Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee of het nou een hamburger of vogelspinnenbiefstuk is, ik vind het allemaal even vies (lijken) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nou lekker smakelijk topic, hersenwormen en vogelspinnen eten. Ik denk dat wij, in Nederland, wel genoeg dingen hebben om te eten en dat vogelspinnen niet echt een noodzakelijk kwaad zijn..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar idd, was ff vergeten dat jij dat ook al zei... SORRY? Grtjs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of een vogelspin erg veel beter zou smaken maar ik wil het in iedergeval proberen. Ik vraag me alleen af of dat met al die haren erop fijn is. Ik weet ook niet of ze die er af schroeien tijdens het rosteren. Naja, ik heb liever gewoon rijst met tauge en gestoomde broodjes ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hond schijnt ook heel lekker te zijn, maar wel een gezonde. Kat ook.. En in Japan eten ze natuurlijk véél soorten vis en kwal, ook allemaal niet ongezond en goed te eten. Maar hier kijkt iedereen spontaan vies als je 'kwal' en 'eten' samen zegt (op zich is 'kwal' al genoeg). Hier kennen wij kwal alleen als een glibberig zwem-beest, daar niet. Hier kennen wij koe niet alleen als een log beest, maar ook als vlees op ons bord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Geld/roem of principes? Verwijderd | 30 | 16-01-2013 20:24 | |
De Kantine |
Wat zou je nog niet voor 1 miljoen willen doen? Little Dutchess | 113 | 13-02-2006 22:41 | |
Flora & Fauna |
Engste dier dat er bestaat Guissie | 211 | 12-06-2005 00:27 | |
Eten & Drinken |
rare eetgewoonte kweety | 22 | 07-04-2003 12:50 | |
Flora & Fauna |
vogelspin vigor mortis | 23 | 12-03-2002 18:27 | |
Flora & Fauna |
Het is zo fijn om een dier te zijn :) Skapie | 22 | 10-02-2002 14:35 |