Ik snap het niet meer. Hoe kan dit nou? Ik loop over straat en ik voel me zo somber. Ik heb het gevoel alsof ik niet in dit leven hoor. Ik zie al die mooie mensen om me heen en voel me anders. Iedereen lijkt volop te leven, terwijl ik steeds meer afstand neem van de dagelijkse dingen. Ik voel zo'n verlangen naar rust (lees: de dood), maar tegelijkertijd verlang ik naar het leven waar ik me niet mee voel verbonden. Het is alsof ik in een fantasie wereld leef, alsof ik alles bedenk en er niks meer van snap. Op dit moment vraag ik me ook af waar ik mee bezig ben. Het is gek dat ik me zo afwezig voel. Ik ben ontevreden over wie ik ben, maar dan voornamelijk met mijn buitenkant. Opzich mag ik de persoon die ik ben wel. Lastige eigenschappen heeft iedereen wel zoals: twijfelaar, onzeker etc. Zucht, ik heb het gevoel alsof ik vastzit in een boze droom. In september naar een nieuwe school en nu al zit ik in de zenuwen (Kan ik het wel? Red ik het wel om erheen te gaan ondanks dat ik me zo kut voel?)
Wat wil ik nu eigenlijk zeggen? Wat is het nut van dit topic? Ik vind het gewoon vreemd dat ik me zo raar en afwezig voel. Alsof de wereld verder draait, maar ik stil blijf staan. Herkent iemand dit? Misschien zit ik wel gewoon in de knoop met mezelf
Sorry dat ik zo vaag ben vandaag...
Liefs, Magic_STAR*