![]() |
|
Verwijderd
|
naar aanleiding van deze column:
http://www.spunk.nl/articles/view_ar...=1086702236875 leuk stukje om te lezen.. ben benieuwd wat jullie er van vinden... ik vind seks niet vies, maar ik weet dat het wel behoorlijke teleurstellend kan zijn: kleine piemels, vieze onderbroeken, zweetgeur, overbeharing, te dik, te voorvochterig etc... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hield vroeger ook al niet van vinger-verven en knutselen met lijm, het werd altijd smerig, ook al was het resultaat best ok. en toen vloog er een vlieg in m'n neus Ehm, maar seks met iemand op wie je verliefd bent, dat maakt veel goed ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat komt wel weer als de wekker gaat. De katten vinden het ook heerlijk, al die lekkere feromonen die om ons heen walmen dan, helemaal scheel en glazig worden ze ervan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben het eens met de columnschrijver dat je niet vies bent van iemand waar je echt verliefd op bent.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En pasgewassen hoeft natuurlijk niet, lijkt ut net of je smetvrees hebt ofzo.. doesjen doe je maar erna ofzo, samen afspoelen of whatever.. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat te doen bij een vrouw die sex vies vindt luukluuk99 | 13 | 27-10-2014 01:06 | |
Seksualiteit |
..Hetero maar toch benieuwd na sex met meisjes.. L154 | 78 | 10-08-2005 21:07 | |
Liefde & Relatie |
Vies van m'n vriend... *~*SaN*~* | 186 | 16-07-2005 12:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling Abortus is moord. niceman1984 | 132 | 30-06-2003 19:26 | |
Seksualiteit |
Wat ? (Voor de meisjes) Heartbeat | 31 | 11-05-2002 03:16 | |
Seksualiteit |
A-seksueel? Linda | 63 | 15-01-2002 22:28 |