Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 21:09
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik gebruik al een tijdje van die odorex uit een flesje, en dat ging eik best goed. Hielp echt super goed. Doet het nu nog steeds wel, maar als ik het opdoe jeukt het best wel, en dat had ik eerst niet. Ik zwem nu voortaan 2x per week, zou het kunnen dat het komt van chloor dat nog op mijn huid zit? Iemand enig idee?

Doeg, Sas
Oud 05-06-2004, 11:45
Erbenda
Erbenda is offline
Dat lijkt me niet hoor...
Heb je je oksels wel goed met gewoon water gewassen voor dat je de odorex op doet? Ik denk nl nie dat het aan het chloor ligt... mss kan je er anders gewoon wat minder tegen op dit moment...
Oud 05-06-2004, 17:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb dat soms ook, amar dan ga ik op bed liggen met mn armen omhoog ziet er vast dom uit jah maar toch.. dan droogt t snel en dan gaat de jeuk weg.. (niet met mn armen in de lucht btw maar gewoon op t bed dus )
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 18:03
marrel
marrel is offline
ik heb bij odrex altijd last van jeuk
Oud 07-06-2004, 18:23
nina89
nina89 is offline
ik gebruik ook odorex en op het gegeven moment begon het te jeuken toen ik het 1x in de 2 dagen ging gebruiken ipv 1x in de drie dagen. ik ben gewoon doorgegaan met het te gebruiken en un paar maanden later kreeg ik rode vlekken toen ben ik maar naar de dokter gegaan, en toen mocht ik het 2 weken niet gebruiken teon trokken die rode vlekken wel weg.. maar je ziet ze nog wel un btje (het is nog niet zo lang geleden) maarja ik zou dus aanraden om het niet te vaak te gebruiken en niet in combinatie met scheren(dee ik ook)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 16:07
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
nina89 schreef op 07-06-2004 @ 19:23 :
ik gebruik ook odorex en op het gegeven moment begon het te jeuken toen ik het 1x in de 2 dagen ging gebruiken ipv 1x in de drie dagen. ik ben gewoon doorgegaan met het te gebruiken en un paar maanden later kreeg ik rode vlekken toen ben ik maar naar de dokter gegaan, en toen mocht ik het 2 weken niet gebruiken teon trokken die rode vlekken wel weg.. maar je ziet ze nog wel un btje (het is nog niet zo lang geleden) maarja ik zou dus aanraden om het niet te vaak te gebruiken en niet in combinatie met scheren(dee ik ook)
Er staat ook op de verpakking dat je het hooguit 2 a 3 keer per week mag gebruiken en dat je na het scheren sowieso 24 uur moet wachten met gebruiken....
Oud 09-06-2004, 20:35
nina89
nina89 is offline
ja dat staat er, maar met hete dagen ga je tog steeds vaker gebruiken omdat je bang bent om te gaan zweten. Ik deed het eerst ook 2x in een week, maar je gaat het al snel vaker gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:54
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
nina89 schreef op 09-06-2004 @ 21:35 :
ja dat staat er, maar met hete dagen ga je tog steeds vaker gebruiken omdat je bang bent om te gaan zweten. Ik deed het eerst ook 2x in een week, maar je gaat het al snel vaker gebruiken.
Dat hoeft niet zo te zijn hoor. Ik gebruik het al een hele tijd en toch echt niet vaker dan 2 keer per week. Ook niet nu het zo warm is.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
nina89 schreef op 09-06-2004 @ 21:35 :
maar dan moet je dus niet raar opkijken als je ineens rode vlekken of jeuk hebt...
Oud 10-06-2004, 16:24
treesje16
treesje16 is offline
eey
dat jeuken komt me bekend voor, maar ik denk tot het komt als je net voor het opdoen geschoren hebt... dus misschien paardagen wachten na het scheren en het er dan op smeren.. werkt bij mij wel..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten