Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 15:43
duifeltje
duifeltje is offline
Vinden jullie ook dat er zoveel gelult wordt op t.v.? Er wordt over vanalles en nog wat gepraat, gekletst, gezwetst en gezeurd maar eigenlijk ben ik van mening dat de meeste mensen maar een beetje de tijd vol lullen door veel moeilijke woorden en uitdrukkingen te gebruiken.
Oud 12-06-2004, 15:49
Verwijderd
Zoals Loesje zegt: Hij die onduidelijke taal uitbrengt heeft macht.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 15:53
Machiavelli
Machiavelli is offline
TV bestaat voor 90% dom gelul. En dat jij het taalgebruik van GTST al moeilijk vind is toch echt een probleem van jouzelf.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 15:55
Verwijderd
Niemand verplicht om je televisie te kijken.

Ga de dikke van dale lezen ofzo. Daar staan woorden met inhoud in!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 15:56
duifeltje
duifeltje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-06-2004 @ 16:53 :
TV bestaat voor 90% dom gelul. En dat jij het taalgebruik van GTST al moeilijk vind is toch echt een probleem van jouzelf.
Ik heb het helemaal niet over GTST, we kunnen dat niet eens ontvangen.

(misshcien ligt het daaraan )
Oud 12-06-2004, 15:58
Verwijderd
daarom zit er ook een aan/uit knop op zo'n ding, dan heb je er geen last van
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 15:58
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 12-06-2004 @ 16:43 :
Vinden jullie ook dat er zoveel gelult wordt op t.v.? Er wordt over vanalles en nog wat gepraat, gekletst, gezwetst en gezeurd maar eigenlijk ben ik van mening dat de meeste mensen maar een beetje de tijd vol lullen door veel moeilijke woorden en uitdrukkingen te gebruiken.
tsss, kijk dan geen tv...tuurlijk wordt er veel onzin gepraat de tijd moet toch vol

beetje hetzelfde als naar griekenland gaan in de zomer en dan zeuren dat t zo warm is...
Oud 12-06-2004, 16:06
fractuur
fractuur is offline
Ach, zoekt, en gij zult goede programma's vinden. Barend en Van Dorp vind ik trouwens wel het ergst op lul-uit-je-nekgebied.
Oud 12-06-2004, 19:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mja, er wordt gewoon veel geluld op TV en vooral op de Nederlandse TV. Heb ooit eens een artikel gelezen waar de Belgen over de Nederlanders praten. Daarin hebben ze gezegd: "Nederland gaat ten onder aan gezeur en gelul" en nu kun je wel hierom lachen, maar tis misschien wel zo.
Oud 12-06-2004, 21:23
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Persoonlijk zou ik wat meer intellectuele praatprogramma's wel op prijs stellen. Op dit moment is de spoeling nogal dun. Helaas leveren dat soort programma's doorgaans lage kijkcijfers op, dus het is wellicht ijdele hoop dat dit ooit gaat veranderen.
Oud 12-06-2004, 21:44
Ketjing
Ketjing is offline
iedereen is tegenwoordig wel ergens deskundig in, of is het andersom, is voor elk onderwerp wel een deskundige?
Ik vind het soms ook wel een beetje te ver gaan, zeker met sportprogramma's, met doet er alles aan om maar een beetje kijkers te trekken. SBS haalt René Froger, RTL Ajren Erkel en de NOS is slim en heeft de wedstrijden. Froger en Erkel hebben totaal geen toegevoegde waarde net als het gros van de analitici. Altijd alleen maar betweterig gelul en analyses die mijn moeder nog kan maken
Reageren

Regels voor berichten