Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb in die situatie gezeten.. sprak em aan de telefoon, hij zei, ik heb iets heel ergs gedaan en je wordt vast heel boos, maar hij wou niet zeggen wat over de telefoon, hij wou het me in me gezicht zeggen. Ik wist toen al dat ie was vreemdgegaan en had ook al een sterk vermoeden met wie aangezien ik wist dat ie toen bij haar naar dr puppy's was gaan kijken en ze toen alleen waren en hij ooit verliefd op haar was geweest..
Ik zou toen de volgende dag naar hem toe, dus ik kwam daar, was ie met een vriend van em en ontweek mn blik enorm enzow. Toen waren we bij hem binnen kwam dr nog een vriend van hem binnenwandelen.. Toen gingen die 2 vrienden eindelijk even weg, toen vroeg ik hem het me te vertellen, maar hij weigerde.. Voor ik het wist waren die vrienden alweer terug. Die avond gingen we samen naar een gothicfeest waar ook nog heel veel vrienden van mij waren, ik bleef toen ook bij hem slapen enzow.. Hij wou maar nix vertellen, khad er al met een aantal mensen over gepraat.. Toen uiteindelijk heb ik em mee naar buiten gesleurd naar een rustig plekje, daar heeft ie mn vermoeden bevestigd.. Ik kon toen niet echt een kant op, ik wist niet echt wak dr mee moest en het deed me ook verbazend weinig.. Heb toen gewoon bij em geslapen enzow.. Ongeveer 2 weken later heb ik het uitgemaakt... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou hem zoveel mogelijk ontwijken omdat ik heel slecht kan doen alsof er nix is, wanneer er wél wat is.
gewoon negeren, ergens anders gaan zitten, zo ver mogelijk bij hem uit de buurt blijven, blik ontwijken, heel normaal tegen hem praten als ie wat zegt maar niet meer dan het hoognodige. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat heb je / hij nou weer uitgevroten
|
Ik zou het moeilijk hebben hem nog te zien, althans in het begin, ik negeer hem en ik ga gewoon niet in de buurt waar hij is, ik zou andere dingen gaan doen. Dan als hij naar me toekomt en me vraagt wat er scheelt zeg ik dat het uit is, hoe pijnlijk het ook voor me is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |