Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 11:03
framboos
framboos is offline
bij ons zijn net de cijfers van het cpe ( centraal praktijk examen) van tekenen gegeven, het zou eerst niet mogen omdat het ons schriftelijk examen zou beinvloeden maar na het examen mocht hte wel...bij mij in de klas is het wisselend gemaakt het laagste was een 5 en wat cijfers onder de 6....ikzelf had een 9!!waar ik heel blij mee ben, maar hebben jullie de cijfers al? en vond je het mee vallen of tegenvallen?
Oud 04-06-2004, 11:25
Balance
Balance is offline
Volgens mijn leraar is het een officieel onderdeel van het centraal examen tekenen en mag je cijfer dus pas bekend worden op 17 juni; tegelijk met de andere cijfers van andere vakken.

Onze tekeningen worden ook pas vandaag beoordeeld. Net om 12.00 kwam de 2e corrector binnen.
Maar de leraar heeft al wel gezegd dat het niveau dit jaar dusdanig hoog ligt vergeleken met voorgaande jaren, dat we allemaal een voldoende hebben.
Oud 04-06-2004, 12:04
~Rubberducky~
~Rubberducky~ is offline
Bij ons is het de 1e maandag van de examens al nagekeken, maar wat we nou hebben is niet bekend, helaas ...
Oud 04-06-2004, 12:59
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-06-2004 @ 12:25 :
Volgens mijn leraar is het een officieel onderdeel van het centraal examen tekenen en mag je cijfer dus pas bekend worden op 17 juni; tegelijk met de andere cijfers van andere vakken.

Onze tekeningen worden ook pas vandaag beoordeeld. Net om 12.00 kwam de 2e corrector binnen.
Maar de leraar heeft al wel gezegd dat het niveau dit jaar dusdanig hoog ligt vergeleken met voorgaande jaren, dat we allemaal een voldoende hebben.
Inderdaad. Het mag ook niet. Ik heb het ook niet.

Ik vind het zó stom dat de ene school zich wel aan regels houdt en de andere niet. Ik zou ook mijn cijfers al wel willen. Maar dat mag gewoon niet.

En ik krijg mijn uitslag ook pas de 18de.
Oud 04-06-2004, 19:18
never mind
never mind is offline
wij wisten het al vóór ons CE.. En het heeft het inderdaad beïnvloed. Ik had een 7 dus ik wist al dat ik een -0,6 mocht halen op mn CE en ik heb 3 keuzevakken dus als ik een -0,6 haalde kon ik hv natuurlijk gewoon laten vallen

Tja
Oud 04-06-2004, 23:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
never mind schreef op 04-06-2004 @ 20:18 :
wij wisten het al vóór ons CE.. En het heeft het inderdaad beïnvloed. Ik had een 7 dus ik wist al dat ik een -0,6 mocht halen op mn CE en ik heb 3 keuzevakken dus als ik een -0,6 haalde kon ik hv natuurlijk gewoon laten vallen

Tja
Nou ja, zo ging het bij mij ook.
Ik had binnen no time uitgerekend dat ik een 1 mocht halen voor m'n CSE als ik een 5,8 had voor m'n CPE.
En met enige arrogantie durfde ik wel zeker te stellen dat die 5,8 binnen was voor m'n tekening, dus ik heb dat CSE niet echt serieus gemaakt
Dit geldt voor bijna iedereen in m'n klas...
Oud 05-06-2004, 00:01
sanguis
sanguis is offline
Ik heb mn cijfer ook vandaag gekregen (na t examen) --> een 9,3!! Echt blij mee, had ik helemaal niet verwacht.. Ook niet omdat de anderen uit mijn klas niet echt hoge cijfers hadden (ik werd als laatste genoemd) Maar wat ik nog leuker vond was dat de tweede corrector tegen mijn lerares had gezegd dat ik toch echt wel naar de kunstacademie toe moest (ga ik niet doen, maar toch wel een leuk compliment..)
Oud 05-06-2004, 08:42
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ja, 8,4 .
Oud 05-06-2004, 10:37
Verwijderd
Bij ons had hij gezegd dat de punten tussen de 5 en 8.5 lagen en het gemiddelde was een 6.5 Als ik mijn werkstuk vergelijk met de anderen uit de klas, dan komt het wel goed
Het vooronderzoek (schetsen en modellen) werd zwaar beoordeeld.
Bij ons was ook niemand meer gemotiveerd om te leren voor het CSE.
Oud 05-06-2004, 14:47
Marie Jane
Marie Jane is offline
het mag niet maar onze lerares wilde ons niet in spanning laten zitten
niet dat ik voor tekenen zenuwachtig was, maar toch leuk om te weten
ik had een 7,9 het hoogste was een 8,3 en het laatste een 6 of 6,5 ofzo
maar we hebben maar zes mensen in de klas
bij ons was CPE al een hele tijd geleden nagekeken, anderhalve week voor de examens

balen dat sommige nog moeten wachten, dat is wel oneerlijk
Oud 05-06-2004, 19:11
Cruz
Cruz is offline
Het niveau bij ons lag ontzettend laag
De leraar heeft alleen gezegd dat er bijna alleen maar onvoldoendes zijn en ik weet dat ik er dus sowieso 1 heb
Oud 05-06-2004, 22:11
Garfield
Garfield is offline
6,5 en dat wist ik voor het CSe al. Toen heb ik uiteraard uitgerekend wat ik minimaal moest halen.
Oud 11-06-2004, 14:49
Fun4ever
Fun4ever is offline
Ik wist ook al voor het CSE dat ik een 7,5 had
Nu nog maar afwachten hoe ik dat stomme theorie heb gemaakt...

Regels voor berichten