Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ja, ik heb hem iig ook, maar ik weet nog niet of ik ga. Ik vind het een stom thema. Wil gewoon liedjes uit Musicals die hier draaien, net als de vorige MIA. Geen buitenlandse musicals dus, want daar heb ik toch vrij weinig mee.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Twee topics samengevoegd, aangezien veel mensen in een (oud) topic al hadden aangegeven of zij zouden gaan of niet. En aangezien dat bij de vraagstelling zat vond ik toch wel dat ie geupt mocht worden
|
Ik ben btw vorig jaar geweest. Toen was het echt super leuk, want echt alle musicals van de afgelopen 10 jaar kwamen wel langs. Vorig jaar was er alleen geen thema en zoals je kon lezen hier boven stond het thema van dit jaar mij nogal tegen. Daarom ga ik niet (+ dat het veel geld kost natuurlijk)
||
Citaat:
Gewoon voor de gein....maar lieve mamma ging er serieus op in ![]() Grtjs. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hmm das waar. Maar vaak hebben musicals in sommige maanden acties van 'twee halen één betalen.'
Bovendien kun je naar 'Hair' tegen inlevering van Airmails.... Wilde wij ook nog wel doen. 'Hair' trekt me niet zo, maar als het 'gratis' is, ik ben niet voor niets een nederlander! ![]() Grtjs. |
![]() |
||
Citaat:
Maar fijn dat jij even duidelijk maakt dat ze dus liedjes uit films doen. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: De liveshows xx | 500 | 14-03-2004 15:18 |