Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2004, 10:52
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Wie gaan er allemaal heen?
Ik heb al kaartjes voor 5 juni op rij 7!

Khad een uitnodiging gekregen dus kon ik voor de landelijke kaartverkoop al kaarten bestellen!
Oud 02-02-2004, 08:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben vorig jaar geweest en vond t wel leuk maar niet genoeg voor een tweede keer.
Oud 05-02-2004, 11:32
Billie
Billie is offline
Ik kan er misschien werken voor school (vrije studiepunten ). Ben niet helemaal into de musicals. Maar het lijkt me toch best leuk om een keer te zien.
Oud 05-02-2004, 13:20
Ieke
Ieke is offline
Is dat niet dat ze allemaal stukjes/liedjes uit een boel musicals doen?
Oud 05-02-2004, 17:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ieke schreef op 05-02-2004 @ 14:20:
Is dat niet dat ze allemaal stukjes/liedjes uit een boel musicals doen?
Volgens mij wel, daar heb ik in ieder geval een foldertje voor gekregen. 't leek me niet leuk genoeg.
Oud 06-02-2004, 20:09
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
grl schreef op 05-02-2004 @ 18:27:
Volgens mij wel, daar heb ik in ieder geval een foldertje voor gekregen. 't leek me niet leuk genoeg.
Weet je welke musicals ze doen?
Oud 06-02-2004, 20:14
Billie
Billie is offline
Citaat:
Ieke schreef op 06-02-2004 @ 21:09:
Van 2 t/m 6 juni a.s. is het dan zo ver! Joop van de Ende Theaterproducties presenteert een uniek, eenmalig concert met de grootste musicalhits in Ahoy’. Een avond vol onvergetelijk musicalspektakel. Musicals in Ahoy 2004 is een groot musical gala. Een feestelijke avond vol herkenning met 10 grote musicalsterren en verrassende gastoptredens. Gezien het recente succes van Evita, Moulin Rouge en Chicago zijn de Broadway musicals en de Hollywood film momenteel sterker verbonden dan ooit. Anno 2004 is de succesvolle combinatie van film en musical weer helemaal terug. Na het overweldigende succes van een eerste reeks Musicals in Ahoy’ 2002 zal het thema “Musical meets Movie” de rode draad vormen van 2004. Sterren als Danny de Munk, Simone Kleinsma, Pia Douwes zullen begeleid worden door een groot live-orkest, vele dansers, koorleden en oogverblindende sets. Het Ahoy’ zal voor een keer helemaal omgetoverd worden tot een Musicaltempel vergelijkbaar met de fameuze Radio City Music Hall in New York.
Oud 06-02-2004, 22:04
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Billie schreef op 06-02-2004 @ 21:14:
*knip*
lijkt me best wel leuk. Alleen weet ik nog niet precies welke musicals ze doen
Oud 07-02-2004, 10:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 01-02-2004 @ 11:52:
Khad een uitnodiging gekregen dus kon ik voor de landelijke kaartverkoop al kaarten bestellen!
die krijgt toch iedereen als je die reclamepost van vd Ende ontvangt?
Nou ja, ik heb hem iig ook, maar ik weet nog niet of ik ga. Ik vind het een stom thema. Wil gewoon liedjes uit Musicals die hier draaien, net als de vorige MIA. Geen buitenlandse musicals dus, want daar heb ik toch vrij weinig mee.
Oud 07-02-2004, 11:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ieke schreef op 06-02-2004 @ 21:09:
Ik zal het even moeten nakijken. Volgens mij deden ze in ieder geval stukjes uit '3 musketiers' en 'Chicago'. Maar ik ga even kijken of ik het foldertje nog heb.
Oud 07-02-2004, 17:06
Billie
Billie is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-02-2004 @ 11:54:
die krijgt toch iedereen als je die reclamepost van vd Ende ontvangt?
Nou ja, ik heb hem iig ook, maar ik weet nog niet of ik ga. Ik vind het een stom thema. Wil gewoon liedjes uit Musicals die hier draaien, net als de vorige MIA. Geen buitenlandse musicals dus, want daar heb ik toch vrij weinig mee.
Ik was naar The west side story geweest in Carré. Ik zou het echt niet erg vinden als ze daar iets van deden. En een stukje van The Lion King is ook leuk (aangezien ik die heb gebombardeerd tot de beste Disneyfilm ooit )
Oud 29-05-2004, 14:08
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Wie gaat er ngo meer naar musicals in ahoy of is er al geweest? Ik ga donderdagavond, en ben benieuwd wat me te wachten staat....

Ervaringen?

grtjs.
Oud 29-05-2004, 17:16
Balance
Balance is offline
Twee topics samengevoegd, aangezien veel mensen in een (oud) topic al hadden aangegeven of zij zouden gaan of niet. En aangezien dat bij de vraagstelling zat vond ik toch wel dat ie geupt mocht worden
Oud 29-05-2004, 18:49
Anno 1986
Anno 1986 is offline
BEDANKT!
Ik hoop op stukjes uit de driemusketiers, want hier ben ik geweest...Verder ach, vind ik het sowieso wel leuk dus heb ik er gigazin in

Grtjs.
Oud 29-05-2004, 18:53
Balance
Balance is offline
Ik ben btw vorig jaar geweest. Toen was het echt super leuk, want echt alle musicals van de afgelopen 10 jaar kwamen wel langs. Vorig jaar was er alleen geen thema en zoals je kon lezen hier boven stond het thema van dit jaar mij nogal tegen. Daarom ga ik niet (+ dat het veel geld kost natuurlijk)
Oud 29-05-2004, 18:57
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2004 @ 19:53 :
(+ dat het veel geld kost natuurlijk)
Lucky me, dat ik zo'n lieve moeder hebt, die mijn zussen meeneemt naar een Tennis wedstrijd, waar ik geen drol om geef. En dat ik vorige week zei: 'Zullen wij daar dan heen gaan?'
Gewoon voor de gein....maar lieve mamma ging er serieus op in

Grtjs.
Oud 30-05-2004, 14:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
Anno 1986 schreef op 29-05-2004 @ 19:57 :
Lucky me, dat ik zo'n lieve moeder hebt, die mijn zussen meeneemt naar een Tennis wedstrijd, waar ik geen drol om geef. En dat ik vorige week zei: 'Zullen wij daar dan heen gaan?'
Gewoon voor de gein....maar lieve mamma ging er serieus op in

Grtjs.
mijn mama heeft me al vaak zat mee genomen naar musicals, dus ik hoef niet te klagen hoor. Maar tegenwoordig betalen we ieder ons eigen kaartje en dan is het altijd toch nog wel aardig prijzig.
Oud 30-05-2004, 15:14
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Hmm das waar. Maar vaak hebben musicals in sommige maanden acties van 'twee halen één betalen.'

Bovendien kun je naar 'Hair' tegen inlevering van Airmails....
Wilde wij ook nog wel doen. 'Hair' trekt me niet zo, maar als het 'gratis' is, ik ben niet voor niets een nederlander!

Grtjs.
Oud 03-06-2004, 19:45
Anno 1986
Anno 1986 is offline
VERDOMME! Ik zou gaan, ben ik helemaal ziek geworden. Is mamma weg, met iemand anders, gaat het weer een beetje beter....waarom kon dat net niet??????????

Oud 10-06-2004, 18:02
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik ben geweest en het was echt geweeeeldig!! Maar Ieke je zeurt wel de hele tijd van 'welke musicals doen ze'' maar zoals je hebt kunnen lezen is het thema ''musical meets movie'' dus ze deden liedjes uit films!!
Oud 11-06-2004, 15:21
alpha
alpha is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 10-06-2004 @ 19:02 :
Ik ben geweest en het was echt geweeeeldig!! Maar Ieke je zeurt wel de hele tijd van 'welke musicals doen ze'' maar zoals je hebt kunnen lezen is het thema ''musical meets movie'' dus ze deden liedjes uit films!!
ten eerste vind ik het niet nodig Ieke zo af te vallen en ten tweede kun je een thema op zoveel manieren opvatten en was het velen dus nog niet duidelijk wat er nou ging gebeuren.
Maar fijn dat jij even duidelijk maakt dat ze dus liedjes uit films doen.

Regels voor berichten