Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb regelmatig paniekaanvallen in het openbaar, maar ik ben erg goed geworden in het verbergen er van. Dan krijg ik het gevoel dat iedereen me aan zit te staren en agressief tegen me is. Of dat het voertuig waarin ik zit wel *moet* verongelukken. Ik kan er wel mee omgaan tegenwoordig.
|
![]() |
|
Ik ben vaak snachts buiten. Uurtje of 3-4 om een rondje te wandelen. Door de duisternis en stilte st aik helemaal scherp of word ik erg schrikkerig als ik half in slaap val. Als ook maar iemand met een hond of jongen achter me loopt wordt ik achterdochtig. Vanochtend liep ik een rails over, en toen begonnen de slagbomen te dalen. door het licht viel de schaduw van die slagbomen op mijn rug. Ik schrok me dood en sloeg met mn rechterhand in een reflex toen ik die schaduw in ene achter mijn schaduw zag op de grond uit mijn ooghoeken
Mischien is dit niet helemaal hetzelfde. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, ze deden alsof het lollig was, dus heb er mijn mond niet meer over open durven te doen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie dit ook en hoe ga je er mee om? mira_love | 45 | 14-03-2007 19:54 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij wel eens bij je vriend(in) als hij/zij er niet is? Daantje_0705 | 37 | 05-09-2004 20:19 | |
Eten & Drinken |
heb jij dit ook? brightlight | 47 | 01-07-2004 20:15 | |
Muziek |
[heb jij dat ook wel eens?] soort muziek van periode afhankelijk Kinky | 44 | 04-12-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
ligt het aan het weer ofzo????? ............. heb jij dat ook wel eens....??????? X_Saskia_X | 8 | 23-04-2002 20:26 | |
Psychologie |
Hebben jullie dit ook wel eens? Skapie | 19 | 13-04-2002 17:34 |