Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lot ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Char MRoy Grim < Lekker makkelijk Lucifer 1 2L LUH IEKE Noor etc. Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 16:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder moet ik natuurlijk ook even reageren, dat is inderdaad het effect van Dont reply als topictitel. Krachtig en vrolijk stukje tekst, maar inderdaad niet echt meer dan een stukje tekst. Waarom Letteren? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En over het verhaal: eigenlijk lullig om op- en aanmerkingen te maken als jij geen reply's wil hebben ![]() ![]() En inderdaad: wegens genant tijdgebrek ben ik de nieuwe Letterenaanwas ontlopen, maar dit topic móest ik even lezen (Vooral omdat er al, wat was het, twintig reply's stonden aangegeven in een topic dat Don't Reply heet. Paradoxaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het spijt me zo...tis de mierofiel in mij die het niet kan laten mieren te neuken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Toen ik het las dacht ik eigenlijk dat het was afgeleid van mierenneuker
![]() (En jezelf met een pedofiel vergelijken lijkt mij niet al te verstandig, zeker niet als je in de buurt van een politiebureau woont ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De jeugd van tegenwoordig!! Het is een schande! Nu durven ze zelfs al wijze mensen van 80 jaar verbeteren! Sorry roy, ik weet het, ik had mijn Gentse broeder moeten verdedigen ![]()
|
Het rijmt idd
![]() Ach Antwerpse broeder van me, ik vergeef het je. Maar alleen omdat je een dierentuin hebt ![]() Tja, kwist niet direct woorden op -fiel, behalve homofiel en pedofiel, en die combo was net iets teveel vant goede ![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 22:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() je bedoelt met 'zo' 'de zoo'? heheh 'lekker' veel aanhalingstekens gebruiken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
mildly amusing Escapism | 500 | 04-08-2007 17:36 | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Liefde & Relatie |
wanneer echt verliefd, of denken dat je verliefd bent? flierefluiter | 39 | 30-09-2002 16:39 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |