Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt me wel moeilijk, als je nog echt van hem houdt, dan is het zeker de moeite waard om jezelf er voor in te zetten. Misschien moet je gewoon eens tegen hem zeggen dat je enorm twijfelt over de relatie, omdat hij zo afstandelijk tegen je doet. En dat jij gewoon een relatie wil waarin je jezelf kan zijn en waar je om elkaar geeft, en dat laat merken met een knuffel en een kus. Ga het in ieder geval niet subtiel proberen te zeggen, dan denkt hij misschien dat het minder erg is, vertel hem gewoon eerlijk hoe je erover denkt en dat jij vindt dat er écht iets moet veranderen. (Ik eet trouwens bijna altijd mee met de ouders van mijn vriend als ik daar ben... Zo houd je ook een beetje contact met de ouders, is ook wel leuk!) |
![]() |
||
Citaat:
Over de rest kun je toch het beste proberen er met je vriend over te praten en tot hem door te laten dringen wat je bedoelt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() m.i. is het niet zo raar dat zijn ouders je uitnodigen. lijkt me ook niet meer dan logisch als je al 7 maanden hebt...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
christendom versus sex elledc | 41 | 26-11-2003 20:23 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |