Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik zou niet vreemdgaan nee, maar ik was in de veronderstelling dat het daar niet om ging. Racistische dingen roepen naar mensen doe ik gratis.
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-01-2013 om 13:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waar ik ook aan dacht, stel dat je beroemd bent en in die wereld zit. Zou geld of meer roem dan doorwegen in waar je reclame voor wil maken? Zou je iets aanprijzen dat totaal niet werkt of wat je zelf nooit zou willen hebben? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had het inderdaad niet over moorden en andere heftige dingen.
Maar dingen als woordvoerder van de PVV worden, vlees eten/bont dragen als vegetariër, vreemdgaan, woordvoerder voor een schadelijk product (sigaretten ofzo), een moordenaar verdedigen als advocaat,... Dingen die je belangrijk vindt, maar niet per se vallen onder algemene normen en waarden. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen eigenlijk. En dan de luchtigere variant op modegebied natuurlijk, zouden ze jou kunnen overtuigen om Uggs te dragen, of Crocs voor mij part, hoeveel zou het je moeten opleveren? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb eerstegraadsprincipes en tweedegraadsprincipes. Eerstegraadsprincipes zou ik pas aan de kant zetten als het gaat om het sparen van het leven van mij (en eventuele aanhangsels van mij). Tweedegraadsprincipes kunnen ook voor veel geld wel even wijken.
Crocs en Uggs aanprijzen zou ik zo doen, boeiend. ![]() |
![]() |
|
Nee ik zou dat niet doen. Als ik bijvoorbeeld gevraagd zou worden om een proffesionele vechter te worden, zou ik de aanbieder vriendelijk bedanken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik iets moet verzinnen dat algemeen geaccepteerd is om te doen maar dat ik voor bijvoorbeeld 1000 euro nog niet zou willen, zou het eerder iets zijn als 'de marathon lopen' of 'verhuizen naar een ander land' of zoiets. Maar dat zijn geen principes, dat heeft er eerder mee van doen dat ik een graftakkenhekel heb aan rennen (als ik zou mogen wandelen, zou ik het wel doen ![]()
|
Ik ben met Etmakas. Het ligt aan de situatie, wat er op het spel staat en waar het precies allemaal om gaat. Voor roem ga ik niet ver, voor geld wel wat verder.
Overigens keek ik wel eens Fear Factor, en om eens wat te noemen, voor 100.000 euro ga ik niet in een bak met vogelspinnen liggen of levende maden en kevers eten ofzo, no way José.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo zullen bijvoorbeeld ouders allerlei dingen doen om hun kind te redden die ze niet zouden doen voor (heel veel) geld. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Principes worden pas principes doordát je het niet zomaar aan de kant schuift. Dus of iemand heeft principes, of niet. Je hebt ze natuurlijk niet als je ze niet kan veroorloven. Ik kan dan ook lastig iets bedenken wat voorgaat, zodra je geld kiest bestaat je principe niet meer. De vraag is waar je de grens legt
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|