Citaat:
Optima schreef:
Mijn vriend, waarmee ik nu 2 jaar iets heb, gaat in Noveber naar Nieuw zeeland. Hij is niet alleen mijn partner maar ook mijn beste vriend, waar ik leuke dingen mee doe, waar ik mijn ziel bij bloot kan leggen, problemen bespreken etc.
Maar nu is hij net weg in een moeilijke periode: de feestdagen. Mooie voornemens over een galabal en over gezamelijk de kerstdagen vieren gaan op in de lucht.
Ik mis hem nu al, en hij is nog nieteens weg. Daarbij komt dat ik studeer en in een hotel zit, dus geen kamr en dus weinig mogelijkheden mbt uitgaan ( in het weekend naar huis)
ik weet niet hoe ik dit moet overleven, trouw zal ik hem zijn, ik heb geen behoefte aan andere slijmballen. Maar...ja..buitenland...contact gaat moeilijk...en...denken aan hem doe ik toch....alleen...ja..die eenzaamheid.
en er komt ineens een hap van 3 maanden in je relatie....
|
das kut voor je ,, mijn vriendin is een keertje een half jaar weggeweest ,, de eerste weken is het superkut ,
daarna leer je er wat beter mee om te gaan .
ik neem aan als jullie echt van elkaar houden dat er dan niks is om je zorgen om te maken ?
3 maanden is lang , maar probeer je bezig te houden , ga niet alleen op je kamer zitten ,
heb je geen behoefte om bij je vriendin of familie te zijn als je je rot voelt ? ga dan dingen doen die je altijd al hebt willen doen ,, ik noem maar wat ,, ga een sport beoefenen , ga leren tekenen en schilderen of een muziekintrument bespelen ect.
doe iets , dat werkt het beste

zodat je niet heel de tijd aan dat ene ding moet denken wat je kut laat voelen