Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() is hier iemand zo aardig die al mijn gedichten wil checke voordat ik ze hierheen stuur ?? tot nu toe heb ik er elke dag 1 geschreven (4 dagen lid ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij heb jij nog nooit Nederlands gehad. Ben je een allochtoon? Want dan begrijp ik het wel. Dichten kun je ook maar beter niet meer doen, want ook poëtisch gezien is het helemaal niets. Houd het vooral binnenskamers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ze zegt net al dat ze gewoon nederlandse is.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar ik had eigenlijk gehoopt op commentaar, geen afkraak gezeik want daar schiet niemand wat mee op, zo maar een tip voor het leven: "behandel mensen zoals je zelf zouw willen behandelt zouw willen worden" (d, t of dt ???) een erg wijze uitspraak die komt uit het mooiste boek wat er is: de Bijbel.
Toch? Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 16:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verkering? Verwijderd | 44 | 04-02-2008 15:22 | |
Liefde & Relatie |
verkering hoe?? bdx | 3 | 08-04-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie ook verkering van iemand van het net?? kingetje | 34 | 25-05-2002 22:35 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang hebben jullie al verkering i love jeffrey | 95 | 22-02-2002 19:19 | |
Liefde & Relatie |
hoe kregen jullie verkering ,,,,, werd er verkering gevraagd en hoe???? X_Saskia_X | 24 | 24-01-2002 20:02 |