Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2006, 13:52
moschino
moschino is offline
In een wereld die steeds meer mondialiseert verandert de orde van wereldsteden in hipheid. Ben jij iemand die in het buitenland woont, of in het buitenland heeft gewoond of plannen heeft om te verhuizen naar een wereldstad in het buitenland? Of heb je steden die bovenaan je verlanglijstje staan om nog eens te bezoeken. En waarom wil je in deze stad gaan wonen of graag een keertje bezoeken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2006, 13:59
botulismf
botulismf is offline
Ik heb eerst gewoond in Madrid en toen ging ik naar Luxemburg dus dat was best wel een domper. Nu woon ik in Maastricht en dat is ook maar een veredeld dorp.

Ik hou van grote steden en ik zou graag in een stad als Londen, Barcelona of Istanbul wonen. Berlijn en New York wil ik graag nog eens bezoeken. Ik houd van de afwisseling, de anonimiteit, de spanning en de drukte van de stad. Ik houd van de metro (ookal weet ik niet precies wat dat is) en ik houd van het opgaan in een onbekende mensenmassa. Ik houd van onverstoord over straat lopen en niet elke twintig meter een praatje hoeven te maken met een vage kennis. Londen is mijn uberstad, ik kom daar erg graag en liefst zo vaak mogelijk.
Oud 19-12-2006, 14:05
Verwijderd
ik ga binnenkort een tijdje in montrèal wonen, en met een beetje geluk ga ik daar over anderhalf jaar voorgoed naartoe.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
moya. schreef op 19-12-2006 @ 15:05 :
en met een beetje geluk ga ik daar over anderhalf jaar voorgoed naartoe.
Verdonk's nieuwe Limburger-beleid?

-edit- die doet dat natuurlijk niet meer

ot:

Ik vind steden erg leuk maar ik ben er te weinig geweest om te zeggen of ik in een grote stad kan wonen. Mijn kennis is beperkt tot 9 dagen London, n week Budapest en n dagje Parijs. Budapest is overigens erg leuk. Net als moya. hoop ik n maand of 5 in het pitoresque Vancouver in Canada te spenderen maar ik heb verder geen hoge nood met het verkassen uit Nederland; want hoe je het ook went of keert, er is weinig mis met Nederland .
Oud 19-12-2006, 14:22
Verwijderd
Ik ben absoluut verliefd geworden op Rome. Wat een geniale stad is dat, echt

Op zich houd ik ook wel van grote steden, maar aangezien ik drukte maar met mate goed trek zou ik het liefst ook een buitenverblijf in een of andere bossengrot hebben. Als ik eindeloos veel geld had dan zou ik in een aantal grote steden een centraal gelegen appartementje kopen en in datzelfde land ergens een huisje ver buiten de stad, ergens waar geen mensen komen.

Verder houd ik van Amsterdam, want dat is in zekere zin een soort Rome in het klein - oude stad, met veel van die oude dingen midden in op straat, chaotisch, levendig. Mja hip. Kille steden zoals Rotterdam moet ik niet, van al die nieuwbouw raak ik depressief.

Moskou is ook gaaf, maar ik ben niet objectief.

Andere gave steden, mja, ik moet er nog een hele hoop zien maar Barcelona vond ik gay, Keulen vond ik gaaf en voor de rest ben ik een beetje vergeten waar ik zoal ben geweest. Ik wil in elk geval nog naar Berlijn en Tokyo en Praag en Londen en ongeveer 10938 andere steden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:30
moschino
moschino is offline
ik zal zelf ook eventjes reageren. Ik woon in amsterdam, wat ik echt heerlijk vind, maar soms een beetje te rommelig. Ik zit er aan te denken om misschien wel naar het buitenland te verhuizen na mijn studie om me van iedereen te kunnen ontrekken. Vorig jaar ben ik naar berlijn geweest, wat ik een heerlijke stad vond, vooral het gedeelte van oost-berlijn vond ik heerlijk, zo ruim en zo groen! Eind januari ga ik een paar dagen naar londen, waar ik me heel erg op verheug, maar denk ik niet zou kunnen wonen omdat het weer in Londen geen verbetering is ten opzichte van in Nederland. Ik ben ook twee weken in napels geweest en een week in rome, ook twee geweldige steden. Steden die ik nog wil bezoeken zijn budapest, moskou, tokyo, new york en misschien ga ik een buienlandervaring opdoen voor mijn studie in Austin
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:31
merels
merels is offline
ik houd van steden denk ik. ik vind het echt niet leuk om bekenden tegen te komen en die kans is aanzienlijk kleiner in een stad, dus dat is ook reden waarom steden leuk vind: de anomiteit. ik weet zeker dat ik in de toekomst een tijdje in een buitenlandse stad zal wonen. verder adoreer ik de metro en de verscheidenheid aan mensen. ik ben nu al een tijdje in parijs en het wordt maar leuker. ik wil graag mijn studie beginnen in nederland (amsterdam, de rest lijkt me niet leuk eigenlijk) maar sowieso ook een (zolang mogelijke) tijd in het buitenland verblijven. ik hoop dat ik sowieso vier of vijf maanden naar berlijn kan. berlijn is erg tof, de mensen waren zo oprecht daar. ik hoop /denk ook dat het makkelijk te regelen is om tijdens mijn studie drie maanden in antwerpen te wonen.
ik ga eind maart ook reizen en ik begin in hongkong en daar ben ik ook echt heel erg benieuwd naar.

Laatst gewijzigd op 19-12-2006 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:33
Verwijderd
Ik hou van gezellig drukke steden met veel cultuur maar kan ook echt wel van 100% rust en natuur genieten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:34
merels
merels is offline
verder wil ik ook nog heel graag naar tokyo, ny, kopenhagen en stockholm.
Oud 19-12-2006, 14:36
Broeder
Broeder is offline
Steden vind ik wel OKE, al ben ik niet zo op de hoogte van het "hipheid"sgehalte per stad. Net als de anderen uit dit topic wil er nog wel heel veel zien.
Oud 19-12-2006, 14:44
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Gaaf topic

Ik ben absoluut stadsmens en mijn favoriete stad is en blijft NYC. Verder kwam ik voor mijn werk ook vaak in wereldsteden (Berlijn São Paulo, Mexico City, Glasgow, Parijs, Londen, Salvador, Toronto, Boston, Washington etc.) Eén van mijn beste vrienden woont in NYC, die trut woont gewoon in een rent-controlled apartment op E88th Maar wel heel handig voor goedkope vakanties.
Ik beschouw mezelf wel als redelijk internationaal. Ik heb buiten Nederland in België, Denemarken en Amerika gewoond/gewerkt. En daarnaast ben ik met vliegen en zelf op reis gaan nog in zo'n 40 andere landen geweest. Steden als Sydney, Kaapstad, Hong Kong en Tokyo staan bovenaan mijn verlanglijstje.
Zodra ik klaar ben met studeren wil ik terug naar Amerika. Ik heb mezelf dit jaar eindelijk ingeschreven voor de Diversity Visa Lottery, dus ik hoop er het beste van. En anders zoek ik H-1 sponsorship van een bedrijf. Canada en Australië trekken me ook heel erg voor emigratie, maar ken ik nog niet goed genoeg.

Laatst gewijzigd op 19-12-2006 om 14:49.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:45
llell
llell is offline
Woon nu ruim 3 maanden in Berlijn, moet helaas weer terug naar NL (alhoewel Haarlem en Amsterdam best ok zijn) eind van de zomer. Wil nog een paar steden gaan bezoeken (Praag, Leipzig en Dresden) terwijl ik hier ben. Thuis is maar eens die klote studie afmaken, en dan weer weg, waarheen weet ik nog niet, iig ergens waar ze stromend water en feesten hebben. Tips zijn welkom!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:53
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik hou van steden voor een week (om te bezoeken) maar ik wil er niet wonen, daarom ga ik later in een hutje in Afrika wonen . Ik ga binnenkort naar Berlijn en heb daar VEEL zin in. Verder wil ik in Parijs studeren en stage lopen in Afrika.
Oud 19-12-2006, 14:55
Leineh.
Leineh. is offline
Ik woon momenteel in Berlijn en dat bevalt echt veel te goed, heerlijke stad en lekker veel duitsers. Het heeft de drukte van een grote stad maar heeft ook veel grote parken en sowieso veel groen in de straten, mag ik wel. Verder veel alternatieve stadsdelen, en de mensen lopen er niet zo overdreven stylisch bij als in Amsterdam. Uitgaan is hier ook zeer goed te doen, meer alternatieve, duitsere, underground tentjes dan in nl. En het metrosysteem is

Oja, bier drinken op straat en Doner .

Verder ken ik alleen Parijs van enkele weekendjes, en Antwerpen.
Barcelona en London staan nog op de verlanglijst.
Volgend jaar staan er een paar dagen Praag op de planning .
Favoriete nederlandse stad is Haarlem tochhhh
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Leineh. schreef op 19-12-2006 @ 15:55 :
Ik woon momenteel in Berlijn en dat bevalt echt veel te goed, heerlijke stad en lekker veel duitsers.
no shit?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:59
Ramble On
Ramble On is offline
Ik houd van Berlijn en Buenos Aires.
Oud 19-12-2006, 15:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 19-12-2006 @ 15:59 :
no shit?
Nou, in bv Rotterdam kan je niet zeggen "lekker veel Nederlanders".
Oud 19-12-2006, 15:08
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
In Nederland is Amsterdam uiteraard de prettigste plek om te wonen. Afgezien van de Spaanse en Italiaanse toeristen, .
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 15:16
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 19-12-2006 @ 15:53 :
Ik hou van steden voor een week (om te bezoeken) maar ik wil er niet wonen, daarom ga ik later in een hutje in Afrika wonen . Ik ga binnenkort naar Berlijn en heb daar VEEL zin in. Verder wil ik in Parijs studeren en stage lopen in Afrika.
Mooie stad idd, dat Afrika.
Oud 19-12-2006, 15:18
capibara
capibara is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 19-12-2006 @ 15:33 :
Ik hou van gezellig drukke steden met veel cultuur maar kan ook echt wel van 100% rust en natuur genieten.
Voor dat eerste moet ik een dik uur reizen, het tweede 2 minuten fietsen .
Oud 19-12-2006, 15:27
Verwijderd
In de planning staat een uitwisseling naar Frankrijk, ik moet nog wel 1,5 jaar wachten maar dat is het mij wel waard. Bedoeling is dan dat ik daar 6 maanden aan een universiteit ga studeren. Ik wilde eigenlijk dit jaar mijn koffes pakken en naar Parijs gaan om lullige baantjes te accepteren alleen met mijn leeftijd is dat nogal kut. Misschien ga ik deze zomer bij een hotel in Parijs werken maar daarvoor moet ik wel het één of ander voor regelen.

Verder is Londen gewoon geweldig vooral als je de stad verkent op een niet standaard toeristische manier.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:07
Crimson
Crimson is offline
kom vanaf mn 3e een x aantal keer per jaar in amerika (vroegah 6x, nu minder), en mijn favoriete stad is orlando

en in nederland woon ik in het pittoreske arnhem, en over een halfjaar in groningen. joepie
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:14
Señor McGuffin
Señor McGuffin is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 19-12-2006 @ 16:08 :
In Nederland is Amsterdam uiteraard de prettigste plek om te wonen. Afgezien van de Spaanse en Italiaanse toeristen, .
Om nog maar te zwijgen van de Britse.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:24
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Señor McGuffin schreef op 19-12-2006 @ 17:14 :
Om nog maar te zwijgen van de Britse.
Gemma's en Andrews vind ik nog wel gaan, ik vind ze in ieder geval uitermate vermakelijk in 'The Villa' Maar Spanjaarden en Italianen kunnen de tering krijgen met hun Nike Shox, gewatteerde donsjacks en vruchteloze zoektochten naar 'the nearest coffeeshop?' Om nog maar te zwijgen van de bijna-ongelukken die ze veroorzaken tijdens spitsuur op hun MAC Bike-fietsen.

Laatst gewijzigd op 19-12-2006 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:24
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Carn schreef op 19-12-2006 @ 16:01 :
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2006, 16:36
Verwijderd
ik woon in emmen, en dat is een 'stad zonder stadsrechten', dus een dorp. het is wel heel groot voor een dorp, en ook wel redelijk groot
voor een stad, maar niet groot genoeg. er is niets te beleven.

later wil ik graag in een grotere stad wonen zoals utrecht/amsterdam, of in het buitenland, en dan in stockholm of malmö. tijdens m'n studie wil ik niet naar het buitenland (denk ik).

buitenlandse steden die ik tot nu toe heb bezochd zijn stockholm, londen, madrid, barcelona, parijs, berlijn, praag, new york, kuala lumpur, caïro en luxor. ik weet niet echt wat ik het leukst vond, maar kuala lumpur vond ik wel erg tof, want aziaten (L)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 16:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik woonde in breda en nu in een dorp en ik vind breda wel leuk en eindhoven ook wel en ik zou er wel willen wonen maar niet in die steden die botulismf noemde behalve londen want dat ken ik. maar grote steden vind ik meer iets voor hippe mensen en niet voor contactgestoorde ik. ik zou eigenlijk stiekem toch wel heeel erg graag heeeel graag in berlijn willen wonen want ik voel me tot in de naadjes Berlinerin. en ik wil nog eens in het geniep op de kelder van Hitlol stampen en de koepel van norman foster op de reichstag van binnen zien en door het park lopen en gratis naar de dierentuinbeestjes kijken en helemaal naar de wannsee met de trein en dan gewoon weer helemaal terug. ja, ik wil wel in Berlijn wonen.
Oud 19-12-2006, 16:58
Lolafrummel
Lolafrummel is offline
Moskou is cool maar wonen in een grote stad is niks voor mij, ik zie dat niet zo zitten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik snap niet echt wat de aantrekkelijkheid van 'de grote stad' nou eigenlijk inhoudt, want anonimiteit en opgaan in de massa weet ik al zeven jaar in een kerkdorp prima te bewerkstelligen.
Oud 19-12-2006, 17:09
espresso
espresso is offline
ik heb een tijd in lausanne gewoond, niet echt een bekene stad i guess maar het is er zeker gaaf

verder vind ik parijs leuk, net als de rest van de wereld, en wil ik graag nog 'ns naar barcelona en berlijn.

laatst was ik in oslo en toen werd ik verliefd. dus nu ga ik een minor noors doen(ja dat bestaat dus!) om daarna een master aan de universiteit van oslo te gaan volgen, en in grünerløkka te gaan wonen want daar is het cool.

edit: ohja ik woon ook in utrecht

Laatst gewijzigd op 19-12-2006 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:09
*amélie*
*amélie* is offline
Ik ben niet echt een stadsmens, maar woon wel het liefst in een stad en niet een of ander afgelegen iets. Ben opgegroeid in een 'stad' in Zeeland en zal voor m'n 65e niet meer in Zeeland willen wonen. Ik houd van de anonimiteit en levendigheid van de stad, lekker ronddwalen zonder steeds vage bekenden tegen te komen en praatjes te moeten maken.

Nu woon ik in Utrecht, maar zou graag een tijdje willen wonen en studeren in Gent. Verder ben ik verliefd geworden op Berlijn, Praag en vooral Rome en Genua en zie ik stiekem allemaal toekomstige woonruimte als ik op vakantie ben. 4 januari ga ik voor het eerst in m'n leven naar London en kan nu al niet meer wachten.
Oud 19-12-2006, 17:11
espresso
espresso is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-12-2006 @ 18:02 :
ik snap niet echt wat de aantrekkelijkheid van 'de grote stad' nou eigenlijk inhoudt, want anonimiteit en opgaan in de massa weet ik al zeven jaar in een kerkdorp prima te bewerkstelligen.
nou ik vind het fijne aan grote steden meer de voorzieningen zeg maar, je hebt meer winkels en restaurants en plaatsen om uit te gaan etc en er is vaak meer te doen dan in kleine stadjes of dorpen.
Oud 19-12-2006, 17:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 19-12-2006 @ 18:09 :
Ik houd van de anonimiteit en levendigheid van de stad, lekker ronddwalen zonder steeds vage bekenden tegen te komen en praatjes te moeten maken.

als je je wenkbrauwen maar lang genoeg niet epileert en je gewichten aan je mondhoeken hangt is dit in een willekeurig dorp ook mogelijk.

! ik ken zelfs 90% van de jongeren van mijn leeftijd uit mijn dorp van vroeger, maar ik spreek ze nooit.
Oud 19-12-2006, 17:14
__
__ is offline
ik kom uit een dorp en woon nu in rotterdam. de relatieve (in vergelijking met het dorp waar ik opgegroeid ben) anonimiteit daar en vele mogelijkheden (stad, bios, uitgaansgelegenheden etc just around the corner) spreken me zeker aan. ik ben verliefd op rome maar weet niet of ik in het buitenland zou willen wonen. het lijkt me niks om later in een boerengat te wonen maar 'de grote stad' spreekt me ook niet echt aan, een beetje rust en veiligheid is toch wel zo relaaaxx. dat was mijn grote steden verhaal .
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:16
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
espresso schreef op 19-12-2006 @ 18:11 :
nou ik vind het fijne aan grote steden meer de voorzieningen zeg maar, je hebt meer winkels en restaurants en plaatsen om uit te gaan etc en er is vaak meer te doen dan in kleine stadjes of dorpen.

ja in restaurants en winkels kom je dus bekenden tegen, weg is je anonimiteit!

ik hou trouwens wel heel erg van het 'meest noordelijke stukje zuiden' Breda, want het is er oergezellig en het is een eerlijke stad waar niet teveel hippe overdreven aandachtsgeile types rondlopen.
Oud 19-12-2006, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 19-12-2006 @ 16:01 :
hahaha
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:19
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Het "geen praatje hoeven maken" argument vind ik ook best wel bs. Je kan toch ook hoi zeggen en doorlopen. Of niets zeggen en doorlopen. Eventueel kijk je erbij alsof je haast hebt. Anonimiteit ok, maar dat is iets anders dan verplicht een praatje moeten maken.
Oud 19-12-2006, 17:19
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-12-2006 @ 18:14 :
als je je wenkbrauwen maar lang genoeg niet epileert en je gewichten aan je mondhoeken hangt is dit in een willekeurig dorp ook mogelijk.

! ik ken zelfs 90% van de jongeren van mijn leeftijd uit mijn dorp van vroeger, maar ik spreek ze nooit.
Zelfs nu ik vierdejaars ben en dus vier jaar weg ben uit Zeeland, word ik nog aangesproken met de briljante vraag: 'wat deed je ook al weer?' (als in welke studie). Ook al doe ik demonstratief m'n oordopjes in, muziek harder of loop ze voorbij in de bus. Grr. En iedereen hoort ook sappige verhalen via ouders enzo. Buh
Oud 19-12-2006, 17:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja misschien heb ik gewoon geluk en heb ik een 'gfy ik ben doofstom'-imago ofzo
Oud 19-12-2006, 17:33
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-12-2006 @ 18:16 :
ja in restaurants en winkels kom je dus bekenden tegen, weg is je anonimiteit!
Als je het lokale Brabantse dranklokaal inclusief clientèle beu bent is er bar weinig andere keus, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 19-12-2006 @ 18:33 :
Als je het lokale Brabantse dranklokaal inclusief clientèle beu bent is er bar weinig andere keus, lijkt me.

doe niet zo naief.
Oud 19-12-2006, 17:43
Verwijderd
ik heb in denemarken gewoond en ben er naar school geweest en dat was erg leuk ik mis het best vaak, hoewel ik er ook geen jaren heb gewoond ofzo, maar ik zou heel graag terug willen.

nu kan ik volgend schooljaar met mijn studie naar het buitenland, minimaal 3 maanden maximaal 8 en mijn streven is eigenlijk dat laatste. ik ga denk ik voor australie (waarschijnlijk melbourne) en nieuw-zeeland. maar het is volgend jaar al dus ik moet binnenkort wel dingen gaan regelen. ik heb er enorm veel zin in

ook kan ik 2 maanden stage lopen in vietnam, waarbij alles wordt betaald door een vietnamese lerarenopleiding waar ik dan les aan zou moeten geven maar daar moet ik voor solliciteren en er zijn 2 plekken en tot nu toe 3 geinteresseerden HMM.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:47
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-12-2006 @ 18:35 :
doe niet zo naief.
Dan ben je er dus aan gebonden om je eigen stad/dorp te moeten verlaten voor van alles en nog wat. Dat vind ik onhandig.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:56
Ceespop
Ceespop is offline
ik zou wel eens naar Ierland willen, Dublin .
Oud 19-12-2006, 18:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 19-12-2006 @ 18:47 :
Dan ben je er dus aan gebonden om je eigen stad/dorp te moeten verlaten voor van alles en nog wat. Dat vind ik onhandig.
ik dacht dat jij van reizen hield? bovendien was waar het om ging het slechts een zwart-wit schets van een gegeven wat zo relatief is en per persoon en per stad verschilt dat er uberhaupt weinig discussiewaarde in zat. het is slechts een kwestie van keuzes maken.
Oud 19-12-2006, 18:15
11
11 is offline
Geen idee of het leuk is om in een grote stad te wonen. In februari ga ik voor een tijdje in Istanbul wonen en studeren. Ik ben best wel benieuwd of het me gaat bevallen. Dadelijk wil ik al na een paar weken terug naar het boeren dorpke wat ik ga verlaten.
Oud 19-12-2006, 18:22
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
11 schreef op 19-12-2006 @ 19:15 :
Geen idee of het leuk is om in een grote stad te wonen. In februari ga ik voor een tijdje in Istanbul wonen en studeren. Ik ben best wel benieuwd of het me gaat bevallen. Dadelijk wil ik al na een paar weken terug naar het boeren dorpke wat ik ga verlaten.
mag ik vragen waarom istanbul?

ot: ik ben dit jaar naar Boedapest en Venetië geweest en in feb/maart ga ik naar Berlijn. Ik vind het wel leuk om steden te bezoeken voor een aantal dagen, maar ik zou niet in een wereldstad willen wonen denk ik.
Oud 19-12-2006, 18:30
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-12-2006 @ 19:13 :
ik dacht dat jij van reizen hield?
Dat is appels met peren vergelijken. Naar voorzieningen als cafés, winkels e.d. gaan is duidelijk geen 'reizen'.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 19:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja voor mij dus wel want ik woon in een dorp
maar ik heb op zich niets te klagen voor een dorp, de bus gaat 1 keer per uur en het is maar een half uur fietsen naar Breda.
Oud 19-12-2006, 19:43
Verwijderd
Ik heb vier jaar lang in utrecht mijn spijbeluren doorgebracht en volgend jaar verhuis ik naar amsterdam, de wereldsteden van nederland dus zeg maar. ik ga komende zomer op vakantie naar kopenhagen en wenen en munchen en nog wat steden in die regio. vorig jaar was in parijs. ik vind dat wel leuk. maar goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten