Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 22:13
Verwijderd
Heb jij wel eens gehad dat je het uit wou maken met je vriend maar dat je het gewoon niet kon... omdat je het zo erg vond voor hem omdat hij nog helemaal verliefd op je is?

Ik heb dus een paar maanden een vriend maar ik vind het niet meer leuk zo.. het werkt niet meer... maar hij heeft nergens problemen mee...

ik heb gezegt dat ik er goed over na zou denken en hij zei dat hij zou proberen om me meer aandacht te geven ..

hoe pak je zoiets aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2004, 22:20
Vissertje
Vissertje is offline
ja heb dat idd wel eens gehad, vond m na een maand niet meer leuk, maar steeds bllef ik proberen en 2 jaar later heb ik t toch uitgemaakt omdat ie voor mijn part voor een auto kon springen. (wat ie ook steeds zei dat ie zou doen als ik t uit zou maken)

Maar je moet gewoon zeggen dat je het niet meer leuk vind. anders zit je er over een tijd nogsteeds mee

het is jou leven, jou keuzen en jij moet op de eerste plaats komen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 23:07
JCG
JCG is offline
zeggen, niet leuk voor hem nu misschien. Maar hoe denk dat hij zich voel dat je nog een half met hem heb gehad omdat je het zo zielig vond om uit te maken.
Oud 12-06-2004, 23:13
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
JCG schreef op 13-06-2004 @ 00:07 :
zeggen, niet leuk voor hem nu misschien. Maar hoe denk dat hij zich voel dat je nog een half met hem heb gehad omdat je het zo zielig vond om uit te maken.
exactly! (op het gebrekkige Nederlands na dan )
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 23:35
Balance
Balance is offline
2 keer gehad en 2 keer het toch uitgemaakt.
gewoon eerlijk zijn. geen stomme smoesjes bedenken of zinnetjes waardoor hij zich beter zou moeten voelen.
er is geen manier waarmee je hem minder kwetst dus wees dan maar gewoon eerlijk en duidelijk.
Oud 13-06-2004, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 12-06-2004 @ 23:20 :
ja heb dat idd wel eens gehad, vond m na een maand niet meer leuk, maar steeds bllef ik proberen en 2 jaar later heb ik t toch uitgemaakt omdat ie voor mijn part voor een auto kon springen. (wat ie ook steeds zei dat ie zou doen als ik t uit zou maken)

Maar je moet gewoon zeggen dat je het niet meer leuk vind. anders zit je er over een tijd nogsteeds mee

het is jou leven, jou keuzen en jij moet op de eerste plaats komen.
OMFG, twee jaar . Dat je nou een paar weken twijfelt, ok. Maar pssshh, twee jaar. Ik gok dat je 'm daarmee nog wel het meeste pijn gedaan hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 01:44
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Dat had ik ook (tenminste we hadden allebei zoiets, dat scheelde voor ons), dat we alletwee een aantal maanden op elkaar hebben gewacht met uitmaken, wat eigenlijk gewoon zonde is van de tijd. Gewoon schrappen die hap, want het is gewoon lullig voor hem en lastig voor jou.
Oud 13-06-2004, 01:45
Babette
Babette is offline
Ik heb dat dus ook gehad. Ik had met een jongen waar t gewoon zo niet verder mee kon. Ik heb hem dat gezegd en hij wou er alles aan doen zodat het goed zou komen, maar ik kon het gewoon niet meer.
Hij wou zelfmoord plegen en zou van het dak afspringen, wat ie al een x half voor deed voor me super eng....toen heb ik het nog even geprobeerd maar het ging echt niet meer...
Hij heeft geen zelfmoord gepleegd uiteindelijk, nog wel poging tot gedaan ik vond het super eng maar het kon gewoon niet verder...
Nu kunnen we weer normaal tegen elkaar doen maar dat heeft wel even geduurd..

Hij komt er wel overheen meisje.....(k) het is moeilijk, ik weet t, maar als het niet gaat dan gaat het niet..succes!
Oud 13-06-2004, 02:00
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 13-06-2004 @ 02:29 :
OMFG, twee jaar . Dat je nou een paar weken twijfelt, ok. Maar pssshh, twee jaar. Ik gok dat je 'm daarmee nog wel het meeste pijn gedaan hebt.
Zou ze het zelf geloven?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 03:37
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 13-06-2004 @ 03:00 :
Zou ze het zelf geloven?
Goede vraag, mijn waarde perseus. Goede vraag.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 09:00
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik sluit me aan bij de rest. Gewoon zeggen en uitmaken, het is achteraf nog lulliger als je aan het lijntje gehouden bent.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 09:03
VELOCITY
VELOCITY is offline
Zeg het hem gewoon dat je het uit wilt maken, maar ...
BELANGRIJK: zeg er bij waarom, uit ervaring weet ik dat jongens dat nooit door hebben ...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 11:32
Verwijderd
ik ben van gedachten verandert want ik weet nu WAAROM het niet zo lekker liep de laatste tijd....
Ik ben heel blij dat hij het me verteld heeft en nu kan ik hem ook proberen helpen want hij heeft problemen...
Hij weet nu ook wat mij dwars zat.. maar we gaan het samen proberen om verder te gaan.. Nu is het wel heel kut om te stoppen nu ik weet hoe het allemaal kwam...

maar toch tnxx voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 12:34
justlikeme!
justlikeme! is offline
ik heb het niet zelf gehad, maar mijn exvriendje voelde zich wel heel erg schuldig toen hij het met mij uit had gemaakt. Ik heb hem toevallig gisterenaaf nog gesproken, en toen hadden we het daarover, en hij zei dat hij echt nog wekenlang schuldgevoelens heeft gehad, omdat ik er echt helemaal kapot van was.. maar toch was het een stap die hij moest nemen, omdat het gewoon niet meer wilde...

daarom is het denk ik ook verstandig dat jij je verstand dit keer volgt.. het is heel moeilijk, maar voor jullie allebei het beste.. aan het voordoen van gevoelens die er eigenlijk niet zijn houden jullie jezelf + de ander voor de gek...
Oud 13-06-2004, 12:36
miro
miro is offline
ja ik heb het ooit gehad. Ik heb op een gegeven moment gewoon de knoop doorgehakt. het in een keer eruit gegooid. Je wordt er namelijk zelf ook niet echt gelukkiger op en hij ook niet. En je zult zo opgelucht zijn als het er eenmaal uit is...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:08
Wammus
Wammus is offline
Ik heb het zelf nooit gehad maar denk wel dat ik zou weten wat ik zou doen. Je moet doen wat je zelf wil. Als jij het niet meer ziet zitten met de relatie dan is dat heel jammer voor hem. Maar ik denk dat je het dan toch het beste uit kan maken. Als je toch doorgaat terwijl je het eigenlijk niet meer ziet zitten dan hou je hem alleen maar aan het lijntje en heeft hij het gevoel dat het allemaal goed gaat terwijl dat niet zo is. En doe je hem volgens mij alleen maar meer pijn.
Oud 13-06-2004, 17:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
1 keer heb ik er echt moeite mee gehad omdat t in tegenstelling tot de rest gewoon een doodgoeie gast was, maar hij dronk teveel en blowde teveel en was een beetje gek in zn hoofd dus heb ik gezegd dat t zo niet verder kon en hij was t met me eens dus zijn we gewoon als vrienden uit elkaar gegaan. Maar ik zie em nooit meer omdat ie nu in een psychiatrische inrichting zit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:58
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Dit heb ik een week geleden nog meegemaakt. Ik heb het uitgemaakt met mijn vriend om dat het niet meer ging, mijn gevoel voor hem was/is helemaal weg, en ik was niet meer gelukkig. Hij was/is nog wel helemaal verliefd op mij, maar hoe lullig het ook is, ik ben blij dat ik het uit heb gemaakt, ik voel me opgelucht nou.
Oud 13-06-2004, 19:24
Fuzzly
Fuzzly is offline
Nog nooit gehad.
Ik zeg dat je het moet uitmaken.
Hij en jij zelf lijden er alleen maar onder, bespaar jezelf deze gebeurtenis en maak het uit voor je eigen bestwil
Reageren

Regels voor berichten