Bij mijn ex gebeurde dat vaak. Bij mijn ouders thuis zijn er altijd heel veel mensen over de vloer, heb veel broers/zussen, en het was er altijd gezellig. Nu ik op mezlef op kamers woon, voel ik me snel eenzaam, en was dus altijd bij mijn vriend thuis te vinden, ookal was hij er niet,dan was ik met zijn moeder, of keek tv, met zijn broer ofzo.
Nu heb ik er spijt van, want het leek mijn huis ( ik kon uit de koelkast pakken wat ik wou, zelfs een eibakken, ofzo als ik wou, en soms was ik zelfs helemaal alleen thuis, zonder ouders, exvriend, of broer van ex vriend, en studeerde daar altijd, omdat ik daar beter studeerde)
Toen het uit ging, werd zijn moeder dus erg boos op mijn ex, ze praatten een paar dagen niet ( omdat hij het op een hele matige manier gedaan had, en zonder enig respect tegenover mij) ze zei dat geen enkel andere vriendin haar huis zou binnenkomen, tot twee dagen voor de bruiloft

.... Al moet ik zeggen dat ik me best gevleidt voelde..
ik heb nu zoiets van, moeilijk zal zijn volgende meisje het hebben, omdat ze zeker weten zal worden vergeleken met

mij