Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt helemaal te gek ayreon vooral zijn twee nieuwe cd's. En ook de mensen die de instrumenten bespelen. Vooral Jeroen Goossens is goed. HIj speelt echt heel veel instrumenten. Kijk maar eens op www.patermoeskroen.nl
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind die grap in de Universal Migrator boekjes ook erg komisch. Boekje1: I Didn't get to thank my brother Gjalt in this booklet, maybe in part 2?(oid) Boekje2: Zelfde, maar dan part1 ![]() Ik vind het geweldige muziek. Ik weet nog niet welke ik beter vind. Human Equation of Electric Castle. Final experiment vind ik ook geweldig. De universal migrator iets minder, maar ook wel lekker. En Actual Fantasy zijn gewoon lekkere losse liedjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
THE is de beste cd die ik ooit gehoord heb
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
keuze gemaakt! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, ik zet ze gewoon beide op nummer 1,5 ![]() oh euh, ontopic, euh de zanger van dream theater zingt op het nieuwe ayreon album ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb bijna alles van Ayreon en die dude is gewoon vet. The Human Equation is echt ![]() Oh trouwens, http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=747125 .. Wat een overbodig topic dit (;
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind Into The Electric Castle geweldig das het enige album wat ik helemaal heb voor de rest alleen wat losse liedjes ![]() paar dagen terug een m8 van me cd's gegeven zodat ik ze terugkrijg met Ayreon erop (wonderbaarlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
k ben nog maar een n00b ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het Bandgevoel? ![]() Een stoer imago? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
er zitten ontzettend veel verschillende stijlen in, 11 verschillende zangers/zangeressen en dan nog eens 10 verschillende muziekanten het is ZO gevariëerd hoe kun je dat nou saai noemen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach, is hetzelfde als dat ik trance en aanhangsels saai vind. krijg ik ook te horen van ja, maar er zitten zoveel deuntjes in en zoveel stijlen en nouja, het zal wel, ik hoor het niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke dvd/cd/wat heb je als laatst gedownload/gekocht? (1) Verwijderd | 431 | 09-11-2008 13:15 | |
Muziek |
Nieuw Soulseek (tip)topic. Verwijderd | 112 | 13-11-2007 13:24 | |
Muziek |
Ayreon (kent iemand dat?) Fashionating | 64 | 19-09-2004 22:56 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Iemand naar STAR ONE featuring AYREON? Mrs.R.Mortis | 16 | 27-07-2002 19:57 |