Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 12:33
missunderstood
missunderstood is offline
zoals de titel al zegt voel ik me zoo somber de laatste tijd. Ik heb net examen gedaan en daardoor werd het weer beter. Daarvoor was het veel slechter.. toen zag ik het helemaal niet zitten, vooral mn toekomst niet. Nu is dat wel minder, zelfs een tijdje weg. Maar nu komt het weer terug. Soms ben ik zo bang dat het weer steeds slechter zal gaan en dat ik weer terug bij af ben. Tzijn nu allemaal kleine dingen, zoals dat mn beste vriend een vriendin heeft die allemaal problemen heeft.. hierdoor heeft ze veel aandacht nodig en komt hij dus niet echt meer aan vrienden toe.. oa ik.. Hier kan ik zo slecht tegen omdat ik ook wel eens aandacht van zijn kant nodig heb zeg maar.. Bijv ik heb em twee weken geleden een mail gestuurd met dingen waar ik mee zat... en nu heeft ie nog steeds niks terug gestuurd terwijl hij em zeker gelezen heeft.. hij zegt dat ie steeds geen tijd genoeg heeft, dat ie wel begonnen is met die mail maar em nog niet af heb.. Ik kan hierom zoo boos worden, maar dan voel ik me weer zo egoistisch.. maja.. mag ik ook niet eens een keer even vragen om aandacht?? iig het lijkt waarschijnlijk helemaal niet boeiend voor jullie.. maar ik kan er gewoon niet tegen.. het lijkt wel alsof dingen uit mn handen slippen.. ik ben voor zoo veel dingen bang.. soms denk ik dat het beter is als ik naar een psycholoog ga om over dingen te praten uit mn verleden, en mn zelfbeeld enz. Maar gelijk daarna vind ik dat weer overdreven.. Aan de enen kant wil ik er vanaf van dat sombere/ down gevoel en ik wil k me weer eens goed voelen.. aan de andere kant ben ik daar bang voor.. bang om te veranderen...
ik wilde dit gewoon ff kwijt ..
tnx voor lezen
Advertentie
Oud 22-06-2004, 15:23
Quiana
Quiana is offline
De lucht je hart topic is er speciaal voor posts als deze.

Regels voor berichten