Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wil je een retourtje of een enkele reis? En welke data?
Ik heb even voor je gezocht; Heenvlucht (u moet 1 keer overstappen) Amsterdam Frankfurt LH 4671 20/07 09:20 10:25 Frankfurt Lyon LH 4172 20/07 12:45 14:00 Terugvlucht (u moet 1 keer overstappen) Lyon Frankfurt LH 4173 03/08 15:00 16:25 Frankfurt Amsterdam LH 4680 03/08 17:35 18:40 Prijsberekening Prijs 1 volwassene : 129 EUR + 78 EUR taks = 207 EUR Totale prijs ( 1 Volwassenen ) = 207 EUR www.reizenportal.nl -> vliegtickets -> bovenste link (world ticket center) -> 4e vlucht ![]() Dit is trouwens ver uit de goedkoopste vlucht; ik kom ze alleen tegen van meer dan 300 euro. Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 19:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 11:06. |
![]() |
||
Citaat:
Nice ligt ver van de Ardèche af, das klote. Kijk, als ik maar in Valence of Montelimar kom, dat laatste stukje binnendoor doe ik wel met de auto want mijn ouders halen me dan wel op. Ik pak trouwens als ik ga een retour, want met 5 mensen de hele terugweg in de auto gaat moeilijk. Ik kom 23 juli van vakantie terug, het weekend van 24 en 25 juli blijf ik denk ik nog thuis en dan (als ik dan tenminste ga) vertrek ik 26 juli. Ik dacht dat mijn ouders 3 augustus vertrekken. Zal ook eens op reizenportal kijken, vlucht vanaf Amsterdam kan, misschien kan het ook korter bij mijn woonplaats aangezien ik in Maastricht woon. In ieder geval bedankt dusver voor de tips / sites en als er nog meer ideëen zijn hoor ik die graag.
|
![]() |
ik weet wel dat nice niet het meest dichtstbijzijnde vliegveld is, maar vanaf maastricht vliegt v-bird 2x per week naar nice. v-bird is vrij goedkoop aan tickets en misschien is de trein vanuit nice richting lyon niet zo heel erg duur....gewoon een optie.
www.vbird.com kan je informatie vinden over tijden en prijzen en beschikbaarheid. misschien gaan er vanuit duitsland nog vluchten naar lyon, zoals die overstap-optie al aangaf. succes ermee!! ~SKIP~ |
Advertentie |
|
|
|