Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 01:37
Rob
Rob is offline
Godsamme. o_O Ik probeer nu al een maand Missie 1 te special bonusen* op Dante Must Die niveau, met een verse Dante (dwz, new game op DMD aangaan, dus je hebt niets behalve Ebony and Ivory en je Force Edge) en het lukt me maar niet. Ik word altijd wel geraakt door een domme fout of omdat Dante iemand aanviel die hij niet hoort aan te vallen.
Phantom wil, wat dat betreft, ook niet meehelpen. Ik kan 'em dan wel in 50 seconden omleggen en de missie in 2,5 minuut afmaken, maar da's niet goed genoeg. >_<

Zijn er nog meer mensen die net zo ijverig zijn als ik en die Special Bonuses proberen te verkrijgen, ongeacht de hoge moeilijkheidsgraad die hiermee gemoeid is?

*Een special bonus houdt in dat je de benodigde Red Orbs verzameld, de missie binnen de tijd oplost en geen health verliest.
Oud 16-03-2005, 20:16
Hellboy
Hellboy is offline
Heb het spel niet gespeeld, maar kijk eens op gamefaqs. En als je dit al moeilijk vindt, probeer dan maar eens Ninja Gaiden op de Xbox, geheid dat je de eerste paar keer zo gefrustreerd met de controller gaat smijten
Oud 16-03-2005, 23:02
Pugsley
Pugsley is offline
DMD mode... Gast, wat bezielt je?
En dan te bedenken dat dmc3 nog VEEL moeilijker schijnt te zijn.. Anyway, kkan je geen tips geven, kheb me nooit aan dmd mode gewaagd
Oud 16-03-2005, 23:03
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Pugsley schreef op 17-03-2005 @ 00:02 :
En dan te bedenken dat dmc3 nog VEEL moeilijker schijnt te zijn.. Anyway, kkan je geen tips geven, kheb me nooit aan dmd mode gewaagd
De normal mode in DMC3 is is Hard in de Japanse versie
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 23:06
Pugsley
Pugsley is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 17-03-2005 @ 00:03 :
De normal mode in DMC3 is is Hard in de Japanse versie
Kbedoel maar, mensen bij Capcom denken serieus dat Europeanen meer te vinden zijn voor een "uitdaging"
Oud 18-03-2005, 15:33
Vinc
Vinc is offline
Citaat:
Pugsley schreef op 17-03-2005 @ 00:06 :
Kbedoel maar, mensen bij Capcom denken serieus dat Europeanen meer te vinden zijn voor een "uitdaging"
dat verklaart ook waarom Metal Gear Solid games een "european extreme" graad erbij hebben
(vond ik wel leuk, ik denk: ik speel m uit )
Oud 18-03-2005, 19:13
Rob
Rob is offline
Ik zit al op GameFAQs. Sterker nog, daar komt de uitdaging vandaan. ^_^ Die gasten daar zijn echt goed. o_O

Citaat:
Pugsley schreef op 17-03-2005 @ 00:02 :
Oh, niet zo veel. >_> Ik bedoel, ik heb DMD mode al zo gespeeld dat ik in iedere missie een S Rank heb.
Ik ga nu gewoon een stap verder. Maar da's een enorme sprong, zeg.

Ik heb wel gehoord dat DMC3's Hard mode gelijk is aan DMC1's (of DMC3's) DMD mode. Of iets in die richting. Maar daardoor wil ik juist DMC3 spelen!
Oud 18-03-2005, 20:59
Rob
Rob is offline
Oh, ik heb trouwens wel een video kunnen maken van mijn battle met Phantom in DMD mode en deze geupload. =P T'was mijn poging tot het verkrijgen van een Special Bonus, maar dat ging niet helemaal goed.

Tijd: 2:20
Red Orbs: 506
Damage: niets.

Ik had 50 orbs te weinig, en geloof het of niet, ik was veel te traag met Phantom. -_- Als je geïnteresseerd bent in de video, moet je even PMen. Ik ga de link niet posten omdat 't een yousendit download is en die heeft maar een beperkt aantal downloads.
Oud 18-03-2005, 23:55
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Duffe battlestijl heb jij zeg
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 00:11
Rob
Rob is offline
Duf, maar effectief. He gaat hier om snelheid, niet om stijl. =P
Reageren

Regels voor berichten