Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 17:34
Verwijderd
naar aanleiding van deze column:

http://www.spunk.nl/articles/view_ar...=1086702236875

leuk stukje om te lezen.. ben benieuwd wat jullie er van vinden... ik vind seks niet vies, maar ik weet dat het wel behoorlijke teleurstellend kan zijn: kleine piemels, vieze onderbroeken, zweetgeur, overbeharing, te dik, te voorvochterig etc...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:42
Chimera
Chimera is offline
Volgens mij ben je eigenlijk gewoon hetero
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:44
Verwijderd

Die jongen heeft bij mij in de klas gezeten. Ook echt zo'n persoon die ik niet associeer met datgene waar hij dus ook niet van houdt

Ontopic: Ik vind seks ook niet vies. Maar ik moet wel zeggen dat ik pas over een heleboel grenzen kwam toen ik seks had met iemand waar ik echt verliefd op was. De seks met mijn vriend nu is echt helemaal vrij en ik vind werkelijk helemaal niets vies aan hem. Niet zijn zweet, niet zijn sappen. Dan pas kan de geilheid imo zegevieren, omdat niets wat je per ongeluk ziet, ruikt of proeft een turn off is.

Dus dat 'liefde het medicijn' zou zijn, zoals Jan zegt, ben ik het wel mee eens. Voor mijn vriend heb ik toch echt wel gegruweld van bepaalde plekjes of geurtjes van mijn toenmalige vriendjes.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:01
juno
juno is offline
Mits pasgewassen is sex niet vies. De lekkerste sex is ook het viest, hoe meer je zweet en nattert en spuit en kleddert en slobbert, hoe beter toch?

En dan na afloop allebei lekker plakkerig en kleverig in slaap vallen. Gezellig, samen vies.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-06-2004 @ 19:01 :
Mits pasgewassen is sex niet vies. De lekkerste sex is ook het viest, hoe meer je zweet en nattert en spuit en kleddert en slobbert, hoe beter toch?

En dan na afloop allebei lekker plakkerig en kleverig in slaap vallen. Gezellig, samen vies.
Ik hou niet van vies, ik ben echt een freak op het gebied van schoon-zijn geloof ik. Als ik helemaal plakkerig en zweterig word, dan heb ik het snel gehad De lekkerste seks voor mij is seks waarbij je lekker warm tegen elkaar aan kan liggen zonder dat alles nat en glibberig en plakkerig wordt.

Ik hield vroeger ook al niet van vinger-verven en knutselen met lijm, het werd altijd smerig, ook al was het resultaat best ok.

en toen vloog er een vlieg in m'n neus

Ehm, maar seks met iemand op wie je verliefd bent, dat maakt veel goed Een beetje gesmeer mag wel Dus ik denk inderdaad ook dat liefde het medicijn wel eens zou kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Mits pasgewassen is sex niet vies.
Ook dat pasgewassen hoeft van mij niet. Als het echt heel erg stinkt daar beneden is dat niet echt opwindend nee *kijkt vies* en is het fijner als hij het even wast. Maar als het zo erg niet is, hoeft hij niet pasgewassen te zijn. Dan wil ik hem gewoon spontaan kunnen bespringen, zonder daar over na te denken en hem eerst de douche in te sturen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:

bah... nee... ik wil na de seks ook altijd gelijk douchen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:15
juno
juno is offline
Citaat:
bertbart schreef op 09-06-2004 @ 19:12 :
bah... nee... ik wil na de seks ook altijd gelijk douchen

Dat komt wel weer als de wekker gaat. De katten vinden het ook heerlijk, al die lekkere feromonen die om ons heen walmen dan, helemaal scheel en glazig worden ze ervan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:55
Sade
Sade is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-06-2004 @ 19:06 :
en toen vloog er een vlieg in m'n neus
Zomaar

Ik ben het eens met de columnschrijver dat je niet vies bent van iemand waar je echt verliefd op bent.
Oud 09-06-2004, 20:58
Stefanie
Stefanie is offline
Idd, als je echt verliefd bent vind je ook echt weinig vies aan je vriend/vriendin. Maar dan moet het natuurlijk niet té ranzig worden. Een beetje zweetgeur vind ik wel opwindend juist...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:59
Verwijderd
Nee, ik vind seks niet echt vies.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:10
esprit-chick
esprit-chick is offline
als ik die collumn van hem lees vindt ik het dus heel eg vies, rode vlekjes gele bultjes.....gruwelt......

maar idd liefde maakt blind en daarmee ook een hoop goed
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:29
Verwijderd
Bah, nou wil ik helemaal geen seks meer

Uhm, nou ja, technisch gezien vind ik seks niet vies. Ik bedoel - ik vind niets aan mijzelf echt vies, dus ik zou het ook niet aan anderen vies moeten vinden. Gaat niet altijd op in de praktijk Hoewel, in het verre verleden waarin ik nog meer deed dan uitgebreid vozen, vond ik het vriendje niet echt vies. Hm, ik denk dat ik het in theorie viezer vind dan in de praktijk.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:19
Dinalfos
Dinalfos is offline
Als a-seksueel zijnde vind ik seks echt verschrikkelijk vies. Niet dat ik het uitgeprobeerd heb natuurlijk, maar alleen al de gedachte aan twee vieze lichamen die tegen elkaar aan schuren.....

En kussen vind ik sowieso al ranzig...
Oud 09-06-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-06-2004 @ 19:07 :
Ook dat pasgewassen hoeft van mij niet. Als het echt heel erg stinkt daar beneden is dat niet echt opwindend nee *kijkt vies* en is het fijner als hij het even wast. Maar als het zo erg niet is, hoeft hij niet pasgewassen te zijn. Dan wil ik hem gewoon spontaan kunnen bespringen, zonder daar over na te denken en hem eerst de douche in te sturen.
Dat geld anders ook voor de dames hor.. Het maakt iig het orale gedeelte een stuk minder leuk..

En pasgewassen hoeft natuurlijk niet, lijkt ut net of je smetvrees hebt ofzo.. doesjen doe je maar erna ofzo, samen afspoelen of whatever..

Citaat:
De lekkerste sex is ook het viest, hoe meer je zweet en nattert en spuit en kleddert en slobbert, hoe beter toch?
Helemaal mee eens.. hoewel natuurlijk niet al te overdreven
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:01
Marilyn
Marilyn is offline
Als je sex hebt met iemand waar je helemaal gek van bent, kan ik me niet voorstellen dat je het vies zou kunnen vinden. Bovendien hoort sex gewoon een beetje grof te zijn, MET geurtjes, plakkerigheid en nattigheid. Ik denk dat als je sex vies vindt, je niet begrijpt wat sex nou precies is en waar het om gaat. Je moet niet zo zeiken om die kleine dingen die je net niet zo bevallen, maar genieten van wat je wel bevalt!
Oud 10-06-2004, 11:41
Nona
Nona is offline
Nee, niet vies. Natuurlijk, iemand kan vies zijn na drie dagen niet wassen, maar dat is wat anders. Als je gewoon regelmatig onder de douche springt hoeft het voor de seks toch ook niet nog een keer... Tenminste niet altijd.
En je wordt pas vies als sappen oud worden. Vers zweet stinkt niet, maar als je het een tijdje laat zitten... En nee, ik voel me ook niet prettig als iemand bovenop me duikt als ik heet en plakkerig uit de metro kom. Dan liever eerst douchen.
Oud 10-06-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Marilyn schreef op 10-06-2004 @ 12:01 :
Ik denk dat als je sex vies vindt, je niet begrijpt wat sex nou precies is en waar het om gaat.
Ik denk dat seks voor iedereen iets anders is of kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 12:53
EggeD
EggeD is offline
Allebei zacht en schoon is ook fijn, dan glijd je langs elkaar heen. Heeft iets sensueels, waar plakkerig meer seksueel is.
Oud 12-06-2004, 16:07
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
EggeD schreef op 10-06-2004 @ 13:53 :
Allebei zacht en schoon is ook fijn, dan glijd je langs elkaar heen. Heeft iets sensueels, waar plakkerig meer seksueel is.
ja precies en over het algemeen voelt die nder zijn huid dan ook zo lekker zacht...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:58
Verwijderd
Nee, ik vind sex niet vies, ook niet met zweet erbij, maar sommige dingen die de collumnist beschrijft wel. Elkaar insmeren met sperma... bleh.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:20
Verwijderd
hmm ik heb geluk gehad met mn partners denk ik.. nooit last gehad van onsmakelijkheden
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 21:26
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-06-2004 @ 10:58 :
Elkaar insmeren met sperma... bleh.
Zo schijn je natuurgoden tevreden te stellen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten