Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2012, 19:59
iMSOFLY_
iMSOFLY_ is offline
Hey, ik heb een probleem. Er is een jongen die graag met me naar bed wilt. Ik wil mijn maagdelijkheid graag houden tot ik iemand heb gevonden waar ik van hou, en ik hou niet van hem. Nu blijft hij via ping steeds door zeuren sinds gisteren en hij houdt niet op. Ik wil gewoon niet tegen mijn zin met hem naar bed, maar dat wilt hij niet snappen.
Hij zit ook bij mij op school, en dan zie ik hem sowieso elke dag en dan zal hij me waarschijnlijk ook op school blijven stalken.

Iemand een idee hoe ik hem echt duidelijk kan maken dat ik niet met hem naar bed wil?!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je kan toch wel zijn nummer blokkeren of zo?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:03
iMSOFLY_
iMSOFLY_ is offline
Ja ik hem wel van ping kunnen verwijderen, maar dan zou ik hem sowieso nog elke dag op school zien. En sinds afgelopen week komt hij ook elke pauze naar me toe.. Hij probeert me echt over te halen en mijn 'nee' helpt niet.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:03
Vowel
Vowel is offline
Nogmaals nee zeggen en dreigen met aangifte als 'ie je niet met rust laat.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:04
priscilla99
priscilla99 is offline
heei imsolfy
dit herken ik wel denk ik
ik weet niet of ik het kan vergelijken maar mijn zusje heeft een meester en die meester zit ook steeds aan me
laatst ging ik mijn zusje helpen met klassendienst want ik was eerder uit en toen zat hij aan mijn kont.
ik voel me dan ook egt niet fijn en ik snap hoe jij je voelt.
als ik jou was zal ik er met iemand over praten die je egt zkkr weten kan vertrouwen.
of je zegt laat me metrust ik wil niks met je beginnen.
ik hoop dat ik je kan helpen en mischien zou ja mij ook wel kunnen helpen
groetjes priscilla
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:09
Vowel
Vowel is offline
Ik vind het wel ontzettend toevallig dat al deze accounts vandaag worden aangemaakt en op elkaars topics gaan reageren.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Toeval bestaat niet, jeweettoch. Het is het lot.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:10
iMSOFLY_
iMSOFLY_ is offline
Citaat:
Nogmaals nee zeggen en dreigen met aangifte als 'ie je niet met rust laat.
Ja misschien is dat wel een idee, thanks!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:12
iMSOFLY_
iMSOFLY_ is offline
Oh en trouwens, ik had al eerder een accaunt voor deze site maar daarvan was ik het ww vergeten haha. En ik ken hier voor de rest ook niemand, dus dat..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:13
Verwijderd
Kenkerharde bitch-klap geven! Of met van die puntschoenen in z'n ballen trappen, dan snapt-ie de boodschap ook wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:20
Em.
Em. is offline
Overigens delen iMSOLFY_ en priscilla99 geen ip-adressen oid, dus het lijkt me niet dat het hier om dezelfde persoon zou gaan.

@Topic: Die jongen is nogal stom bezig, als hij denkt dat hij 'zomaar' seks met iemand kan hebben en daarom kan zeuren. Ik zou hem héél goed (lees: onaardig en zonder eromheen te praten) duidelijk maken dat je geen seks met hem wilt en nooit met hem wilt hebben en dat hij een zielig klein jongetje is dat ie erom moet zeuren. Desnoods refereer je aan zijn uiterlijk en de lengte van z'n piemel, of aan dat ie schijnbaar te weinig geld heeft om naar de hoeren te gaan, weet ik veel. Ik denk dat dat de boodschap wel overbrengt.
Oud 11-02-2012, 20:25
iMSOFLY_
iMSOFLY_ is offline
Citaat:
Overigens delen iMSOLFY_ en priscilla99 geen ip-adressen oid, dus het lijkt me niet dat het hier om dezelfde persoon zou gaan.

@Topic: Die jongen is nogal stom bezig, als hij denkt dat hij 'zomaar' seks met iemand kan hebben en daarom kan zeuren. Ik zou hem héél goed (lees: onaardig en zonder eromheen te praten) duidelijk maken dat je geen seks met hem wilt en nooit met hem wilt hebben en dat hij een zielig klein jongetje is dat ie erom moet zeuren. Desnoods refereer je aan zijn uiterlijk en de lengte van z'n piemel, of aan dat ie schijnbaar te weinig geld heeft om naar de hoeren te gaan, weet ik veel. Ik denk dat dat de boodschap wel overbrengt.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik ben bang dat hij op school straks rare dingen gaat doen, en ik heb geen zin in dat soort dingen..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 20:30
Em.
Em. is offline
Op wat voor soort 'rare dingen' doel je precies?
Oud 11-02-2012, 20:52
iMSOFLY_
iMSOFLY_ is offline
Hmm misschien dat hij aan me gaat zitten, of me na school gaat opwachten.. Ik weet het ook niet, maar hoe hij nu doet he, hij denkt serieus dat hij me hoe dan ook in bed gaat krijgen..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 23:26
Verwijderd
trommel wat brede vrienden op?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2012, 23:32
hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
Hmm misschien dat hij aan me gaat zitten, of me na school gaat opwachten..
Dan stap je naar de directeur en doe je meteen aangifte bij ze politie. Voor zo ver mijn OT antwoord.
Offtopic: troll moar.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 00:26
iMSOFLY_
iMSOFLY_ is offline
Ja jullie hebben wel gelijk. Allemaal bedankt voor jullie reacties en nu maar hopen dat hij me niks doet, anders ga ik idd naar de politie..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 12:24
Verwijderd
Als hij in de pauze naar je toekomt schreeuw je gewoon (zodat iedereen het kan horen) dat je hem eng en lelijk vindt en dat je liever een lijk neukt dan dat je hem zou doen.

Oh en maagdelijkheid is overrated.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 10:19
Verwijderd
jonguh, lok hem naar je huis, kleed hem uit en doe zelf alleen je jas uit ofzo, zet hem dan op straat zonder kleren en verbrand ze kleren, zo leert die het af zonder enige andere gezeik.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 11:57
Verwijderd
Als je zulke dingen moet doen bij alle mannen die seks willen, heb je het druk als gemiddelde vrouw.

Wijs hem kort maar krachtig af. Luistert hij niet, dan waarschuw je docenten of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
jonguh, lok hem naar je huis, kleed hem uit en doe zelf alleen je jas uit ofzo, zet hem dan op straat zonder kleren en verbrand ze kleren, zo leert die het af zonder enige andere gezeik.
dit is zonder enige twijfel de állerbeste tip in dit hele topic.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 15:13
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
*high five*
Oud 14-02-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
dit is zonder enige twijfel de állerbeste tip in dit hele topic.
Ik vind het wel een goeie. Wie niet wilt luisteren, moet maar naakt naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 16:32
Verwijderd
Heel slecht idee. Als het mij zou overkomen zou ik het meisje in kwestie gewoon een hoek geven en mijn kleren terugpakken.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel een goeie. Wie niet wilt luisteren, moet maar naakt naar huis.
uhuh, en elk meisje is sterker als elke jongen. Flikker toch op
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
uhuh, en elk meisje is sterker als elke jongen. Flikker toch op
Hehe ja oké, over de praktische kant ervan had ik nog niet nagedacht, maar vond het wel leuk klinken hahah.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten