn. Dat gaat over met de tijd, maar toch... ![]() Je schrijft in je bericht dat alles voor de laatste keer was enzo maar jullie kunnen toch nog gewoon als vrienden overeen komen of wil hij dat niet? Ik zou nog niet onmiddellijk de hoop laten zakken, geef hem en jezelf wat tijd en als je echt graag ziet, komt hij wel terug! Ik hoop dat het lukt, veel succes en sterkte!! lady_x
Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:48. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Nou het probleem was dus dat we 5 weken geleden ook een crisis hadden.. en daarna is alles weer goedgekomen, ECHT GOED bedoel ik dan. En sinds die tijd vond ik alles echt bijzonder, en niet meer normaal.. Ik zag het niet meer als vanzelfsprekend en dan hecht je er nog meer waarde aan. Vandaar dat het nu ook zoveel pijn doet.. En ik ben op dit moment behoorlijk positief hoor ![]() Citaat:
Maar nu eerst de rust en ik heb idd wel het idee dat het nooit helemaal over kan zijn ![]() En ik weet dat ie van me houdt, dus als ie zijn gevoel even niet wegstopt en zichzelf niet voorliegt ofzow.. dan komt het goed ![]() Dankje, en jij ook heel veel sterkte: Als je me wil spreken: Zie info, voor msn en icq Kus, Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou het zelf geschreven kunnen hebben. Waarschijnlijk in iets minder dramatisch taalgebruik maar ik herken het precies. En dan gaat het bij mij ook nog om iemand waar ik nooit officiëel iets mee heb gehad. Jij weet trouwens sowieso wel over wie ik het heb, je was erbij toen ik het 'nieuws' te horen kreeg (L&R-meeting). Dat was ongeveer hetzelfde, alleen waarschijnlijk iets minder diepgaand in verhouding tot wat jij moet doormaken. En je hebt helemaal gelijk: het enige waar je je aan kunt vasthouden is de gedachte dat je misschien ooit weer bij elkaar komt. Daar hou ik me ook aan vast, op de momenten dat het míj moeilijk gaat.
Sterkte ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet het, ik zat tegenover je en ik zag je ogen al veranderen toen je het te horen kreeg. Ik vond het erg, want ik kon me het gevoel helemaal inbeelden. Nu heb ik het idee dat ik je helemaal begrijp en ik vind het vreselijk. Tuurlijk, het is dramatisch taalgebruik, maar ik heb ook vooral de neiging erover te schrijven op momenten dat ik gigantisch verdrietig ben en het allemaal niet meer zie zitten.. Ik voel me kut, ik mis al die dingen nog niet zo heel gigantisch, omdat (zoals ik al zei) hem alleen maar in het weekend zag. Ik vind het vreselijk om dus niet meer te kunnen denken "dat er iemand van je houdt" enzow.. Maargoed, het wordt al minder, omdat ik op één of andere manier toch nog wel positief kan zijn ![]() En omdat ik inderdaad nog hoop heb.. en omdat ik denk te weten dat het idd wel weer goed komt tussen ons ![]() Jij ook veel sterkte! En misschien... Jah je weet het niet he.. Als er trouwens iets is, je mag me echt toevoegen op msn, graag zelfs, want ik zou wel eens met iemand willen praten die me (enigzins) begrijpt, en naar wie ik ook mag luisteren als hij/zij een verhaal vertelt .. Ik merk het wel, ok? Baai! Kus. Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:48. |
![]() |
|
![]() |
ok ik houd me maar ff buiten dit gesprek
![]() ik heb mijn ex helemaal niet gemist, nix, helemaal nix, hij was ook helemaal niet lief en ook helemaal niet 'arm-om-me-heen-als-ik-me-kut-voel', hij was verschrikkelijk hmmm ambtenarig zeg maar, pvda'erig, zakelijk, droog in negatieve zin, gevoelloos. Maar heb een niet-relatie met jongen uit amsterdam en die mis ik constant-->is relatie op afstand en zie m zo'n 1 keer per 2 maanden, meestal zelfs minder-->mag ik het daarmee vergelijken. Het ergst mis ik zijn warmte, zijn armen, zijn ogen als ze me vol medelijden/verdriet/ik zal je missen-uitdrukking aankijken, zijn knuffels, zijn kusjes is mijn nek als hij me omhelst, zijn troost-knuffel, zijn tranen(ja erg), hoe goed hij me aanvoelt, zijn complimentjes ![]() kortom: ik heb een gebrek aan mensen die me aanvoelen en me knuffelen als ik me kut voel en dat doet hij als geen ander
||
Citaat:
maar je hoeft toch (eigenlijk) niets te missen? je valt (gewoon) weer terug naar je oude situatie, zoals die was vóór de relatie.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[SM] zullen we maar weer eens een normaal sm topic openen Raven | 87 | 08-07-2005 17:25 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |