Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 14:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben dit weekend bij mijn vriend maar vandaag moet hij werken dus ik ben eigenlijk de hele ochtend en middag met zijn moeder thuis hier. Is eigenlijk ook best gezellig. Ik denk dat als het uit zou gaan met mijn vriend dat ik ook zijn moeder best wel zou missen.

Hebben jullie dit ook wel eens of kom je echt alleen maar voor je vriend(in)? Wat doe je dan zo'n dag als hij/zij er niet is?
Oud 29-08-2004, 15:02
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nou, het is een tijdje uit geweest tussen mijn vriendje en mij en ik moet zeggen dat ik zijn moeder ook best wel een beetje miste toen.. ik kon altijd heel goed met haar opschieten en ja, ik was wel eens bij hem als hij er niet was, maar meestal kwam hij dan wel snel thuis. Het is niet zo dat ik daar een hele dag was zonder dat hij erbij was ofzo.
Oud 29-08-2004, 15:09
WolterB
WolterB is offline
ik heb het nog niet meegemaakt, maar ik vind de sfeer daar heel prettig en kan goud met dr ouders overweg, dus denk dat ik er niet zo'n probleem mee zou hebben
Oud 29-08-2004, 15:24
Verwijderd
Nee, dat is eigenlijk nog nooit gebeurd, maar dat zal denk ik ook niet echt snel gebeuren... Zijn ouders zijn opzich niet onaardig, maar de sfeer daar thuis is zo anders dan hier... Uhm tsjaa nee ik ben toch liever alleen samen met hem daar thuis...

Andersom is het wel... Mijn vriend vermaakt zich hier thius wel, ook als ik er niet ben.

Zijn moeder missen als het uitgaat, ik denk het niet... Wel zal ik zijn lieve hondjes missen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 15:26
Nyai
Nyai is offline
ja, ben daar vaak zat terwijl hij er niet is. als hij moet werken ofzo inderdaad. Zit ik wel eens met zn zusje beetje te kwebbelen, of dan komen er wel eens vrienden van hem langs als ze zien dat er toch iemand thuis is
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 29-08-2004 @ 16:24 :
Nee, dat is eigenlijk nog nooit gebeurd, maar dat zal denk ik ook niet echt snel gebeuren... Zijn ouders zijn opzich niet onaardig, maar de sfeer daar thuis is zo anders dan hier...
Wat absoluut niet betekend dat ik mijn schoonouders niet mag. Zijn moeder is erg lief en met zijn vader kan ik het ook goed vinden, maar de sfeer is gewoon heel anders daar.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 15:49
transfattyacid
transfattyacid is offline
Bij mijn ex kwam ik wel heel vaak langs terwijl hij er niet was, en ik kon het goed vinden met zijn moeder dus toen bleef ik daar altijd gewoon thee drinken/eten.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 16:21
Verwijderd
Ben nooit alleen bij een van mn vriendjes thuis geweest, zonder dat hij er was. Wel dat ze even gingen douchen, of iets opzoeken op internet (anderhalf uur later gevonden ofzo), dus zou het op zich niet erg vinden. Mijn laatste vriend had geweldige ouders! Superlief, belangstellend, sociaal.. Mis ze wel...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 16:25
Verwijderd
Bij de vorige wel, meestal omdat hij dan ineens niet thuis was/kwam.
Deze niet.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 16:25
Verwijderd
ik ben daar wel eens zonder hem, m,aar dat is meestal maar een uurtje ofzo. dan issie aan t voetballen, en ga ik daarheen een spelletje doen ofzo. altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:05
Dzjes
Dzjes is offline
In het algemeen is hij toch altijd de reden waarom ik op bezoek ga, maar het is al genoeg voorgekomen dat ik een halfuurtje vroeger naar hem thuis ga dan gepland, en dan nog een beetje bij zijn moeder ga zitten. Ik praat graag met zijn moeder en zus, dus waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:53
bracelance
bracelance is offline
vroeger... toen ik dus een relatie had was ik vaak genoeg bij haar terwijl zij er niet was, geen probleem, ook leuk
Oud 29-08-2004, 17:55
Madita
Madita is offline
Bij mijn ex gebeurde dat vaak. Bij mijn ouders thuis zijn er altijd heel veel mensen over de vloer, heb veel broers/zussen, en het was er altijd gezellig. Nu ik op mezlef op kamers woon, voel ik me snel eenzaam, en was dus altijd bij mijn vriend thuis te vinden, ookal was hij er niet,dan was ik met zijn moeder, of keek tv, met zijn broer ofzo.

Nu heb ik er spijt van, want het leek mijn huis ( ik kon uit de koelkast pakken wat ik wou, zelfs een eibakken, ofzo als ik wou, en soms was ik zelfs helemaal alleen thuis, zonder ouders, exvriend, of broer van ex vriend, en studeerde daar altijd, omdat ik daar beter studeerde)

Toen het uit ging, werd zijn moeder dus erg boos op mijn ex, ze praatten een paar dagen niet ( omdat hij het op een hele matige manier gedaan had, en zonder enig respect tegenover mij) ze zei dat geen enkel andere vriendin haar huis zou binnenkomen, tot twee dagen voor de bruiloft .... Al moet ik zeggen dat ik me best gevleidt voelde..

ik heb nu zoiets van, moeilijk zal zijn volgende meisje het hebben, omdat ze zeker weten zal worden vergeleken met mij
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:58
Sennah
Sennah is offline
bij mijn ex wel ja, maar daar was dan ook het voordeel dat hij op zichzelf woont, dus of alleen een huisgenoot en toen die daar weg was alleen een ik
Oud 29-08-2004, 18:15
American*Dream
American*Dream is offline
Tis volgens mij wel eens gebeurd dat ik met zijn zusje wara ik ook best wel goed mee over weg kan wat ging doen (shoppen ofsow) en hij was er niet of lag nog te pitten oid
Oud 29-08-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Dzjes schreef op 29-08-2004 @ 18:05 :
In het algemeen is hij toch altijd de reden waarom ik op bezoek ga, maar het is al genoeg voorgekomen dat ik een halfuurtje vroeger naar hem thuis ga dan gepland, en dan nog een beetje bij zijn familie ga zitten, omdat ik het erg goed met hun kan vinden en erg leuke gesprekken altijd voer met ze
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 20:12
Verwijderd
heel soms, als hij nog ergens van thuis moet komen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 20:17
snoopy
snoopy is offline
Ja hoor... Ben daar wel s.
Toen hij op vakantie was heb ik er zelfs gelogeerd
Oud 29-08-2004, 21:11
Luna
Luna is offline
Bij mn ex weleens ja.(edit: toen we nog een relatie hadden dus) Hij had n eigen huis en soms was ik daar als hij naar school was ofzo, ging ik daar leren, lekker rustig. Of hij ging boodschappen doen, en ik afwassen bijvoorbeeld.
Oud 29-08-2004, 21:22
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ja, ik ben wel eens alleen. Maar meestal is dat niet echt lang. Ik heb er niet echt problemen mee, maar uiteindelijk kom ik wel voor mijn vriend en niet voor zijn ouders. Maar ik kan wel met alletwee goed praten hoor, bovendien, ik klets toch wel
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:49
Alistar
Alistar is offline
Ik ben wel s alleen met zn moeder als hij moet werken. Geen problemen mee want we kunnen eindeloos kletsen over vanalles. maar ik kende zn ouders ook wel al voordat ik met m had, dus dat maakt t wel wat makkelijker
Oud 30-08-2004, 07:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben daar vaak genoeg dat hij niet thuis is, maar dat komt doordat zijn zusje mijn beste vriendin is. Ik kwam ook al lang voordat wij een relatie hadden, bij hen thuis...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:19
iedje
iedje is offline
bij mn ex deed ik dat wel. ik kwam zelfs op bezoek bij zn ouders toen t al uit was. bij mn huidige vriend heb ik dat niet zo. ik ben er wel es als hij er niet is maar dat ik dan voor hooguit een uur.
dan ga ik ff bij zn oma zitten (woont ernaast) of ff tv kijken of computeren ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:26
leucomelas
leucomelas is offline
ja, ben afgelopen week twee keer alleen bij hem thuis geweest, ouders waren op vakantie en hij moest werken... grote puinzooi dus alles een beetje opgeruimd en lekker in bad geweest *kan ook alleen maar bij hem*
Oud 30-08-2004, 11:24
luchtballon
luchtballon is offline
Nee, dat komt eigenlijk nooit voor. Wel dat hij even iets anders gaat doen en ik ga kletsen met zijn ouders/moeder.
Volgende week denk ik wel, want dan ben ik de hele week daar, en moet hij ook weg (ik ook, maar ws korter), alleen zijn zijn ouders er dan niet.

Ik zou zijn ouders zeker missen als het uit ging. Ik mis ze soms nu al als ik ze een paar weken niet heb gezien. Ik kan heel goed met ze opschieten.
Oud 02-09-2004, 17:55
Buffy
Buffy is offline
ja, al was dat een jaar geleden wel vaker dan nu. hij zat toen intern bij het leger en was doordeweeks de hele week weg. dus ik kwam daar wel eens savonds om even te kletsen en even gezellig een kop thee te drinken. nu ben ik nog wel eens alleen bij hem thuis als hij even snel wat haalt of nog niet thuis is. vindt dat geen probleem, hij heeft leuke ouders en broertjes.
Oud 02-09-2004, 18:04
Konijn
Konijn is offline
Ja, heel af en toe, moet hij een paart uurtjes weg ofzo. Of hij zit inderdaad boven te internetten.
Een of twee keer moest hij naar school, of nog van school komen.
Maar in principe is hij altijd thuis, ik kom dan ook niet voor niks 2 uur daar naar toe reizen, om hem niet thuis te treffen .
Oud 02-09-2004, 18:29
Bravo
Bravo is offline
Ik had dat weleens als mijn vriendje (inmiddels ex) er nog niet was en ik met z´n huisgenoten zat te kletsen. Was super gezellig! En even later kwam m´n vriendje thuis en die ging mee kletsen

Ik ben maar een keer bij z´n ouders geweest (woonde ver weg en hij zit al lang op kamers) maar ik voelde me daar zó thuis dat het geen probleem was geweest als ik daar was geweest en hij er niet zou zijn.
Oud 02-09-2004, 18:32
Qimm
Qimm is offline
Ja hoor, als ik hem wil verrassen en ik weet dat hij niet thuis is dan ga ik er wel es heen, zet mijn auto om de hoek zodat hij die niet ziet staan als hij thuis komt en dan ben ik lekker thuis als hij thuis komt
Is best leuk
Oud 02-09-2004, 19:33
Verwijderd
Op een gegeven moment ging mijn ex alle zaterdagen werken waardoor ik alleen bij hem thuis was. Dat vond ik wel lekker hoor. Lekker mn eigen ding doen, wat huiswerk als ik zin had, lekker met de hond wandelen, misschien eens met zijn moeder of vader weg.. Geen probleem.
En ja, ik mis ze allemaal bij hem thuis
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 19:36
Stefanie
Stefanie is offline
Genoeg gedaan ja...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 20:17
Verwijderd
hehe.

Ik heb nog menig biertje gedronken met de vader van mijn ex, echt een toffe gozer
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:21
Verwijderd
ik ben wel vakaer bij mn ex thuis geweest terwijl hij er niet was. Nu het uit is mis ik zn moeder heel erg, hem ook hoor. Maar zn moeder ook

Vorige week ben ik er blijven slapen en dan is het heel raar als ik dan beneden kom. Want het is niet meer echt uit. Hij kan voor mij alweer vreemdgaan ookal is het niet echt aan... moeilijk moeilijk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:33
Sparkle.
Sparkle. is offline
M'n ex trok erg naar mijn moeder, ze konden gerust uren thee leuten...
En nadat het uit ging (waar mijn moeder trouwens volledig achter stond!), bleef hij maar langs komen... Hij vertelde mijn (MIJN) moeder dat zijn hart gebroken was, hij eistte haar min of meer op. Om gek van te worden haha.
Inmiddels komt hij niet meer langs, omdat ik nu een nieuwe lieve vriend heb, en omdat mijn moeder ook gestoord van hem raakte.

Bij mijn vriend ben ik af en toe wel even alleen thuis, maar daar is de sfeer echt relaxed. Hele aardige mensen.
Maar ook hij kan zich hier wel vermaken zonder mij.
Oud 05-09-2004, 14:02
barbara.inc
barbara.inc is offline
Mijn vriend heeft een eigen huis, dat hij deelt met zijn beste vriend. Dat huis staat in het centrum van de stad. Mijn vriend is nu 4 maanden weg, maar heb wel de sleutel gekregen van het huis. Ben er dus regelmatig als hij er niet is, en slaap er ook heel erg vaak.
Oud 05-09-2004, 18:45
fcuk
fcuk is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 29-08-2004 @ 16:24 :
Nee, dat is eigenlijk nog nooit gebeurd, maar dat zal denk ik ook niet echt snel gebeuren... Zijn ouders zijn opzich niet onaardig, maar de sfeer daar thuis is zo anders dan hier... Uhm tsjaa nee ik ben toch liever alleen samen met hem daar thuis...

Andersom is het wel... Mijn vriend vermaakt zich hier thius wel, ook als ik er niet ben.
geldt ook voor mij.
Oud 05-09-2004, 20:07
Elmoo
Elmoo is offline
Ik woon nu samen met mijn vriend dus ik ben er ook wel eens alleen
Meestal ga ik ff in huis aan de slag of ff bij mijn schoonouders en schoonzusjes langs. Dat zijn allemaal wel gezellige mensen Of ik ga ff de stad in, en als ik huiswerk heb moet ik (helaas) daar aan gaan zitten.
Er is dus eigenlijk zat te doen
Oud 05-09-2004, 20:19
Susanne
Susanne is offline
Nee nog nooit, ja ik ben daar wel een keer geweest toen dacht ik dat hij wel thuis was, maar ik ben daarna meteen weer weggegaan
Ik zal niet zo snel met zijn moeder thee drinken of blijven eten of zo als hij er niet is, vind ik ook niet erg, prima zo
Reageren

Regels voor berichten