Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Funkybunny schreef op 19-04-2004 @ 12:37 :
[B]Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren ![]() maar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen ![]() Leeftijd : 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
![]() |
|
![]() |
[B]Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren ![]() maar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen ![]() Leeftijd : 18 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan d Gehele weekend of vaker 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk
|
![]() |
[B]Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren ![]() maar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen ![]() Leeftijd :15 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? c Precies genoeg voor me 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |