Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
anders mag slapen omdat je niet naar huis kon fietsen vanwege het weer', vervolgens zeg je dat ze niet om je geven omdat 'je gewoon gevaarlijk naar huis mag fietsen.' Beetje krom - je spreekt jezelf tegen? ![]() (Ik zou dan júist denken dat ze om je geven, als je niet ergens anders mag slapen omdat je niet naar huis mag fietsen vanwege het weer.) Citaat:
of gaat het hierbij niet om 't forum? (ik heb dat nl ook -> komt doordat ik niet op 'automatisch inloggen' sta, misschien is dat ook bij jou zo?)
Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 09:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() of hap ik nu heel erg? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar ik snap je wel hoor, ik werd gister ook echt gek van die kutregels.. Moest mijn bezoek weg, om 7 uur.. want ik had mijn thuisblijfavond enzo.. Maar die thuisblijfavond was bedoelt om je huisgenoten enzo beter te leren kennen en huiswerk te maken en blablalbla.. Maar dr was maar 1 iemand thuis.. (het was wel gezellig, daar niet van, maar toch) dus die thuisblijfavonden zijn echt vreselijk klote.. dus ik begrijp je wel.. Hm, maar je mag nog ff niet weg hoor.. ![]() en, oh ja.. Misschien komt dat probleem omdat jij via je mail naar de site gaat.. of niet?? als je gewoon naar www.scholieren.com gaat en dan forum, dan gaat het wel goed denk ik.. iig, ik heb dr nooit last van.. ![]() en-en, vergeet niet uit te loggen.. want ik had laatst per ongeluk onder jou naam gepost (wel weer verwijderd enzo..) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zij bedoeld het denk ik zo van:"het kan ze niks schelen dat ik door dit weer, dat gevaarlijk is, naar huis moet. Het maakt ze dus niet uit als er wat gebeurd." |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kent iemand hier ook R.L. Stine? Kerry | 124 | 21-03-2010 23:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wanneer stoppen met tanken? kalinho | 356 | 17-06-2008 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ŽObserver | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
slavernij verhaal Twijg | 36 | 22-06-2003 15:27 |