| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Funkybunny schreef op 19-04-2004 @ 12:37 :
[B]Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren ik snap dat jullie iets beters te doen hebbenmaar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen Leeftijd : 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
|
|
|
|
[B]Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren ik snap dat jullie iets beters te doen hebbenmaar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen Leeftijd : 18 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan d Gehele weekend of vaker 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk
|
|
|
|
[B]Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren ik snap dat jullie iets beters te doen hebbenmaar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen Leeftijd :15 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? c Precies genoeg voor me 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 16:05 | |
| Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 16:55 | |
| Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 15:33 | |
| Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 16:51 | |
| Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 22:21 | |
| Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 18:08 | |