Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij mij precies hetzelfde hahaha.. alleen dan lieve lieve lieve jantine ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je kan het beter iets anders verwoorden, als in hoe zit het met ons, vind je dat we wat hebben, wat verwacht je van het daten? een relatie, oke mooi, zoeits.
|
Ik zou er nooit zomaar van uitgaan dat ik een relatie heb met iemand, wat er tot dan toe ook is gebeurt. Heb heb dat "oke, hoe zit het nou tussen ons, zijn we nou vriendje vriendinnetje of hoe je het ook wil noemen" moment wel even nodig eer ik iemand mijn vriend noem. Ik zou het ontzettend genant vinden wanneer ik zou zeggen van wel en hij van niet, of omgekeerd.
|
Waarom zou je het geen verkering noemen? Dat is toch wat het is? Om het anders te gaan noemen omdat je het anders kinderachtig vind klinken vind ik stom. Dat kinderen er in groep 4 al verkering aan elkaar vragen is niet omdat dat iets is dat bij die leeftijd hoort maar omdat ze niet is bijgebracht wat het werkelijk inhoud. Ik vind het juist mooi als iemand zoiets vraagt want daar heb je wel lef voor nodig natuurlijk. Ik zou in ieder geval wel om duidelijkheid vragen want ervanuit gaan dat je iets hebt omdat je met elkaar aan het klooien bent is niet slim. Misschien vind de ander het wel fijn om te klooien zonder vast te zitten aan iemand. Of 2 weken lang genoeg is merk je vanzelf wel. Ikzelf zou er na zo'n korte periode niet aan beginnen simpelweg omdat je dan niet weet waar je aan begint omdat je iemand in 2 weken tijd onmogelijk kunt kennen. Maar uiteindelijk is iedereen anders. En iedereen doet de dingen op z'n eigen manier. Als je het gevoel hebt dat het tijd is voor verkering ga er dan voor.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wat?
jy bent 18 en hij/zij is 10? of jy bent 18 en hij/zij is 28. dat lijkt me logischer maar je weet maar nooit he... haar moeder heeft wel tegen dr gezegd dat we rustig aan moeten doen, heeft haar moeder ook wel gelijk in maar we voelen allebei hetzelfde voor elkaar, dus we bepalen ons eigen tempo wel.. waarom vertel ik dit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verkering met houden van en verkering zonder houden van.. Some | 11 | 13-12-2003 09:32 | |
Liefde & Relatie |
verkering hoe?? bdx | 3 | 08-04-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie ook verkering van iemand van het net?? kingetje | 34 | 25-05-2002 22:35 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang hebben jullie al verkering i love jeffrey | 95 | 22-02-2002 19:19 | |
Liefde & Relatie |
hoe kregen jullie verkering ,,,,, werd er verkering gevraagd en hoe???? X_Saskia_X | 24 | 24-01-2002 20:02 |