![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik mag voor hem hopen dat 't niet de 1e keer is dat ie wat van een meisje ziet ![]() dus 't zal wel meevallen hoor. En anders gewoon vertellen dat je 't een beetje vervelend vind,daar helpt ie je dan wel overheen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb dus ook beetje jeuk en witte stukjes in me afscheiding. ik denk dat dit ook een schimmelinfectie is? ik ga donderdag naar de dokter voor me moedervlek, maar ga dit dus ook zeggen. is het dan verstandig als ik meteen een potje plas meeneem? en hoe ben jij er aan gekomen,. door sex? of door iets anders? groetjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja, en moet je dat nu in de koelkast bewaren? (Stel bv dat je 's middags naar de dokter gaat.) |
![]() |
||
Citaat:
Ik kreeg gewoon bij de dokter iets waar ik in moest plassen, en moest het onder een deurtje schuiven, en dat gingen ze dan meteen onderzoeken.. Maar ik kreeg het toen ik een van de eerste keren sex had gehad (volgens mij kan je het ook niet op een andere manier krijgen).. Ik geloof dat als je het 1 keer heb gehad, het ook niet meer krijgt daarna... naja suc6 ermee.. het is al donderdag geweest maarja ![]() |
![]() |
|
|