Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 13:01
Optima
Optima is offline
Mijn vriend, waarmee ik nu 2 jaar iets heb, gaat in Noveber naar Nieuw zeeland. Hij is niet alleen mijn partner maar ook mijn beste vriend, waar ik leuke dingen mee doe, waar ik mijn ziel bij bloot kan leggen, problemen bespreken etc.

Maar nu is hij net weg in een moeilijke periode: de feestdagen. Mooie voornemens over een galabal en over gezamelijk de kerstdagen vieren gaan op in de lucht.

Ik mis hem nu al, en hij is nog nieteens weg. Daarbij komt dat ik studeer en in een hotel zit, dus geen kamr en dus weinig mogelijkheden mbt uitgaan ( in het weekend naar huis)

ik weet niet hoe ik dit moet overleven, trouw zal ik hem zijn, ik heb geen behoefte aan andere slijmballen. Maar...ja..buitenland...contact gaat moeilijk...en...denken aan hem doe ik toch....alleen...ja..die eenzaamheid.

en er komt ineens een hap van 3 maanden in je relatie....
Oud 17-09-2002, 13:27
Esmée
Esmée is offline
Nou 3 maanden is toch niet zo superlang?? Tis wel kut natuurlijk maar absoluut niet onoverbrugbaar, een vriendinnetje van me heeft ook al heel lang een vriend en hun relatie heeft zelfs een jaar van hem in Australie (en zij hier) overleefd. Vorig jaar heb ik mijn vriendje ook 2 maanden niet kunnen zien. Zo'n ramp is het niet hoor... je kunt bellen, schrijven, mailen, smsen... contact hoeft echt niet te verwateren in 3 maandjes.
edit: en dat je je eenzaam gaat voelen is logisch, maar dat zal hij net zo goed hebben, en je weet in elk geval allebei dat het over 3 maandjes weer voorbij is.
Oud 17-09-2002, 14:41
PardonMe
PardonMe is offline
tja natuurlijk niet leuk dat je elkaar zo lang moet missen.. maar neem aan dat het niet alleen voor jou moeilijk zal zijn, maar ook voor hem, hij is 3 maanden in een vreemd land, tussen mensen die hij niet kent en hij kan met de feestdagen niet eens bij zijn familie/vrienden zijn!
Ga af en toe eens leuke dingen doen met andere vrienden of vriendinnen, maar ga niet in je eentje op een hotelkamer zitten kniezen, daar schiet je niets mee op!
Ga leuke dingen doen en jullie kunnen elkaar bellen/mailen/smsen, je zult zien dat die maanden achteraf sneller om zijn gegaan dan je had durven hopen
Oud 17-09-2002, 15:16
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Optima schreef:

Dat heb je toch al eens eerder overleefd?....

Misschien wordt het tijd om dingen te gaan doen waar je niet aan toe kan komen als hij er bij is....
Oud 17-09-2002, 16:38
Verwijderd
En van die hap zal je relatie alleen maar sterker worden. En als hij dan terugkomt zal de tijd samen (ookal zijn het geen feestdagen, daar is het toch niet van afhankelijk) extra speciaal. Je zal ervaren wat je zonder hem mist en het daarom daarna weer extra waarderen.

Bovendien is het niet gezond als je geluk van je relatie afhangt. Het is veel gezonder als je je zonder hem ook kunt vermaken en het naar je zin kunt hebben, naast het hem missen. Het niet overleven lijkt me dus een nogal zware overdrijving.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:49
david20jaar
david20jaar is offline
Citaat:
Optima schreef:
Mijn vriend, waarmee ik nu 2 jaar iets heb, gaat in Noveber naar Nieuw zeeland. Hij is niet alleen mijn partner maar ook mijn beste vriend, waar ik leuke dingen mee doe, waar ik mijn ziel bij bloot kan leggen, problemen bespreken etc.

Maar nu is hij net weg in een moeilijke periode: de feestdagen. Mooie voornemens over een galabal en over gezamelijk de kerstdagen vieren gaan op in de lucht.

Ik mis hem nu al, en hij is nog nieteens weg. Daarbij komt dat ik studeer en in een hotel zit, dus geen kamr en dus weinig mogelijkheden mbt uitgaan ( in het weekend naar huis)

ik weet niet hoe ik dit moet overleven, trouw zal ik hem zijn, ik heb geen behoefte aan andere slijmballen. Maar...ja..buitenland...contact gaat moeilijk...en...denken aan hem doe ik toch....alleen...ja..die eenzaamheid.

das kut voor je ,, mijn vriendin is een keertje een half jaar weggeweest ,, de eerste weken is het superkut ,
daarna leer je er wat beter mee om te gaan .

ik neem aan als jullie echt van elkaar houden dat er dan niks is om je zorgen om te maken ?
3 maanden is lang , maar probeer je bezig te houden , ga niet alleen op je kamer zitten ,

heb je geen behoefte om bij je vriendin of familie te zijn als je je rot voelt ? ga dan dingen doen die je altijd al hebt willen doen ,, ik noem maar wat ,, ga een sport beoefenen , ga leren tekenen en schilderen of een muziekintrument bespelen ect.
doe iets , dat werkt het beste zodat je niet heel de tijd aan dat ene ding moet denken wat je kut laat voelen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:48
Optima
Optima is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:

Misschien wordt het tijd om dingen te gaan doen waar je niet aan toe kan komen als hij er bij is....

zois dit een oneerbaar voorstel?

maar..zoals?
Oud 18-09-2002, 00:00
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Optima schreef:
zois dit een oneerbaar voorstel?

maar..zoals?
Weet ik veel..... er is toch vast wel iets wat jij leuk vind en Niels absoluuut niet ziet zitten......Tupperware party bezoeken... Beautyfarm (*kuch* maar dat heb jij natuurlijk niet nodig )

Er is toch wel wat te verzinnen?
Reageren

Regels voor berichten