Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 20:58
ludachris
ludachris is offline
Vandaag is mijn vriendin vertrokken naar een ver land voor op vakantie, iets meer dan een week... Gister met afscheid nemen had ik er niet zoveel moeite mee, allebei denk ik niet. Gewoon elkaar lang vastgehouden en gezoend enz..
Maar sinds ik vanmorgen vroeg wakker werd..heb k t er zo moeilijk mee dat ze nu weg is..zo'n raar/niet leuk gevoel in me! Zelfs al keer wat tranen in me ogen gehad..we hebben al weer wat gesmsd vandaag, maar die lange vliegtuigreis zit er bijna op, dus mag daarna mobiel weer aan, dus ik w8 af... (we hebben nog niet lang met elkaar, maar al wel lang met elkaar bezig..)
Maar door dat ik haar op deze manier zo erg mis...zelfs dat ik het er moeilijk mee heb...dat zegt echt iets groots, dat ik zo erg van haar hou..

Hebben meer mensen dit meegemaakt (vooral jongens, dames naturlijk ook), of weten er iets mee te doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2004, 21:11
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Yup, zoek een hobby die je een weekje bezighoudt, ga vissen ofzo, of bungee jumpen, of paintballen, karten, doe wat je niet laten kan, maar denk niet aan je vriendin. Die heeft het ook naar d'r zin, dus waarom zou jij dat niet kunnen?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 21:17
Snuitermans
Snuitermans is offline
Dude, ze is maar een weekje weg. Oftewel na een week zie je haar weer, verheug je daarop en denk er wat minder aan het feit dat ze weg is. Ga iets doen waar je plezier in hebt om je gedachten wat te verzetten ofzo.
Oud 06-06-2004, 21:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Idd, gewoon lekker een weekje met de dudes op stap en zuipen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 21:28
Suziewafel
Suziewafel is offline
Mijn vriend is voor 3 maanden naar Ibiza om daar stage te lopen. De eerste week hebben we overleefd, nu de overige 11 nog...
Ik denk dat je vriendin weer terug is voordat je het weet! Het is mooi weer, dus je hoeft niet binnen te blijven zitten. Ga lekker op een terrasje zitten of ga dingen doen die je met haar niet zo snel zou doen. Je zult zien, de week is zo voorbij.
Oud 06-06-2004, 22:48
pyres
pyres is offline
het is de eerste keer dat jullie zover uitelkaar zijn dus dat je dat "gevoel" hebt is niet zo gek. had ik ook en heb ik eigenlijk nog steeds als mijn vriend weg is

ik weet eigenlijk zelf niet wat je eraan kunt doen behalve elkaar veel te bellen en sms-en en schrijven en wat nog meer!
ik raad je aan dat te doen en dan zal je vriendin inzien dat jij haar ontzettend mist
Oud 07-06-2004, 00:07
Verwijderd
Ik heb het elke week Nu al helemaal, het is sinds vorige week zaterdag geleden dat ik hem heb gezien en het duurt nog tot volgende week zaterdag. Een hel en hij is niet eens op vakantie . We wonen gewoon ver uit elkaar en zitten allebei met school en werk dus er zit gewoon nix anders op. Gewoon verderslepen elke dag .
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 10:49
ZerO
ZerO is offline
Sjonge het zijn 7 dagen oke dat je haar mist begrijpelijk maar zoek een hobby en kijk niet 24/7 op je mobiel.
Oud 07-06-2004, 11:14
Verwijderd
Tja, dat kan ik me wel voorstellen als het de eerste keer is dat je haar een tijdje niet ziet... gewoon zorgen dat je het druk hebt, dan denk je er minder aan, en natuurlijk regelmatig wat van je laten horen maar haar wel genoeg met rust laten zodat zij ook kan genieten van het op vakantie zijn.

En ja, ik had dat eerst ook wel. Nu ben ik er wel een beetje aan gewend, ik zie mijn vriend meestal op vrijdag, zaterdag en zondag, de andere vier dagen waren in het begin heel moeilijk maar nu is het niet echt een probleem meer.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:34
Stefanie
Stefanie is offline
Zo voelt het dus ook als het uit is de eerste tijd, maar dan weet je dat hij/zij niet meer terug komt...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:40
Verwijderd
hij is een tijdje terug een week naar spanje geweest, en op de een of andere manier wou ik hem al niet laten gaan. ik had er een heel erg kutgevoel over, en dat werd in de loop van de week steeds erger. ik miste hem echt heel erg en besefte dat hij echt een heleboel voor mij betekende. toen hij weer thuis kwam bleek dat mijn gevoelens niet voor niets waren geweest. hij voelde niet meer hetzelfde zei hij, en hij maakte het uit..net toen ik beseft had dat ik zoveel om hem gaf! maja, het is nu allemaal wel weer goed, gelukkig maar! maar zo'n vakantie laat je dus wel beseffen hoeveel je om iemand anders geeft. dit is een beetje offtopic verhaal maar ik wou het gewoon even kwijt.. sorry
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:54
snoopy
snoopy is offline
Een week is niet zo lang, maar kan toch echt wel vervelend aanvoelen. Zoek afleiding enzo... Over 3 weken gaat m'n vriend voor 5 weken (!!) weg... Ik ga in die 5 weken zelf een weekje weg, maar toch...
Oud 07-06-2004, 12:31
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-06-2004 @ 11:49 :
Sjonge het zijn 7 dagen oke dat je haar mist begrijpelijk maar zoek een hobby en kijk niet 24/7 op je mobiel.
idd. Ga jezezelf vermaken (ga naar vrienden enz enz) en wen eraan. Er zullen nog wel meer weken komen dat je haar niet kan zien. Lijkt me ook wel zo gezond.
Oud 07-06-2004, 13:02
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Mutant schreef op 07-06-2004 @ 01:07 :
Ik heb het elke week Nu al helemaal, het is sinds vorige week zaterdag geleden dat ik hem heb gezien en het duurt nog tot volgende week zaterdag. Een hel en hij is niet eens op vakantie . We wonen gewoon ver uit elkaar en zitten allebei met school en werk dus er zit gewoon nix anders op. Gewoon verderslepen elke dag .
same here
Nu kan ik haar zelfs 2 weken niet zien omdat ik komend weekend met de leiding van de scouting weg ga. De zaterdag daar weer op heb ik een feest. Dus het duurt zelfs weer 4 weken voordat we weer bij elkaar slapen.

ach ja....het is idd ZWAAR kut!! Maar er iets aan doen kan je niet, dus geniet gewoon ook van de tijd zonder elkaar.
Oud 07-06-2004, 15:21
Dzjes
Dzjes is offline
Och, het is best normaal dat je je niet zo goed voelt, maar op zich is een weekje heus niet lang hoor..
Er zullen nog wel momenten komen dat je haar moet missen,
ga gewoon leuke dingen doen en probeer je zinnen wat te verzetten
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 16:23
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik snap wel dat het niet leuk is, maar het is maar voor een weekje! Ik zie mijn vriend sowieso meestal maar één keer in de week, en soms als hij of ik een weekend niet kan, wordt het eens in de 2 weken. Natuurlijk mis ik hem dan, maar zo erg is het niet hoor. Gewoon uitkijken naar het moment dat je elkaar weer gaat zien. Plan iets leuks om haar te verrassen om Schiphol ofzo als ze terugkomt!

Enneh, gewoon niet teveel mee bezig zijn, lekkere andere dingen doen waar je anders misschien geen tijd voor hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:15
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 06-06-2004 @ 22:17 :
Dude, ze is maar een weekje weg. Oftewel na een week zie je haar weer, verheug je daarop en denk er wat minder aan het feit dat ze weg is. Ga iets doen waar je plezier in hebt om je gedachten wat te verzetten ofzo.
Oud 08-06-2004, 16:29
annetjuh
annetjuh is offline
ja was drie weken ik op vakantie en toen waren de vlinders weg voor altijd. Bij mij dan.
maarjah een weekje is zo voorbij doe wat leuks bel hem 1 of 2 keer niet te vaak want dat vind ik zo overdreven.
En smsen kan natuurlijk altijd, en jah voor je het weet is de week voorbij.
Oud 08-06-2004, 17:12
computer
computer is offline
Oke het is kut dat je elkaar een weekje niet ziet.. maa rkom op het is maar een week.

Ga leuke dingen doen, zoek vrienden op die je normaal minder ziet omdat je veel tijd met haar doorbrengt. ga gewoon weer een keer gezellig met je vrienden stappen.

Genoeg leuke idngen te doen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 17:38
DvoorA
DvoorA is offline
Het is inderdaad kut om iemand een week te moeten missen, maar ik heb dit elke week (vriend komt alleen in weekenden dicht bij mn huis). Binnenkort zijn we 3 weken gescheiden, maar dit maken we dan weer goed door een week bij elkaar te gaan samenwonen, zonder ouders. Heb er nu al ongelooflijke zin in
Oud 08-06-2004, 17:51
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
weet je wat je niet moet vergeten, dat het ook wel beter is voor je relatie! zeker weten!!
klinkt stom maar toch is het zo, althans zo denk ik
waarom? nou dat zal je zien op het moment dat ze terug komt.
nu mis je haar enorm en dat is ook logisch, je bent toch ook immers verliefd op haar...en het liefst wil je elke minuut van de dag bij haar zijn.

maar weet je hoe ontzettend leuk is als jullie elkaar weer voor het eerst zien na deze vakantie van haar.

denk daar maar aan!!
hou vol! ;-)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 19:58
wie?
wie? is offline
Uh tsja... tis logisch dat je je geliefde mist

kzou zeggen: zoek een hobby
Oud 08-06-2004, 20:02
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Als je het relativeerd: voordat jullie wat hadden zou je ook weken zonder haar kunnen redden(en dan bedoel ik toen je haar wel al zat zitten) dus waarom nu niet. Doe wat je hiervoor ook deed en wordt niet te afhankelijk van haar. Dat is niet leuk!
Oud 08-06-2004, 20:08
Savagé
Savagé is offline
Wees blij dat het maar 1 weekje is.
Mijn vriendin woont in Limburg, en ik zie dr maar 1 keer per week
't is echt marteling.. maar wat doe je eraan?!

Maarja, als je gewend bent elkaar vaak te zien kan 1 weekje, voor je gevoel, toch nog wel heel lang duren.. gelukkig is ie voor jou al bijna om

Gr.
Oud 08-06-2004, 20:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb dit zelf nooit mee gemaakt. Maar er zijn veel mensen die pas na een tijdje pas emotioneel worden als hun partner voor lange tijd weg is en niet bij het afscheid zelf. Pas na een tijdje beseffen ze dat hun partner weg is.
Ga gewoon veel dingen doen die voor voldoende afleiding afleiding zorgen. Besteed meer tijd aan je hobby's, gooi je op je school/werk of ga met vrienden leuke dingen doen. Als je niets doet, thuis maar op de bank gaat zitten en gaat denken aan haar terwijl je niet bij haar kan zijn, word je daar op een gegeven moment ook gek van. Ook al kun je veel bellen en SMS'en en misschien mailen / MSN'en. Maar doe gewoon leuke dingen die je afleiden, dan gaat die tijd tenminste sneller voorbij.
Oud 08-06-2004, 21:11
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 08-06-2004 @ 21:08 :
Wees blij dat het maar 1 weekje is.
Mijn vriendin woont in Limburg, en ik zie dr maar 1 keer per week
't is echt marteling.. maar wat doe je eraan?!
Heej, een lotgenoot
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 21:38
Fog
Fog is offline
mijn vriend is bijna altijd weg want hij zit bij de marine. als hij in nederland is zie ik hem nog maar 1x per week want hij woont 2 uur reizen weg van hier. maar ik ben het gewent en het houd het ook wel weer spannend. ik hou er niet van om afhankelijk van iemand te zijn. en we kijken extra uit naar te toekomst.

bekijk het gewoon van de positieve kant
Oud 08-06-2004, 21:44
snoodaard
snoodaard is offline
That's cute.. BUT IT'S WRONG!

Ergens dus wel begrijpelijk, ergens wel jammer dat je schijnbaar niet genoeg je eigen leven leidt om een weekje zonder iemand te kunnen waar je op het moment gek op bent.
Oud 08-06-2004, 23:02
Verwijderd
een week is best kort... ik zie mijn vriend heel vaak een week neit omdat hij in maastricht woont en ik in hoofddorp... das 3 uur met de trein... ja het is wel kut ja om kje partner een week neit te zien... maar ik heb zelf genoeg te doen dus de week is meestal zo om... waar ik wel tegenop zie is dat mijn vriend in juli een MAAND op vakantie gaat... dat vind ik dus wel echt lang en neit leuk...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 23:11
Fairy82
Fairy82 is offline
Ik mis mijn vriend elke keer vijf dagen tot twaalf dagen, want ik woon in Leeuwarden en hij in Haarlem. En dat betekent al drie jaar op en neer reizen in de weekends. En ik snap wat je bedoelt. Vanaf het begin mis ik mijn vriend al als ie er een paar dagen niet in de buurt is. Ik mis het dat ik niet zo maar naar hem toe kan gaan, of dat ik niet even snel 's avonds heen kan voor een kus.

Jij mist je vriendin ook, al is het maar voor een week. Maar je overleeft het wel. Denk positief, vertel haar wat je voelt, dat je haar mist, of na de tijd, dat je haar hebt gemist en dat je het fijn vindt dat ze weer in de buurt is. Het doet goed (vind ik dan) om te praten over gevoelens. Dat zij er waarschijnlijk wel hetzelfde over denkt - maar dat misschien nog niet heeft gezegd - lucht dan alleen maar op. Sterkte voor deze week, volgende week weer een nieuwe; maar dan met haar er weer bij!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:34
Verwijderd
ik zie mijn vriendje eig meestal 1 keer per week en een enkele keer 2 keer. dus ik ken dat gevoel heel goed. maar gelukkig smsen we veel. als ik hem weer even spreek of iets van hem hoor wordt ik helemaal blij, maar als het lang duurt voor ik iets hoor wordt ik helemaal ongerust, verdrietig, enz.
zoek een beetje afleiding. ga naar de bieb, haal een leuk boek, huur een leuke video/dvd enz.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 11:47
hardstyle_dave
hardstyle_dave is offline
tja, wat is een week? ik heb afgelopen maand afscheind genomen met japanse vriendin in australie, en ik zal haar 7 maanden niet zien, ik mis haar verschrikkelijk, maar het leven gaat door nu, ik moet werk vinden, hobbies, en kan haar elkde dag bellen.

het afscheind was zwaar, we waren 5 maanden dag en nacht bij elkaar, dus moet ik zeggen dat je je eigenlijk niet zo druk moet maken want het is maar een week.

dont worrie, en misschien heb je eff wat rust voor jezelf om over dingen na te denken, etc etc.

greetz davey

aishiteruyo mayuko
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten