| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind het idee van een dialoog wel goed, ik heb al eens eerder last gehad met dialogen. Weet iemand misschien toevallig hoe het in een boek opgelost word. Want om bijv, de hele tijd zegt Anne of antwoord Mevrouw Verhoeven te schrijven leest ook niet lekker lijkt mij
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
''Blaat terug!'' antwoordde Mevr. V ''Blaat 2'' (dus van Anne, maar dat maak je alst goed is op uit het verhaal.) ''Blaat terug deel 2'' ''Blaat 3'' ''Blaat terug deel 3'' zegt Mevr. V > anders wordt het onoverzichtelijk
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wacht met smart op de hulp die ze mij aan willen gaan bieden ![]() Grim |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) dat ik vol moest houden en niet op moest geven. Over mijn gevoelens werd gvd niets gezegd. Waarschijnlijk moet ik dan wel naar de psycholoog ervoor, in totaal negen uur. Maja, ik heb zo'n voorgevoel dat als dit de instelling is van hun psychologieshitzooitje, dat men dan vrij weinig uit mij krijgt...Ik deel je mening over dat systeem... Grim- dag verpest.. niets vaan aantrekken |
|
|
|
||
|
Citaat:
Je komt kwaad over Je hebt in zekere zin gelijk, maar het komt gewoon wel voor en dat moet misschien ook eens duidelijk worden. Want het is idd niet normaal.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Gedicht: het leven overleven JustInHere97 | 4 | 02-05-2016 17:08 | |
| Verhalen & Gedichten |
Overleven tegen beter weten in *nerwen elensar | 4 | 05-02-2005 11:26 | |
| De Kantine |
worst case scenario overlevingstips Sweet Serenity | 12 | 03-07-2003 19:29 | |
| Liefde & Relatie |
Vriend gaat 3 maanden naar Nieuw zeeland: hoe overleef ik dit? Optima | 7 | 18-09-2002 01:00 | |
| Psychologie |
Manier van overleven? Marit_temp | 2 | 22-12-2001 12:36 | |
| Verhalen & Gedichten |
Overleven leentje_16 | 1 | 08-10-2001 16:30 | |