Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2014, 21:19
luukluuk99
luukluuk99 is offline
Mijn vriendin vindt sex vies en moet er niet aan denken hoe kan ik haar laten geloven dat het wel lekker is maar dan zonder dat het akward wordt
Met citaat reageren
Oud 28-09-2014, 21:31
Verwijderd
starten bij de basis en licht opbouwen. eerst kussen en knuffelen, dan handmatig verwennen en zo verder gaan. als ze ervan geniet zal ze het wel minder vies vinden ineens.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2014, 23:37
Verwijderd
Als ze seks vies vindt en jij niet dan moet je haar met rust laten en eventueel een andere chick zoeken, want dan passen jullie kennelijk niet goed bij elkaar.

Verder is iemand 'handmatig verwennen' terwijl ze dat expliciet niet wil natuurlijk gewoon aanranding.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 06:58
Elin3
Elin3 is offline
Misschien is je vriendin er gewoon nog niet aan toe en vindt ze seks daarom een vies idee. Je kunt haar niet dwingen het wel te willen. Je kunt alleen maar met haar praten, geduld met haar hebben en genieten van de dingen samen waar ze al wel aan toe is.
Oud 29-09-2014, 13:06
Verwijderd
Op basis van je andere berichten denk ik dat je een jaar of dertien bent en je vriendin ook, klopt dat? Want dan is ze er, denk ik, gewoon nog niet aan toe. Tja, niets aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 15:44
JVV079
JVV079 is offline
Gezien de 99 aan het eind van je naam neem ik aan dat je 14/15 bent. Waarom MOET je dan PERSE seks hebben?? Als je op je 14/15e al seks moet hebben om je relatie leuk te houden, doe je iets goed fout.

Als jij perse seks wilt, maak je het uit met je vriendin en zoek je iemand die dat wel wilt ..

Trouwens, je andere berichten die je op dit forum plaatste als : Hoe voelt verliefdheid etc. en dat je sinds de 24e nieuwe vriendin hebt vind ik je wel echt een beetje een kneusje die het voor de seks doet.

fijneavondnog
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 16:11
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Trouwens, je andere berichten die je op dit forum plaatste als : Hoe voelt verliefdheid etc. en dat je sinds de 24e nieuwe vriendin hebt vind ik je wel echt een beetje een kneusje die het voor de seks doet.
Of op z'n minst behoorlijk snel. Leer elkaar eerst eens fatsoenlijk kennen en gun het wat tijd. Relaties kunnen ook hartstikke leuk zijn als je niet direct seks met elkaar hebt!
Oud 29-09-2014, 16:33
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Of op z'n minst behoorlijk snel. Leer elkaar eerst eens fatsoenlijk kennen en gun het wat tijd. Relaties kunnen ook hartstikke leuk zijn als je niet direct seks met elkaar hebt!

Tegenwoordig is het allemaal om de seks Als ik ooit weer eens een vriendin krijg is dat niet echt no. 1. ding waar ik aan denk.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 16:44
Pluis
Pluis is offline
Ik moest er op m'n 14e/15e ook nog niet aan denken. Ik vond het niet noodzakelijk vies, maar ik had ook zeker nog niet de behoefte om een piemel aan te raken. Als ze wat ouder wordt, wordt ze vanzelf nieuwsgierig. Maar dat kan nog best een jaar of wat duren.
Oud 29-09-2014, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Gezien de 99 aan het eind van je naam neem ik aan dat je 14/15 bent. Waarom MOET je dan PERSE seks hebben?? Als je op je 14/15e al seks moet hebben om je relatie leuk te houden, doe je iets goed fout
Nee hoor. Het is immers niet alsof je alle seks die je kunt hebben te vroeg kunt opmaken ofzo.

Ik vond het op mijn vijftiende ook jammer dat mijn toenmalige vriendje wilde wachten met seks. Zoiets hangt af van je libido en van hoe vroeg je er klaar voor bent. Het ene is niet beter dan 't andere, wachten is niet beter dan vroeg beginnen en andersom.

Citaat:
Relaties kunnen ook hartstikke leuk zijn als je wél direct seks met elkaar hebt. Je moet je partnrrrrrrr alleen wel uitkiezen op dat 'ie er hetzelfde over denkt als jij.

Bij tienerrelaties is wachten op de ander ook nog een optie, maar TS klinkt niet alsof 'ie genoeg om z'n vriendin geeft om dat te doen.

Citaat:
Tegenwoordig is het allemaal om de seks Als ik ooit weer eens een vriendin krijg is dat niet echt no. 1. ding waar ik aan denk.
Dan moet je goed opletten met wie je een relatie begint, want voor veel mensen is dat wel een belangrijke factor.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 20:11
luukluuk99
luukluuk99 is offline
Ik ben 17 Btw -_-
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 22:17
Pluis
Pluis is offline
Dan nog. Sommige meisjes zijn er op hun 21e pas aan toe. Of misschien heeft ze wel hele nare ervaringen gehad in het verleden en vindt ze het daarom niet fijn.
Oud 26-10-2014, 23:40
luukluuk99
luukluuk99 is offline
Laat maar kben dr helemaal plat geneukt
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 01:06
bloodyb
bloodyb is offline
Oh, ze vond het ineens niet vies meer?

Regels voor berichten