Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het gedicht loopt lekker, maar je had spatie's achter de komma's moeten doen want dat staat een stuk beter, het rijmen is erg goed, nergens is het geforceerd of klinkt het niet behalve de laaste regel loopt niet lekker en klinkt ook niet zo goed, ik zou niet weten hoe het 'beter' (wat dus volgens mij beter klinkt, gewoon een mening dus) kan. probeer nu is een gedicht te schrijven dat goed eindigt, dus dat er bevoorbeeld redding komt of zo iets, ik heb jou alleen nog maar depri-gedichten zien schrijfen maar ik denk dat jij dat ook goed kan. dit is echt goed gedicht ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() dat kwam omdat hij anders dacht over alles en z'n eigen wereldje maakte zonder dat hij het wist en daardoor ging alles mis en hate hij alles en iederen met zich zelf erbij... ik hoop dat dit helpt want uit het leven vluchten heeft geen zin en daardoor doe je de mensen die tog wel van je pijn terwijl je dat eerst niet deed (en dacht van wel) sterkte voorderest nog, als je wil neem maar contact op via mail ofzo (als het tog het eerste was negeer me dan maar compleet ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht zonder titel xxChange | 4 | 21-12-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog even zonder titel Gagne | 1 | 18-12-2006 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[schrijfsel] Zonder Titel Zut Alors! | 7 | 30-06-2005 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |