Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als iemand tegen je stoel gaat trappen, is dat behoorlijk ergelijk en is dat iets dat bij veel mensen over dat 'punt' heen zou gaan. Er zijn natuurlijk ook mensen die zich er niks van aantrekken; maar zelfs die hebben wel een punt wanneer iets ze gaat ergeren. Het ligt natuurlijk ook een beetje waar de gevoelige snaren liggen; wat de achtergrond is van iemand. Met oefening, zou je jezelf kunnen aanleren je niet meer te ergeren aan mensen die tegen stoelen trappen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als je eenmaal, bijvoorbeeld, op internet een reactie geplaatst hebt, maar naderhand besef je dat je gereageerd hebt alleen omdat iets je irriteerde, haal de reactie dan alsnog weg (of pas 'm aan). NEway. Persoonlijk irriteer ik me het meeste aan mijn ouders; ik weet ook niet precies waarom, het in mijn geval extremer is bij mijn ouders dan bij de rest van de mensen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heel irritant. ![]() Neem een knuffel of een huisdier op schoot; zorgt meestal ook wel voor goede afleiding of verzachting van irritaties. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oewww. dat lucht op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik doe dat zelf namelijk nooit, maar dat maakt het niet minder irritant |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Some trees flourish, others saai, some cattle grow strong, others taken by wolvs#1601 Spoiler-Dude | 500 | 03-02-2012 18:14 | |
De Kantine |
Mooie taalfouten #12 Verwijderd | 499 | 20-04-2010 16:35 | |
De Kantine |
Waar kan jij je aan ergeren? Missy | 67 | 16-02-2009 22:37 | |
De Kantine |
rood is toch bezet? Frouke19 | 51 | 01-01-2006 14:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloven Big M | 500 | 09-10-2004 19:26 | |
Liefde & Relatie |
wat vind je niet (of minder) leuk aan je vriend(in)? miek_temp | 19 | 18-07-2002 14:08 |