Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.londenexpress.nl
met de boot... heen en terug+vervoer per trein voor 70 euro............ goed te doen
|
![]() |
Ik heb vorig jaar 210 euro betaald voor een busreis en een lang weekend londen.. lekker samen met mijn (ex)vriendin..
dat was volgens mij bij maaskant reizen.. dat was echt super.. ons hotel was volgeboekt dus zaten wij in een 4 sterren hotel ipv 3 sterren.. recht achter oxford street.. maar busreizen zijn meestal niet zo duur en je bent er in 6 uur |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
EDIT: oh, btje oud topic ge-upped, sorry ![]()
|
Ik ben in de meivakantie van vrijdag tot maandag in Londen geweest en toen zijn we met de Eurostar gegaan, dat hoeft ook niet duur te zijn als je maar lang genoeg van te voren boekt. In Kensington heb je trouwens best wat betaalbare hotelletjes en je zit niet al te ver overal vandaan en het is allemaal goed te doen met de metro.
|
Ik heb nog geluk gehad, ben er geweest toen de dienst Groningen-Londen nog vloog (Ryanair heeft de lijndienst in april opgeheven
![]() ![]() ![]() Ik betaalde voor een enkele reis Groningen-Londen € 9,99 en voor de terugreis € 0,01 (voor wie mijn topic in N&A heeft gelezen over de eurocent, zie waarom ik tegen afschaffing ervan ben ![]() Daar komen nog wat kosten over, maar in totaal waren we € 55 pp kwijt. Verder kun je dan goed overnachten in jeugdhotel Hampstead Heath YHA. Engels ontbijtje, uur vanaf luchthaven Stansted met de bus (GBP 15 retour) en 20 min met de metro van het centrum. |
![]() |
|
Kijk voor goedkope vliegtickets eens in de consumentengids van deze maand, daarin zijn heel veel goedkope luchtvaartmaatschappijen als basic air, ryan air en easyjet vergeleken en er staat ook bij wat voor kosten er allemaal nog bijkomen en vanaf waar ze vliegen.
|
Misschien heb je ook iets aan mijn topic.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=818658 |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Mag ik alleen op vakantie? 16 jaar oud Hagenees! | 8 | 24-09-2016 18:33 | |
De Kantine |
Bibliosaai #1872 Verwijderd | 500 | 18-09-2013 10:58 | |
Vrije tijd |
Reizen naar Verenigd Koninkrijk als tiener. Crocodi1e | 12 | 25-06-2013 18:49 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |
Lifestyle |
steden-topic moschino | 115 | 02-01-2007 23:32 | |
Verkeer & Vervoer |
zeg, waar ging jij heen? nps | 125 | 19-11-2006 19:10 |