Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een andere oplossing om realplayer te verwijderen is om hem handmatig te verwijderen. Dus verwijder eerst de bestanden, daarna de sleutels in je register. In plaats van realplayer zou ik dan Media Player Classic gaan gebruiken (die uitstekend alle extensies kan afspelen wat realplayer ook kan afspelen)
||
Citaat:
Het kan zijn wanneer je de hele map probeert te verwijderen dat de toegang word geblokkeert, dit vanwege die verwijzingen in je register. Nadat je dan deze verwijzingen hebt gewijzigd, kan je de overige bestanden wel weer verwijderen nadat je je pc opnieuw hebt herstart.
Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 19:10. |
![]() |
||
Citaat:
Ennuh met spybot's uninstall info kan je zo de verwijzing in je lijst verwijderen. (en anders kan het ook in je register)
Laatst gewijzigd op 04-07-2004 om 21:40. |
![]() |
||
Citaat:
Het is wel zo dat oude (met Realplayer 10 heb ik er iig totaal geen last van) Real-producten nogal op je zenuwen konden werken (door te pas en te onpas extenties over te nemen, enz.) maar Realplayer bevat absoluut geen spyware.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
linux linspire marinekok | 4 | 21-10-2006 10:16 | |
Software & Hardware |
[OS] Mac OS X 10.4: Tiger MacArt | 10 | 29-04-2005 21:25 | |
Software & Hardware |
[Software] Hoe uninstall ik RealPlayer? Miles | 10 | 12-12-2004 18:51 |