Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 20:01
pfano
pfano is offline
ik heb dus een siemens MC60,..en ik kan nu geen foto's meer maken doordat ik onvoldoende geheugen heb,..maar dat kan helemaal niet, want ik heb alle foto's weggegooit en me berichten ook weg,..dus als het goed is moet er genoeg geheugen inzitten..! Ik kan zelfs geen wallpapers meer openen...
Ben vandaag terug gegaan naar de winkel,..maar die zegd dat ik moet bellen naar de klanterservice van Hi (is me provider),..dat ga ik morgen wel doen,..maar is er toevallig ook iemand die dit probleem heeft of hebt
Oud 09-06-2004, 20:29
AngelLena
AngelLena is offline
hardware eerst maar eens proberen.
Oud 09-06-2004, 21:38
Verwijderd
Weet je zeker dat je geheugen leeg is? Geen ringtones of wat dan ook nog erin staan? Probeer ander je telefoon te formatteren, dan weet je zeker dat ie leeg is, dan weet je tenminste zeker dat als hij dan nog niet werkt het gewoon een defect is. Formatteren doe je bij:

Instellingen, toestel instellingen, bestandssysteem, formatteren.

Hierna ben je wel al je gegevens kwijt die je opgeslagen had, en waarschijnlijk moet je waarschijnlijk ook het besturingssysteem er opnieuw op zetten d.m.v. een datakabel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:46
pfano
pfano is offline
Citaat:
Laurens schreef op 09-06-2004 @ 22:38 :
Weet je zeker dat je geheugen leeg is? Geen ringtones of wat dan ook nog erin staan? neej ik heb er nix op gedownload of what ever. Probeer ander je telefoon te formatteren, dan weet je zeker dat ie leeg is, dan weet je tenminste zeker dat als hij dan nog niet werkt het gewoon een defect is. Formatteren doe je bij:

Hierna ben je wel al je gegevens kwijt die je opgeslagen had, en waarschijnlijk moet je waarschijnlijk ook het besturingssysteem er opnieuw op zetten d.m.v. een datakabel.
...het besturingssysteem er opnieuw inzetten doormiddel van een datakabel..??
dat zegd me dus echt niets,..!!
maar bedoel je als ik het geformateerd heb,.moet ik dan het besturingssysteem er opnieuw inzetten,..of bedoel je dat dat het probleem is...?
Oud 09-06-2004, 21:58
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Laurens schreef op 09-06-2004 @ 22:38 :
Weet je zeker dat je geheugen leeg is? Geen ringtones of wat dan ook nog erin staan? Probeer ander je telefoon te formatteren, dan weet je zeker dat ie leeg is, dan weet je tenminste zeker dat als hij dan nog niet werkt het gewoon een defect is. Formatteren doe je bij:

Zelf niet aan beginnen! Je moet echt zeker weten dat je alles in je toestel hebt gewist, de MC60 heeft maar 2mb Vooral gedownloade JAVA games nemen veel van die 2mb in beslag. Als je zeker weet dat je echt alles eraf hebt gegooid dan kun je er beter mee teruggaan en garantie opvragen, dan is het een firmware bug.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:38
pfano
pfano is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 09-06-2004 @ 22:58 :
Zelf niet aan beginnen! Je moet echt zeker weten dat je alles in je toestel hebt gewist, de MC60 heeft maar 2mb Vooral gedownloade JAVA games nemen veel van die 2mb in beslag. Als je zeker weet dat je echt alles eraf hebt gegooid dan kun je er beter mee teruggaan en garantie opvragen, dan is het een firmware bug.
...oh keej,..jah want ik weet dus zker dat alles er van af is,..want ik heb geen games,..of ringthones gedownload,..!
Oud 09-06-2004, 22:40
pfano
pfano is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 09-06-2004 @ 22:58 :
...denk je trouwens dat alleen een kassabonnetje genoeg is als garantie bewijs,..want ik kan nix anders vinden,..weet eigenlijk ook niet meer zeker of er wel een ander garantie bewijs bij zat..
Oud 10-06-2004, 11:50
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
evi schreef op 09-06-2004 @ 23:40 :
...denk je trouwens dat alleen een kassabonnetje genoeg is als garantie bewijs,..want ik kan nix anders vinden,..weet eigenlijk ook niet meer zeker of er wel een ander garantie bewijs bij zat..
Het draait juist om de bon bij je garantie. Aankoopbewjis dus.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 12:51
pfano
pfano is offline
jah,..het is al opgelost,...maar dat ging niet zomaar.!!!!

eerst wordt je door iedereen doorverwezen en niemand kan je zogenaamd helpen,...uit eindelijk (als je boos wordt..!!!) weten ze op eens wel de oplossing..!!

en wat was het..??

Je moet je mobiel even aan en uit zetten.

(en het hielp nog ook)
Oud 10-06-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
evi schreef op 10-06-2004 @ 13:51 :

eerst wordt je door iedereen doorverwezen en niemand kan je zogenaamd helpen,...uit eindelijk (als je boos wordt..!!!) weten ze op eens wel de oplossing..!!

en wat was het..??

(en het hielp nog ook)
huh? rare oplossing... maar als het werkt? Was het een bekende winkelketen? Als het een tft zaak was moet je me maar even pm-en welke...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 23:28
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
evi schreef op 10-06-2004 @ 13:51 :

en wat was het..??

(en het hielp nog ook)
Vaag, wou je beweren dat je je tel. al aan hebt laten staan sinds de aankoop?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:58
pfano
pfano is offline
neej toen ik hem net had gekocht,..was die normaal,..pas later (volgens mij omdat de foto's vol waren) ging die zeggen dat ik onvoldoende geheugen had,..en dan ook met bijna alles.
En aan gezien ik me telefoon nooit uitzet,..

Maar wel vaag idd
Oud 11-06-2004, 22:15
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
evi schreef op 11-06-2004 @ 13:58 :

En aan gezien ik me telefoon nooit uitzet,..

Maar wel vaag idd
Instabiele firmware versie die raar gaat doen bij een lange uptime?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 22:52
pfano
pfano is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 11-06-2004 @ 23:15 :
Instabiele firmware versie die raar gaat doen bij een lange uptime?
jah,..dat zal het wel zijn geweest..

Reageren

Regels voor berichten