Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 13:01
Optima
Optima is offline
Mijn vriend, waarmee ik nu 2 jaar iets heb, gaat in Noveber naar Nieuw zeeland. Hij is niet alleen mijn partner maar ook mijn beste vriend, waar ik leuke dingen mee doe, waar ik mijn ziel bij bloot kan leggen, problemen bespreken etc.

Maar nu is hij net weg in een moeilijke periode: de feestdagen. Mooie voornemens over een galabal en over gezamelijk de kerstdagen vieren gaan op in de lucht.

Ik mis hem nu al, en hij is nog nieteens weg. Daarbij komt dat ik studeer en in een hotel zit, dus geen kamr en dus weinig mogelijkheden mbt uitgaan ( in het weekend naar huis)

ik weet niet hoe ik dit moet overleven, trouw zal ik hem zijn, ik heb geen behoefte aan andere slijmballen. Maar...ja..buitenland...contact gaat moeilijk...en...denken aan hem doe ik toch....alleen...ja..die eenzaamheid.

en er komt ineens een hap van 3 maanden in je relatie....
Oud 17-09-2002, 13:27
Esmée
Esmée is offline
Nou 3 maanden is toch niet zo superlang?? Tis wel kut natuurlijk maar absoluut niet onoverbrugbaar, een vriendinnetje van me heeft ook al heel lang een vriend en hun relatie heeft zelfs een jaar van hem in Australie (en zij hier) overleefd. Vorig jaar heb ik mijn vriendje ook 2 maanden niet kunnen zien. Zo'n ramp is het niet hoor... je kunt bellen, schrijven, mailen, smsen... contact hoeft echt niet te verwateren in 3 maandjes.
edit: en dat je je eenzaam gaat voelen is logisch, maar dat zal hij net zo goed hebben, en je weet in elk geval allebei dat het over 3 maandjes weer voorbij is.
Oud 17-09-2002, 14:41
PardonMe
PardonMe is offline