Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 13:47
ObidosMusic
ObidosMusic is offline
Waarschuwen? Zou dat nog zin hebben bij een beetje grote meteoriet die de mensheid zal vernietigen?

Ik denk, dat als het ooit zover zou komen dat het einde in zicht is, dat het dan ook geen zin meer heeft men te gaan waarschuwen. Chaos zou het enige gevolg zijn. Maar ik neem aan dat bijv. het Pentagon e.d. toch wel voorbereid is op dit soort ramp-scenario's?

Wat denken jullie hierover?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2004, 13:48
Qamra
Qamra is offline
Niet waarschuwen, merk het vanzelf wel.

Wat is dat toch trouwens de laatste tijd met al die doemscenario's? Ik word er een beetje appelig van!
Oud 16-06-2004, 13:50
Copycat
Copycat is offline
Alleen de rijke en belangerijke mensen waarschuwen. Net als in die ene film. . Uhm die titel weet ik niet meer. . Deze mensen mogen zich dan verschuilen in die bunkers. . de armere wordt uitgeroeid
Oud 16-06-2004, 13:53
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Oh ja, deze maand was het toch?
Oud 16-06-2004, 14:05
Verwijderd
Tuurlijk waarschuwen, dan heb ik tenminste een geldige reden voor schoolverzuim! Wat zal ik nog flink feesten zeg!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:13
Tandpasta
Tandpasta is offline
Hehe, jij kijkt echt teveel Hollywood-films.
Oud 16-06-2004, 14:18
jet
jet is offline
ik zou het wel willen weten

kan ik bruce willis en ben afleck even bellen om de wereld te redden
Oud 16-06-2004, 14:23
steefos
steefos is offline
aramgeddon (ofzoiets) hmm doe maar niet waarschuwen verrassingen zijn altijd leuk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:28
Dzjes
Dzjes is offline
Hmmm..*twijfelt*

Geef me toch maar waarschuwen, kan ik mn laatste uren op aarde nog in glorie beëindigen ipv op die muffe schoolbanken ofzoiets..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:28
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Natuurlijk waarschuwen ze dan niemand, die gasten bij de NASA of wie het dan ook ontdekt hebben zijn ervan op de hoogte. Zij kunnen dan lekker in de laatste paar dagen al hun geld uitgeven, veel geld lenen, en lekker profiteren van het feit dat de hele maatschappij nog draait.

Het zou me trouwens ook niet zoveel uitmaken, nadat het is gebeurd ben je toch dood en kan je dus ook niets meer herinneren van die laatste paar dagen/uren.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:35
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ja, want als ik hem dan red zijn ze me ontzettend dankbaar en hebben ze er minder problemen mee als ik de wereld verover.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:40
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 16-06-2004 @ 15:35 :
Ja, want als ik hem dan red zijn ze me ontzettend dankbaar en hebben ze er minder problemen mee als ik de wereld verover.
Ik wil wel je hulpje zijn
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 14:44
punxnotdead
punxnotdead is offline
ik vind dat ze moeten waarschuwen ja
Oud 16-06-2004, 14:57
zwoesj
zwoesj is offline
Ja, want dan kunnen we Bruce Willis er nog op af sturen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 15:13
Boogie
Boogie is offline
De Kantine ---> Populaire Wetenschappen
Oud 16-06-2004, 15:22
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Boogie schreef op 16-06-2004 @ 16:13 :
De Kantine ---> Populaire Wetenschappen
Serieus? of heeft dat te maken met de overvloed bij DK?

Of omdat ze daar allemaal "ja" zeggen omdat ze nog allemaal plannen hebben voor dat moment?
Oud 16-06-2004, 19:50
SuperSanne
SuperSanne is offline
hmm... aan de ene kant zou ik dan wel de kans hebben om nog afscheid te nemen, een hele doos bonbons leeg te snaaien en al mijn favoriete videos eens te bekijken.. aan de andere kant: er zijn vast ook mensen met minder onschuldige plannen dus dat word dan eerst de ramen dichttimmeren tegen plunderaars, als ik al überhapt de kans krijg om de zaak te barricaderen voor iemand besluit bij mij te gaan plunderen.. en om nou je laatste momenten in Pure Chaos door te brengen...
Ik kan niet kiezen
Oud 16-06-2004, 20:24
Verwijderd
wel waarschuwen, ik wil namelijk samen met mijn ouders en broertje doodgaan als we dan toch gaan, t liefst samen met heel de familie, een vette bbq en veel drank, en drugs, tja t kan dan toch geen kwaad meer.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 18:41
ikuh
ikuh is offline
Ligt eraan hjeo groot ie is. Als het in 1 keer afgelopen in lekker je mond houden. Maar als het nog 100jaar duurt mag t wel ff op eht journaal.
Oud 20-06-2004, 10:38
puto
puto is offline
Ze zullen wel zeker weten zo'n rampenplan hebben, hoe ze dat ding een andere baan kunnen geven of kunnen laten ontploffen ofzo.
En bovendien weten ze het al jaren van te voren, lijkt mij.

Ik heb vorig jaar al een artikel gelezen over dat ze een mega groots speciaal soort rooster de ruimte in schieten ofzo en dat de eventuele meteoriet dan in kleinere stukjes wordt gehakt.

En als het zover komt, zullen ze het niet zeggen totdat het heel ernstig wordt en als het niet al ergens is uitgelekt
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 12:30
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
het liefst weken van tevoren.

kunnen we nog langer feesten.
En misschien is dood lang zo gek nog niet. Niemand weet wat er is
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:15
Verwijderd
als ze het toch al weten kunnen ze er net zo goed de kernraketten van Sadam op afsturen. Als ze die dan inmiddels al gevonden hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten