ontknoping:
dit weekend is hij, zoals al veel eerder afgesproken, komen logeren. Dit was anders als anders, wat opzich logisch is. Wel erg gezellig, erg knus maar niet meer.... wat het echt was.. denk ik... Ik besloot dat ik er genoeg van had. Heb hem net gemailt dat het nu genoeg is geweest en ik voor een tijdje wil nokken met contact hebben om de simpele reden dat ik de afleiding niet kan gebruiken en het alleen maar wazigheid met zich mee brengt. Heel misschien dat als we elkaar over een maand of 4 weer uitgebreid spreken dat we dan ontzettend verliefd op elkaar worden maar voor hetzelfde geld lopen we allebei iemand anders tegen het lijf.
dat is niet erg.. het is nu even goed.. gewoon op een laag pitje want nu was het telkens op het randje...
Ik heb hem trouwens gemailt maar nog niks gehoord (hij heeft het nog nie tgelezen denk ik). Aan de ene kant ben ik onwijs benieuwd naar zijn reactie, aan de andere kant kan het me niks schelen want ik heb het naast me naar gelegd... (al is het wel spannend natuurlijk).
En weet je, toen ik het mailtje had verstuurd viel er echt een last van me af! Ik was helemaal blij en gelukkig

HEERLIJK!