Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dit jaar gaan we weer zo'n busje huren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ga dus wel buiten Europa (Canada) dus kheb wel een lange dag voor de boeg,...maar datheb ik er wel voor over. @ dark-Angel66: Ik ga alleen op vakantie,..dus tja dan is een busje een beetje overdreven....èn te duur. |
![]() |
||
Citaat:
Ow ja dan is het idd te duur |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf woon ik 5 min van schiphol, dus uurtje vooraf inchecken is op tijd. Doorverkopen van tickets doen ze normaal gesproken niet. Je hebt immers al een ticket. Wel is het verstandig om ruim op tijd te zijn als je een eind moet reizen, je weet nooit of je vlucht eerder vertrekt. Achter de douane is voldoende te doen waardoor de tijd echt vliegt.... (Mc Ontbijt !!!!!!) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben vanmorgen op een vliegveld geweest, waar 5 winkels waren. Dán verveel je je pas als je er 3 uur van te voren moet zijn. Schiphol is heerlijk; daar kom je je tijd zo door ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Geen probleem, maar men zei wel dat ik voor 17.50 langs de douane moest zijn, want daarna mocht er niemand meer mee. Kortom: te laat komen is helemaal niet zo erg, maar maak het niet te erg, want dan kan het wel problemen opleveren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Buiten europa= 3 uur Maar het maakt niet uit, want 3 uur van te voren gaan pas de balies open d8 ik. Dus als je er 2 uur van te voren bent is er niks aan de hand en moet je volgens mij nog w88. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De stroomstoring gister was trouwens ook weer net pech hebben, heb ik dus ook eens een uur vertraging opgelopen met vliegen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar de meeste controles zijn allemaal pas als je aankomt op Schiphol. (hoewel ik uiteraard niet weet wat er achter de schermen gebeurt).
||
![]() |
Citaat:
![]() die minimumtijd is gewoon rekening houdend met rijen, evt. storingen (waardoor zich ook rijen kunnen vormen) en het evt. vergeten van reisdocumenten, ja, het gebeurt echt!!! als iemand voorkeur heeft voor een stoel (raamplaats of beenruimteplaats...en dan echt alleen voor de lange mensen of mensen met medische klachten en een medische verklaring, dus geen mensen van 1.70 omdat het zo comfortabel is ![]() ![]() houd rekening met een rij bij de marechaussee (niet de douane, die heb je pas bij terugkomst als je je koffers hebt en naar buiten loopt) en de security controle daarachter (meestal loopt de paspoortcontrole wel lekker door, maar houdt het op bij de security-check). je hoeft daar echter niet in een keer na incheck doorheen, tenzij het al bijna instaptijd is natuurlijk, maar als je nog een uur of meer hebt, dan kan je evt. met je wegbrengers nog een kopje koffie drinken of wat dan ook... winkeltjes zijn er genoeg, misschien alleen niet altijd wat je zoekt, in het schengengedeelte kan het zijn dat er minder is, maar daar kom ik vrij weinig, dus dat weet ik niet. vind wel dat er meer winkels zijn in het tax-freegedeelte dan op schiphol plaza. nog over dat busje. de schiphol-travel-taxi is in principe een deeltaxi. dus, dan is het op zich niet zo duur, maar het kan zijn dat je nog eerder op schiphol staat omdat je vroeg moest vertrekken om langs een paar andere adressen te gaan. ze zorgen er wel voor dat je op tijd op schiphol bent, dus in de planning wordt daar rekening mee gehouden. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De toekomst van Schiphol T_ID | 33 | 28-04-2007 11:04 | |
20 vragen over Schiphol Foxy_oud | 9 | 14-11-2005 15:36 | |
'Rekenfout desastreus voor Nederland, KLM en Schiphol' Atje85 | 44 | 23-08-2003 13:28 | |
'Tweede Kamer wist niets van extra baan Schiphol’ Atje85 | 33 | 21-08-2003 10:02 | |
Grootscheepse fouilleer-actie op Schiphol MissCzechMeOut | 21 | 26-05-2003 18:24 |