|
|
Bekijk resultaten poll: Wie kent er teakwondo? | |||
Ja, heb het weleens gedaan |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 39.39% |
Ja, heb er wel eens van gehoord |
20 | 60.61% |
Nee, bestaat dat dan? |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen het nadeel van die trainingen was, dat ze toch wel redelijk zwaar waren. Dit is dan in vergelijking met de normale trainingen in de sporthal, maar ja, daar heb ik nu geen last meer van ![]() @HowLovely Heb je er daarna nog aan gedacht om bij een vereniging te gaan? En hoe dacht jij erover na die lessen? |
![]() |
||
Citaat:
Op zich is het best leuk, als je een leuke groep hebt. (Bij mij in de groep zaten meer jongens als meiden) Het is leuk (zoals ik al zei), maar je moet natuurlijk wel tegen een stootje kunnen. Teakwondo is echt een verdedegings- aanvalssport, er wordt redelijk veel tegen je aan getrapt. Dit moet je dan natuurlijk weer op een bepaalde manier blokkeren, maar (in mijn geval) doe je het verkeerd of tref je een sterk iemand tegenover je.....succes. Ik heb dat weleens een paar keer gehad, dan moet je het echt heel goed doen. Anders zie je de volgende dag helemaal blauw, dit had ik vaak dus ben er daarom mee gestopt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus je bent niet tot deelname verplicht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben niet verder gekomen als gele band met groene slip. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar echt lessen nemen nooit echt over negedacht
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn: kijk is op: www.taekwon-do.nl En op deze site wat meer geshow: http://www.tkdclubpapendrecht.nl/tig...ieuwe_pagina_1 Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 11:11. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
net zoals elk andere vechtsport ik wil altijd nog graag leren maarja.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Binnen 6 jaar kun jij never nooit de 2e dan halen. Of je moet op een kut school zitten waar ze je niets leren en maar banden gaan weggeven. Ikzelf heb 8 jaar verschillende martial-arts sporten gedaan. Vanwege een blessure aan mijn knie (ontstoken bursa) kan ik niet verder gaan met (toen) mijn grootste interesse en hobby, wat ik nog steeds erg jammer vind. Wat me ook opvalt is dat veel mensen hier zeggen dat ze Tae Kwon-do hebben gedaan maar dat de helft niet eens weet hoe ze het moeten spellen. Over deze sporten kan ik uren praten maar ben net wakker dus nouw ff niet ![]()
Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 08:46. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Welke sport(en) heb je onder gezeten? MoHaMeDJaLaL | 139 | 13-01-2004 12:23 | |
Lifestyle |
wat voor sport doe jij *kitedushi* | 132 | 05-12-2003 12:41 | |
Vrije tijd |
Zijn er sporten die beter de beoefenen zijn op blote voeten dan op schoenen? Dreamwave | 33 | 11-10-2003 15:39 | |
Vrije tijd |
Welke vechtsport? Rerisen Phoenix | 89 | 30-04-2003 16:23 | |
Vrije tijd |
Trixz!! SWA | 2 | 13-03-2003 12:02 | |
De Kantine |
De Hippiemeeting zaterdag 20 Juli Rotterdam Secreet | 304 | 18-08-2002 18:48 |