Het is nu zomervakantie. De examens zijn achter de rug, ik had me kapot geleerd en was erg bang dat ik het niet zou halen.
Vandaar dat ik al zeker een maand niet meer hier ben geweest!
Ik heb het als het goed is wel gehaald!
Dat betekend dat ik volgend jaar op kamers ga in Tilburg en niet meer bij die kleintjes opschool hoef rond te hupsen.
Van de andere kant betekend dit ook afscheid nemen van mijn oude vertrouwde levenje, thuis, vriendinnen, school, hobby´s, werk.Vooral van school valt me zwaar.
Ik begrijp best dat veel mensen denken, dat is het eerste waar je blij mee moeyt zijn om weg te zijn.
Maar hier heb ik ontzettend veel meegemaakt.
Ik ben ontpopt van een lief meisje naar een lastige puber met veel problemen. In die tijd waren er twee mensen die altijd voor me klaar stonden. Twee lerarssen op school.
Eentje daarvan is ernstig ziek(zie andere topics') en die zal ik waarschijnlijl nooit meer zien! En die andere is mijn mentor en die staat ook niet op een emotioneel+ afscheid van mij te wachten. Toch huil ik mezelf inslaap omdat ik niet weg wil! k weet dat ik moet uitgroeien zonder de hulp van hen, maar ik kan het niet!
Ik wil goed afscheid van ze kunnen nemen, maar hoe.
Daarna zal ik ze nooit meer zien, maar naar wie moet ik dan toe als het even tegen zit. Op mijn nieuwe school zal ik vast mensen ontmoeten, maar heus niet zoals zij. Er bestaan maar twee fantastische mensen op aarde en dat zijn zij
Help