Ik heb me ingeschreven voor de opleiding communicatie, aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden (in Leeuwarden), dit is dus een HBO opleiding. Maar nu heb ik nog een aantal vragen over deze opleiding, niet zo handig misschien eerst aanmelden en dan vragen stellen, maja
Ik heb al gezocht op het forum, maar deze vragen zag ik er niet tussen staan.
Ik hoorde van een oud-klasgenoot dat deze opleiding in het engels is, dat lijkt mij erg sterk, maar hij leek nogal zeker van zijn zaak...dus mijn vraag aan jullie: Klopt het dat de opleiding (gedeeltelijk) in het engels is? Wel weet ik dat je het vak engels krijgt, maar niet in welke mate zeg maar.
Ik heb op de havo economie en maatschappij gedaan, met bijvak tekenen. Is het vak economie dan te doen? In de zin van dat het wel goed aansluit, of heb je daarvoor het vak M&O nodig?
Verder wil ik graag weten hoe de sfeer op de NHL is, ben wel eens naar een meeloopdag geweest (van een andere opleiding) en een opendag, maar ik kreeg niet echt een indruk van de sfeer op de school. Ook wordt het meestal nogal aangedikt enzo op zo'n opendag...tenminste dat is mijn ervaring van mn vorige opleiding
Dus mensen die antwoord weten op de vragen of gewoon wat willen vertellen over communicatie of NHL of in combinatie, graag!