Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 23:01
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Nou?!

AngelLena is heb 1 woord voor je:

alshetteveelvoorjeisenalsjernietmeertegenkuntgajetochlekkerweg?
Advertentie
Oud 09-06-2004, 23:05
Stevill
Stevill is offline
Ik vind die mods en die regeltjes van ze uberhaubt niks.
Wat ook niks is is de duidelijkheid van die regeltjes wanneer en waar toepasbaar enz wat het voor hen makkelijk maakt "gelijk te krijgen" met correct gelul.
Oud 09-06-2004, 23:06
beuk
beuk is offline
kan echt niet
Oud 09-06-2004, 23:08
Verwijderd
ik vind dat dat iedereen eens een keer minder moet zeiken en meer zich bezig moeten houden met hun leven, en dat geld voor zowel de mods als alle anderen. Neem alles eens niet zo serieus of zo. Ga niet met slotjes en bans strooien maar de anderen moeten ook niet gaan janken als ze een ban krijgen van een week. een week! big boo fuckin' hoo.

en mensen die het gewoon leuk vinden om alles en iedereen af te zeiken heb ik niks op tegen, want daar gaat het hele lifestyle nou eenmaal om.
Oud 09-06-2004, 23:11
Verwijderd
Ja dat is niet zo hip hoor, maar mensen die echt zitten te wachten totdat hun ban voorbij is en dan overal rolleye's plaatsen vind ik tot het zelfde groepje horen.
Oud 09-06-2004, 23:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 10-06-2004 @ 00:05 :
Ik vind die mods en die regeltjes van ze uberhaubt niks.
Wat ook niks is is de duidelijkheid van die regeltjes wanneer en waar toepasbaar enz wat het voor hen makkelijk maakt "gelijk te krijgen" met correct gelul.
Oud 09-06-2004, 23:13
CharismaticBass
Citaat:
Ridder schreef op 10-06-2004 @ 00:11 :
Ja dat is niet zo hip hoor, maar mensen die echt zitten te wachten totdat hun ban voorbij is en dan overal rolleye's plaatsen vind ik tot het zelfde groepje horen.

Zo laat AngelLena dat heel diplomatisch overkomen

Het viel reuze mee, er zaten ook non-roloog posts bij, maargoed, het zal wel toeval zijn dat AL mijn posts EVER gedelete zijn na het voorval...

Het gaat me meer om de sluiting van het vorige, goedlopende topic. Vind ik zwak.
Oud 09-06-2004, 23:15
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 10-06-2004 @ 00:13 :
Zo laat AngelLena dat heel diplomatisch overkomen

Het viel reuze mee, er zaten ook non-roloog posts bij, maargoed, het zal wel toeval zijn dat AL mijn posts EVER gedelete zijn na het voorval...

Het gaat me meer om de sluiting van het vorige, goedlopende topic. Vind ik zwak.
Maak een nieuw moderator evaluatie topic waarin je voorstelt dat ze minder evaluatie topic's sluiten.
Oud 09-06-2004, 23:16
CharismaticBass
Citaat:
Ridder schreef op 10-06-2004 @ 00:15 :
Maak een nieuw moderator evaluatie topic waarin je voorstelt dat ze minder evaluatie topic's sluiten.
Dát met een dikke klodder slagroom erop. En wat uien.
Oud 09-06-2004, 23:37
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Ik vind dat de mods hun werk wel goed doen En dat slotje was ook wel terecht het topic ging nergens meer over.

Anyway waar ik me echt aan erger zijn die kerels hier die in elk topic maar iedereen lopen af te zeiken en niks toevoegen aan het forum.. kennen jullie er ook zo 1??

Bel dan 112, daar red je levens mee
Oud 09-06-2004, 23:55
beuk
beuk is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 10-06-2004 @ 00:13 :
Wie beschouwt dat overigens als een verlies, jijzelf, anderen? Niks persoonlijks, just wondering..
Oud 10-06-2004, 00:53
Verwijderd
Oh, ik word er ZO hanig van, altijd.
Oud 10-06-2004, 08:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik ben gewoon overal principieel op tegen
Oud 10-06-2004, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 10-06-2004 @ 00:37 :
Ik vind dat de mods hun werk wel goed doen En dat slotje was ook wel terecht het topic ging nergens meer over.

Anyway waar ik me echt aan erger zijn die kerels hier die in elk topic maar iedereen lopen af te zeiken en niks toevoegen aan het forum.. kennen jullie er ook zo 1??

Bel dan 112, daar red je levens mee
Ik hoop dat je gehecht moet worden.
Oud 10-06-2004, 08:57
Verwijderd
Er wordt toch alleen maar geflamed daar.
Als je een aandachtstekort hebt, los het dan alsjeblieft ergens anders op ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten